20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345704 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1845 på: 07. Aug. 2007, 14:32 »
ånei, da må han jo være drittdårlig!

Morphern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1846 på: 07. Aug. 2007, 15:26 »
nei, har aldri sagt dritdårlig jeg. Jeg sier bare at jeg heller ville valgt andre alternativer. Men ja, heller shorey enn drago, men sikkert også en annen prisklasse.

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1847 på: 07. Aug. 2007, 16:18 »
tror nok kanskje at vi har sett den siste signinga for sommeren gitt, bør ihvertfall forberede oss på det. Har jo fått inn ganske mange nye spillere nå, og troppen ser ut til å ha dekning på de fleste plassene. Tror kanskje at Sam kommer til å fokusere fullt ut på det laget han har nå, og ihvertfall ikke være like aktiv på transfer markedet som han har vært den siste tida.

Kanskje det kommer inn en spiller til, men det er maks.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1848 på: 07. Aug. 2007, 19:31 »
http://www.newcastleutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=346488

Shorey hadde vært drømmen!

Det der ser for meg ut som et realt "kom å ta meg" fra Shorey. Tror nok at vi hadde hatt go sjanse på han dersom vi hadde møtt det Reading krever. Tror vi faktisk hadde kunne fått han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1849 på: 09. Aug. 2007, 14:24 »
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/chroniclesport/tm_headline=hammers-eye-solano-move%26method=full%26objectid=19601039%26siteid=50081-name_page.html

Jeg registrerer at Oliver i dag skriver at Hammers nå skal ha flytta øya fra Dyer til hans kollega Nobby mtp en overgang..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Papa Tuna

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1850 på: 09. Aug. 2007, 14:55 »
En alkis som gikk forbi meg i dag kunne fortelle at dette bare er tull!! Så Solano blir i Newcastle ut sesongen før han reiser hjem til Peru!
Tidligere kjent som "Thomas Beckheim"

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1851 på: 09. Aug. 2007, 15:31 »
kult, for de man hører sannheten fra er som regel fulle folk og barn....? skal høre med min 1,5 år gamle datter når jeg kommer hjem fra jobb.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1852 på: 10. Aug. 2007, 17:42 »
Hvem blir erstatter for Nobby hvis han da forsvinner? Blir det aktuelt å da erstatter Luque hvis han går også?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1853 på: 10. Aug. 2007, 17:47 »
Spørs om vi må se oss om etter noen med gode spanskkunnskaper og lang erfaring fra PL, hvis både Luque og Solano forsvinner, de to Enrique har nevnt som sine to første kompiser i NUFC.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1854 på: 10. Aug. 2007, 18:33 »
Spørs om vi må se oss om etter noen med gode spanskkunnskaper og lang erfaring fra PL, hvis både Luque og Solano forsvinner, de to Enrique har nevnt som sine to første kompiser i NUFC.
Spanskkunnskapen bør vel fortsatt være noenlunde inntakt hos både Cacapa og Geremi?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1855 på: 10. Aug. 2007, 23:12 »
Tja. Geremi snakker vel neppe nevneverdig mye bedre spansk enn engelsk, vil jeg tro. Cacapa har ikke akkurat all verdens erfaring fra PL, men ja, spansk bør han kunne. Han bør ihvertfall kunne kommunisere med Enrique uten tolk.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1856 på: 12. Aug. 2007, 11:52 »
Eidur Gudjohnsens fremtid i Barcelona ser for øvrig ikke spesielt lys ut. Sportsdirektør Txiki Begiristain sa lørdag at islendingen ikke kan vente seg mye spilletid i klubben i år, og at en overgang trolig er den smarteste løsningen for ham.

Hentet fra Nettavisen! Kjøp Kjøp Kjøp!! Klassespiller som vi vil ha god bruke for hvis både Luque, Solano og Dyer drar fra Newcastle. I tillegg må vi ta høyde for at Viduka og Owen vil miste mange kamper i løpet av sesongen. Dessuten går jeg ut i fra at Gud snakker litt spansk slik at han kan være litt kompis med vår nye spanjol Enrique!! ;D

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1857 på: 12. Aug. 2007, 12:22 »
Kan Gud spille på midten?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1858 på: 12. Aug. 2007, 12:23 »
Gud vet hvilke posisjoner Gud ikke har bekledd i Chelsea-drakt.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1859 på: 12. Aug. 2007, 19:13 »
Mort og Big Sam var i dag på Old Trafford.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."