20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346483 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1635 på: 28. Juli 2007, 12:06 »

Cassano? NEI TAKK !!!

Kan du gi en god begrunnelse også chickenman? Er det fordi han er kjent som en "trøblemaker"? Det er jo Barton også, og Sam er vant med å få ut potensiale i slike.

Jeg for min del synes at NUFC trenger midtbanespillere, offensive som defensive sådan, nå som Dyer mest sannsynlig går og Butt, Barton, Emre er skadet. At Cassano i tillegg er bedre og yngre enn de fleste spissene våre også ser jeg på som en ren bonus. Er vel bare Martins + ung-guttene som er yngre enn nevnte Cassano.
Når man i tillegg kan få en klassesignering som dette på "billig salg" (regner med han ikke er dyr så lenge Salzburg blir linket), eller om det evt er et lån, så mener jeg det vil være idioti å la en slik sjanse gå fra seg. Alt som forsterker og gjør laget bedre tar jeg imot med åpne armer.

Jeg sier ikke at Cassano skal komme på bekostning av en forsvarspiller, men er det en mulighet til å få i både "pose og sekk" sier jeg JA TAKK!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1636 på: 28. Juli 2007, 12:48 »

Cassano? NEI TAKK !!!

Kan du gi en god begrunnelse også chickenman? Er det fordi han er kjent som en "trøblemaker"? Det er jo Barton også, og Sam er vant med å få ut potensiale i slike.

Tja, om begrunnelsen er god eller ikke, for du nesten bedømme selv, men jeg vil ikke ha Cassano til Newcastle. En god spiss uten tvil, men veldig mye samme typen som Owen og Martinns. At han i tillegg klarer å komme på kant med Gud og hvermann hvorhen han setter sin fot hjelper ikke Cassanos sak akkurat. Ikke kan jeg se for meg at han ville være særlig villig til å spille offansiv midtbanespiller heller, trodde han alltid hadde spilt spiss?

Jeg kjøper ditt argument om at "kan vi håndtere Barton så kan vi håndtere Cassano også", men det er simpelthen ikke spilleren vi trenger nå. I tillegg vil han som italiensk spiss trenge lang tid på å tilvenne seg PL, noe som blir litt unødvendig da vi allerede har spillere som Owen, Viduka, Ameobi og Martins, hvorav sistnevnte nettop har vært igjennom den prosessen. Spørs om Cassano er villig til å akseptere den prosessen og den "ventetiden" det kan innebære. Mulig han er bedre enn de fleste av spissene våre, men siden han dro fra Italia har han knapt nok presert (eller spilt) i Real, det er iallfall lenge siden, og Newcastle spiller som kjent ikke i Serie A. Derfor ser jeg nok av grunner til at jeg ikke vil ha dette problembarnet til klubben min. Det er min grunn, om du syns den er god eller ikke for du vurdere selv. Da mener jeg det må finnes andre spillere som ville være mer ideelle, uten at jeg har et konkret navn å komme med på stående fot.

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1637 på: 28. Juli 2007, 15:35 »
Ser at Roma jakter Cicinho. Håper vi gjør et realt forsøk på ham, selv om jeg tviler på at han velger oss.

Papa Tuna

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1638 på: 28. Juli 2007, 16:16 »
Coco skal ikke være like god lenger som han var tidligere.. Husker også at Souness var hypp på å hente han til Newcastle, men det ble jo det aldri noe av..

Nå har jo Big Sam klart å pusse støv av eldre spillere før så mye mulig at han ville ha klart det med Coco også!!
Tidligere kjent som "Thomas Beckheim"

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #1639 på: 28. Juli 2007, 17:30 »
Siden Juventus er på Engelsk jord, kan det hende at Big Sam får tid til å se nærmere og til om med kanskje snakke med Chiellini og overtale han om en overgang til Newcastle? Han er jo til salg hvis det kommer et akseptabelt bud!

Papa Tuna

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1640 på: 28. Juli 2007, 17:54 »
Satser på at 2-3 Juve spillere blir igjen etter kampen ja ;)
Tidligere kjent som "Thomas Beckheim"

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #1641 på: 28. Juli 2007, 18:08 »
Boumsong, birindelli og zalayeta blir det vel da :P

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1642 på: 28. Juli 2007, 18:51 »
Denne gutten har jeg også lyst til å få til NUFC, en meget spennende spiller for fremtiden og prisen det er snakk om har vi råd til...........
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=479165&CPID=99&clid=251&lid=2&title=Adu+nears+Benfica+switch&channel=football_home&

djmattis

• Gjest
« Svar #1643 på: 28. Juli 2007, 19:49 »
Adu er også linket till Inter, hvor han skal spille for Parma 1 år og så komme til Inter ala` Adriano stil.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1644 på: 29. Juli 2007, 10:21 »
Søndagsryktene:

Newcastle boss Sam Allardyce is trying to sign Abdoulaye Faye from his former club Bolton Wanderers. (People)

Newcastle will table a £3m offer for Fulham giant Papa Bouba Diop while there is doubts over landing Norwegian centre-half Brede Hangeland from FC Copenhagen. (People)

Andre rykter:

New Newcastle owner Mike Ashley is hoping to lure Kevin Keegan out of retirement to become the club's Director of Football. (Various)

And Arsene Wenger is considering hiring former Newcastle boss Glenn Roeder as Arsenal's sporting director. (Mail on Sunday)  :P

Og tilslutt:

Lee Bowyer says he would welcome former Newcastle team-mate Kieron Dyer joining West Ham - even though the two had an infamous on-field bust-up in 2005.

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1645 på: 29. Juli 2007, 11:29 »
Kevin Keegan som Director of Football hadde blitt bra. Bare han ikke skulle begynne å blande seg i oppgavene til Sam.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1646 på: 29. Juli 2007, 12:22 »

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #1647 på: 29. Juli 2007, 13:23 »
For no dritt vi blir linka med nå..  :-\ BAINES FOR F. 4-5 mill ut og vi har en venstreback i toppklasse

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1648 på: 29. Juli 2007, 14:16 »
Herre jesusm Gretar Steinsson, hva faen er dette? Vet at Sam har en tendens til å lure til seg ringrever, men det er vel snart på tide å få et spilledyktig forsvar på banen? Er denne islendingen forsvarspiller foresten?

Ønsker Bouba Diop og Faye hjertelig velkommen, hvis det er noe i dette...

Nå må det skje noe i en farlig fart snart! Jeg har god tålmodighet, men dette begynner å ta fryktelig lang tid. Vi har brukt ynkelige £1,7 mil så langt. Vagt! Når skal Ashley vise sedlene?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1649 på: 29. Juli 2007, 14:22 »
Herre jesusm Gretar Steinsson, hva faen er dette? Vet at Sam har en tendens til å lure til seg ringrever, men det er vel snart på tide å få et spilledyktig forsvar på banen? Er denne islendingen forsvarspiller foresten?

Har du lest artikkelen? ;)

Newcastle United have made a bid for AZ Alkmaar fullback Gretar Steinsson.