20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346459 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1290 på: 25. Juni 2007, 19:34 »
Her er jeg enig, hvorfor i all verden er Pattison fortsatt en Newcastle spiller?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1291 på: 25. Juni 2007, 19:50 »

Jeg mener vi trenger en defensiv midtbanespiller slik at vi kan la Butt få gå til en annen klubb. Da vil Diarra være en god løsning tror jeg. Han er stor og sterk, god teknikk og står registrert med tosifret antall landskamper for Frankrike. Liker også at han viser en slik interesse for å spille for Newcastle United FC og ha Sam Allardyce som trener, slike spillere ønsker jeg velkommen!
Hvorfor i all verden trenger vi en ny def. mid., slik at vi kan la Butt gå til en annen klubb? Hvorfor i all verden skal vi selge Butt? Hvorfor i all verden er ikke Butt god nok for Newcastle United? Og hvorfor i all verden skal vi bruke tid og penger på Diarra når vi trenger forsvarsspillere?

Fordi Butt begynner å dra på årene, og ikke er så god som alle skal ha det til! Grei backup, men ikke noe mer!
Jeg mener vi kan selge Butt om vi får inn en erstatter. Det bør ikke være så vanskelig å finne en som er bedre enn Butt og som samtidig har fremtiden foran seg. Hvorfor vente med å forsterke en plass vi uansett trenger en forsterkning?
Butt kan være god nok for NUFC, det spørs hvor høyt den nye ledelsen og Sam allardyce sikter. Men personlig sikter jeg opp blant de beste, eller topp 4 om dere vil, og da mener jeg Butt IKKE er god nok for NUFC. Hadde Butt vært så ufattelig god ville vel ikke ManU sluppet han for "lumpne" 2 mill. pund heller!??
Og det siste spørsmålet ditt, hvorfor skal det ikke være mulig å signere flere spillere og ha flere "jern i ilden" samtidig? Det er jo OVER 2 MND igjen av overgangsvinduet, ergo det er mer enn nok tid til å hente flere spillere, ja også forsvarspillere!

Så jeg mener det vil være idioti å ikke forsterke en lagdel når muligheten(e) er der, uansett hvilke posisjon det er snakk om. Angående Diarra så har han ytret ønske om å spille for NUFC og Sam Allardyce, det er ikke hverdagskost for klubben vår. Han er yngre og bedre enn Butt, fransk landslagspiller og har erfaring fra Europeisk toppnivå! Jeg synes dette ville vært en meget spennende signering, og det behøver slett IKKE å bli på bekostning av en forsvarspiller!

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #1292 på: 25. Juni 2007, 21:46 »
Flott å bli kvitt O`Brien, han er jo, i mangel av bedre ord, grisedårlig...
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1293 på: 25. Juni 2007, 22:34 »
Her er jeg enig, hvorfor i all verden er Pattison fortsatt en Newcastle spiller?
Mangel på kjøpere (som i såfall IKKE er spesielt overraskende)?

djmattis

• Gjest
« Svar #1294 på: 25. Juni 2007, 23:12 »
Når går kontrakten til Pattison ut?
Må jo gå å kunne slippe han fri fra kontrakten.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1295 på: 26. Juni 2007, 00:45 »
Når går kontrakten til Pattison ut?
Må jo gå å kunne slippe han fri fra kontrakten.

Går ut juni 08, så hvis ikke Northampton eller Gillingham legger inn et bud så blir han i Nufc.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

djmattis

• Gjest
« Svar #1296 på: 26. Juni 2007, 02:04 »
Kan man kjøpe ut Souness kan man kjøpe ut Pattison.
Pattison er ikke stallfyll engang. Han skal ikke få være nær treningsanlegget engang.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1297 på: 26. Juni 2007, 13:05 »

Hva er så da Pattison? O'Brien hadde ihvertfall fart og evne til å slå inn. Hva har Pattison annet enn innsats?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1298 på: 26. Juni 2007, 14:47 »

Hva er så da Pattison? O'Brien hadde ihvertfall fart og evne til å slå inn. Hva har Pattison annet enn innsats?

Hadde han innsats?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1299 på: 26. Juni 2007, 16:40 »
Ja, Pattison har alltid spilt med en enorm innsatsvilje. Problemet er vel at viljen har tatt en tanke overhånd enkelte ganger. Som for eksempel som når han krasjer rett inn i Michael Owen, og sender ham ut av banen med hjernerystelse.

O'Brien hadde innsats, stor fart og evne til å slå inn. Så udugelig er han ikke. Men god nok for Newcastle er han heller ikke.

Tror nok vi må puste rolig, og bite oss i det faktum at Pattison sannsynligvis blir her et år til. Men trøst dere med at han neppe vil få spille særlig mange kamper. Tror ikke Big Sam bruker Pattison før alle andre alternativer er prøvd ut.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1300 på: 26. Juni 2007, 16:49 »
Slik jeg ser det har O`brian mye større potensial en pattison. O`brian har ekstrem fart, mens pattison ikke er i besittelse av få kvaliteter.  Vi kunne fått en brukbar spiller i O``brian hvis han hadde fått flere sjangser eller gått på lån. Håper han lykkes i sin nye klubb.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1302 på: 26. Juni 2007, 22:02 »
Synes slett ikke dette var så dum pris for Klose. 7mp ''bare''. Synd vi ikke prøvde oss, men ville han valgt Newcastle over Bayern?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1303 på: 26. Juni 2007, 22:32 »
Tror nok aldri Klose ville valgt Newcastle foran Bayern. Sistnevnte er en stormakt i fotballeuropa, mens vi ikke en gang er med i årets intertotocup.

Vet særdeles lite om Beye, men etter det jeg leser virker jo han som en god signing. Vi trenger anvendelige forsvarsspillere.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1304 på: 26. Juni 2007, 22:58 »
Tror ikke jeg heller, men det måtte være for å prøve seg i en annen liga. Men for tyskere virker det nesten som det største en kan oppnå som fotballspiller å spille for Bayern.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.