20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 347183 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1140 på: 10. Juni 2007, 15:12 »
Uff.Det kan umulig være sant at Bellamy er på vei til oss..Jeg vill ALDRI tillgi det svinet der.Det er sikkert å visst...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1141 på: 10. Juni 2007, 15:25 »
Sorry Mac, men Nolan HAR undertegnet en ny kontrakt.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=452185&plid=5306&clid=30&cpid=8

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1142 på: 10. Juni 2007, 15:28 »
Hmm. Men Nolan har også fått ny manager.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1143 på: 10. Juni 2007, 15:35 »
Sammy Lee var vel hjelpetrener i Bolton i lang tid, så tror ikke det at de har byttet manager vil ha så mye å si..

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1144 på: 10. Juni 2007, 17:01 »
jeg kom til å tenke å en ting.

Jeg mener å ha lest at gerrard og carragher ville ha owen tilbake til liverpool, mens Rafa benites ikke ville. Pool skal gå for gull neste år, og owen har ikke spilt skikkelig fortball på 2 år, i tillegg er han svært skadeplaget. Å få hovedspissen skadet ville være det minst gunstige for dem? 

Manu - Tror jeg tenker mye av det samme. det er en liten risiko, de har itilleg vist interesse for Eto, torres huntelaar og andre store navn. Hvorofr skal de ta sjangsen på owen?

Chelsea- Tviler sterkt på at de kommer til å legge inn bud på owen, og jeg tror han heller ville vært hos oss en å gått til dem.

Arsenal- Denne klubben kommer til å miste henry tror jeg, og da trenger de 2 gode spisser. Owen kan være en av dem.

Er disse klubbene i det hele tatt villige til å legge inn bug på owen? Det er jo en liten risiko? 

Og ville iåfall owen valgt manu, arsenal eller chelsea? Dette ville ført til et dårligere rykte blant liverpool supporterene? For det er tross alt disse 4 som kniver i toppen.

Liker han seg så dårlig at han vill vekk samme hvilken topp klubb som byr på ham?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1145 på: 10. Juni 2007, 17:49 »
Er vel Liverpool han selv ønsker seg til. Er vel ikke umulig at Rafa kan endre mening med litt press.
Når det er sagt, han har et image å tenke på, og dersom han bare går vekk fra SJP slik situasjonen er blitt, er det nokså dårlig gjort. Forhåpentligvis er han såpass storsinnet at han også tenker slik og blir i klubben ihvertfall en sesong til.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1146 på: 10. Juni 2007, 18:13 »
Vil ikke Owen bli, ser jeg ingen grunn til å beholde ham.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #1147 på: 10. Juni 2007, 19:02 »
Forsvinner Owen vil jeg helst aldri se ham i NUFC-drakta mer.
Howay the Lads!

djmattis

• Gjest
« Svar #1148 på: 10. Juni 2007, 19:37 »
vis owen drar nå burde en av oss reise til england og putte en kule i hodet hans rett og slett.
faen og da.
kisen kosta oss en haug av penger og kommer og blir skadet og så skal han plutselig bare dra videre.
nei det vil jeg aldrig tolerere.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1149 på: 10. Juni 2007, 21:15 »
Enig med dere her..Jeg blir med dere å knuser fyrn hvis han velger å forlate oss nå.Da kan han bare brenne sakte i helvete over LANG tid !. >:( .Vill bli veldig skuffa over Owen hvis han gjør dette.Har han mista all min respekt forever!.

Men men..skulle detta skje så går det fint ann for oss å finne en erstatter som er minst like god og som er litt mindre på utgiftene(Forhåpentligvis) enn Owen.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1150 på: 10. Juni 2007, 21:18 »
Vel, Owen svek jo sitt elsekde Liverpool, så hvorfor skulle han ikke svike sin mellomstasjon Newcastle?

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1151 på: 10. Juni 2007, 21:32 »
Noen som vet hva som skjer videre i Barton saken? Kommer han til Newcastle eller ser det dårlig ut nå? ::)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1152 på: 10. Juni 2007, 23:16 »
Vi har jo Martins..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1153 på: 10. Juni 2007, 23:19 »
Det irriterer meg litt at Newcastle aldri linkes til noen norske unggutter. Nå går denne Nortveit til Arsenal og Tarik blir linket til West Ham, Chelsea og Portsmouth. Tidligere har norske unggutter gått til andre PL klubber(ManU, City osv)..

Hva med Fredrik Gulsvik på Odd f.eks? Virker som en knallgod unggutt med god fysikk og herlige avslutningsegenskaper. Og Tarik, han kommer garantert til å bli god i den klubben som er så heldig å få signere han.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1154 på: 10. Juni 2007, 23:35 »
Men se hvor mange lovende unge spillere som kommer fra i Norge nå.

Tarik, Gulsvik, Tettey, Nortveit, Fellah, Roberts, Skjelbred, Knudtzon, Børulfsen osv..

Det tyder på at det blir gjort mye riktig i å utvikle norske spillere for tiden.