20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346453 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Papa Tuna

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1155 på: 10. Juni 2007, 23:42 »
Ser at Bayern snuser på Klose fortiden.. Nå har jo de akkurat hentet Toni også.. Ingen av disse har planer om å sitte på benken..

Hva med å snuse litt på Podolski da? Alltid hatt sansen for han!!
Tidligere kjent som "Thomas Beckheim"

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1156 på: 10. Juni 2007, 23:50 »
Trenger vi en spiss til alà Owen og Martins da? Hvis Owen forsvinner trenger vi nok en erstatter, men da ønsker jeg en spiller vi vet fungerer i PL. Podolski blir garantert dyr og ingen vet om han vil lykkes i PL. Da ville jeg heller satset på Bent, Defoe eller Yakubu.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #1157 på: 11. Juni 2007, 08:31 »
Tror Owen har såpass god hukommelse at han vet ennå hva han lovet oss da han signerte. Score mange mål. Og den tror og håper jeg han vil holde.
Howay the Lads!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1158 på: 11. Juni 2007, 16:42 »
forlater han newcatle kommer han til å bli den mest forhatte spilleren jeg vet om. Tenkt deg han kommer tilbake for å spille mot Newcastle a! hehe, det tror jeg blir verdens største pipekonsert faktisk..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1160 på: 11. Juni 2007, 21:39 »
Ja.Bra BIG SAM..You get it :D

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1161 på: 12. Juni 2007, 10:29 »
Jeg mener å huske at når denne klausulen til Owen ble lagt frem av Sheppherd for leeenge siden så var det rundt dette med europaspill og at han kunne gå for 9 hvis IKKE Newcastle kvalifiserte seg for Uefaspill Men la oss si at han ikke går nå, eller til jul og vi spiller i Europa til neste sesong. Oppheves klausulen igjen da, eller er den permanent nå og resten av kontraktsperioden?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1162 på: 12. Juni 2007, 12:16 »
Det vet nok bare Owen, hans rådgivere og Noen få personer i Newcastle...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1163 på: 13. Juni 2007, 16:45 »
Klausulen er nok gjeldende hele kontraktsperioden. Noe annet ville vært merkelig.
Men Shepherd har vel aldri gjort denne klausulen offentlig? Såvidt jeg kan huske har Shepherd alltid benektet at denne klausulen eksisterte. Men alle som greier å tenke lenger enn nesa rekker skjønte jo at den klausulen selvsagt eksisterte, så desperate som vi var etter hans underskrift.

Og det er vel den eneste tabben med kjøpet av Owen. Vi var så desperate at vi på død og liv måtte tilby han en mulighet til å stikke av hvis laget gjorde det dårlig. Så vi kan vel egentlig takke høyere makter for at Owen har vært skadet så mye som han har, ellers hadde han jo vært borte for lenge siden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1164 på: 13. Juni 2007, 16:48 »
Mener jeg leste det for lenge siden. At Sheperd gikk ut og sa at så klart en spiller av Owens kaliber han klausul og deretter noe rundt dette hvis vi ikke kvalifiserte oss for europa. Kanskje bare jeg som har drømt!?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1165 på: 14. Juni 2007, 03:06 »
Vell.Nå sa jo Sheppard selv at denna klausulen aldri fantes helt i begynnelsen når Owen blei signert da detta blei ryktesleng første gangen.Så hvis detta stemmer AT denna klaus finnes så juger vell regell rett Sheppard men detta kan også være en taktikk fra Sheppard også for å ikke lokke til seg klubber til å muligens se sjangsen til å kjøpe Owen?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1166 på: 14. Juni 2007, 15:34 »
Hvordan sviktet Owen Liverpool? Ved å bli solgt til Real Madrid, eller å foretrekke tilbudet fra Newcastle istedetfor å vente, og vente og vente og vente på et tilbud som aldri kom før etter han hadde gitt oss sitt ja?

Jeg skal ikke si at jeg husker tilbake til da Owen dro fra Liverpool, men får man et tilbud fra Real Madrid skal det en grenseløs lojalitet til for ikke å benytte seg av tilbudet, sånn som jeg ser det, og alle er ikke like lojale som Alan Shearer. Og kanskje er heller ikke han like lojal. Blackburn-fansen var ikke akkurat overlykkelig da han dro til Newcastle for 11 år siden, og han ble kritisert for manglende lojalitet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1167 på: 14. Juni 2007, 15:36 »
Jeg skal ikke si at jeg husker tilbake til da Owen dro fra Liverpool, men får man et tilbud fra Real Madrid skal det en grenseløs lojalitet til for ikke å benytte seg av tilbudet, sånn som jeg ser det, og alle er ikke like lojale som Alan Shearer. Og kanskje er heller ikke han like lojal. Blackburn-fansen var ikke akkurat overlykkelig da han dro til Newcastle for 11 år siden, og han ble kritisert for manglende lojalitet.

Ehh.. Det var jo fordi han var "lojal" mot oss. Shearer is a geordie!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1168 på: 14. Juni 2007, 15:39 »
Ja, men hvorfor skulle han være lojal mot en klubb han aldri hadde spilt for? Selv om det var aldri så mye hans barndoms helter?
Dessuten fikk han vel begrenset med tilbud så lenge han spilte for oss.

Det er mange som er geordier og som heiet på Newcastle som barn. Hvorfor er ikke alle de Newcastlespillere nå?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1169 på: 14. Juni 2007, 15:41 »
Ja, men hvorfor skulle han være lojal mot en klubb han aldri hadde spilt for?

Som du selv sier; fordi han var newcastlesupporter! DET er lojalitet, det.

Det er mange som er geordier og som heiet på Newcastle som barn. Hvorfor er ikke alle de Newcastlespillere nå?

Fordi de ikke er like lojale som Shearer selvfølgelig, og tenker mer på penger.