20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 347269 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1125 på: 10. Juni 2007, 12:33 »
Skyte Big Sam pga at Owen ikke vil spille mer for oss??

Tror ikke vi skal legge skylden på Big Sam for at Owen ikke er mann nok til å gi noe tilbake til klubben som har støttet han gjennom et skade helvete og betalt han skrekkelige mye penger. Er det opp til Big Sam så spiller Owen i Newcastle neste sesong, men jeg har en strygg følelse av at Owen stikker fra Tyneside i sommer. Og da mister jeg all respekt for den mannen for alltid. Riktignok har jeg en snev av forståelse hvis det er Liverpool han stikker til, dette pga tilhørigheten hans til den byen og klubben, men måten han forlater oss på er i såfall forferdelig og viser at han har null respekt for måten Newcastle og Toon Army har støttet han på siden vi hentet han hjem fra benketilværelsen i Spania. Men jeg blir ikke overrasket m han stikker, jeg tror faktisk sjansene er meget store for at Owen spiller et annet sted neste sesong.
Og ønsker han seg vekk, så ønsker jeg han vekk også. Kommer sjeldent mye godt ut av å ha spillere som egentlig vil være helt andre plasser. Da satser vi heller på Viduka, Oba, Ameobi, Carrol + at vi henter en ny spiss som virkelig vil spille for oss.

Og når det gjelder Bellamy returen som det har blitt spekulert i så tar jeg det som et løst rykte foreløpig. I utgangspunktet ønsker jeg ikke Bellamy tilbake i Newcastle etter det han gjorde mot klubben, MEN vil Sam ha han og Bellamy virkelig ønsker seg en retur til Tyneside, så skal jeg nok klare å gi han en sjanse selv om det egentlig sitter langt inne. Men det krever at Bellamy kommer med en skikkelig unnskyldning og innrømmelse av at han gjorde en stor feil og at han virkelig angrer på det han gjorde den gangen.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1126 på: 10. Juni 2007, 12:39 »
Jeg snakker om å skyte Sam om han faktisk ikke får til en bedre deal enn en byttehandel med Craig Bellamy av alle jævler.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1127 på: 10. Juni 2007, 12:46 »

...Og når det gjelder Bellamy returen som det har blitt spekulert i så tar jeg det som et løst rykte foreløpig. I utgangspunktet ønsker jeg ikke Bellamy tilbake i Newcastle etter det han gjorde mot klubben, MEN vil Sam ha han og Bellamy virkelig ønsker seg en retur til Tyneside, så skal jeg nok klare å gi han en sjanse selv om det egentlig sitter langt inne. Men det krever at Bellamy kommer med en skikkelig unnskyldning og innrømmelse av at han gjorde en stor feil og at han virkelig angrer på det han gjorde den gangen.
yeah right.. Og jeg kan gå på vannet - i morgen faller himmelen i hodet på oss.. De tingene er like sannsynlig som at Bellamy kommer med en unnskyldning...

Btw -  jeg tror Owen blir i klubben i allefall denne sesongen. Tror han er voksen og seriøs nok til det. Dessuten tror jeg ikke det er allverdens av toppklubber som pr idag er interessert i han. Lønnen er for høy og skadene har vært for mange og langvarige. Klarer han å holde seg skadefri frem til f.eks i januar, og noen av de "store" klubbene da føler de trenger forsterkning kan det vel hende at han forsvinner, men ikke før.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1128 på: 10. Juni 2007, 12:48 »
Folk tilgir jo hele tiden.

Jeg husker når folk før argumenterte med:

"Nå har han ikke gjort noe galt på 1 måned. Nå er han blitt voksen."

Kanskje ikke akkurat det, men i hvert fall noe tilnærmet.

Aldri i VERDEN om Craig Bellamy skal spille for Newcastle igjen. Det er mange som kan tilgis, men ikke Craig Bellamy.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Newcastlesupporter siden 1992

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1130 på: 10. Juni 2007, 13:07 »
Uff, det ville vært surt! Ifølge den artikkelen til SkySport kan Owen forsvinne og Giuly komme til "oss". At Giuly kommer er greit det, men skulle han ikke komme vil Sam Allardyce hente sin tidligere elev El Hadji Diouf, og det er IKKE greit!

I tillegg til at Diouf ikke er mer enn en middelmådig spiller (akkurat som Bellamy), er han en klyse utenom det vanlige (akkurat som Bellamy)! Hadde disse vært fantastiske fotballspillere, så hadde jeg gjerne tatt dem imot selv om personlighetene er tragiske! Men sånn ståa er idag, kan både "spytteren" (Diouf) og Bellamy holde seg vekk fra klubben "min"!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1131 på: 10. Juni 2007, 13:12 »
Faen ta Owen.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1132 på: 10. Juni 2007, 13:45 »
Dette er takken for 2 år med 1mill i uka. Fy faen asså.

Giuly er greit nokk, men diouf, bellamy er ikke gode nokk for oss. Da kunne vi like gjerne tilbudt sibierki en 2 års kontrakt å hatt ham.

Men det er jo latterlig av sheperd å ha den klausulen i kontrakten  da, spesielt hvis den skulle være på 9mp. Hadde han hatt suksess ettter første sesongen, så hadde han jo stukket uansett..

Førstevalget mitt til erstatter nå ville vært portos Ricardo Quaresma. Ser de snakker litt om han på newcastle online forumet også. Han var visstnok like talentfull som christian ronaldo, men har ikke fått ut potensialet sitt helt. Like godt teknikk og finter, like raks, og like sterk. Men mangler litt på fotballforståelsen. Men er utrolig gøy å se når han spiller. Han er vell strengt tatt høyreving, men kan spille spiss også.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1133 på: 10. Juni 2007, 13:53 »
Han er da enda ikke solgt, må vi huske på. Er lov å klamre seg til håpet..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

devilfinn

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1134 på: 10. Juni 2007, 14:01 »
hadde vært konge å få inn Guily, husker han var helt sinnsykt bra for monaco for et par år siden, kan vel ikke ha tapt seg så jævlig siden da?
uansett så er vel greia til BigSam at han får folk tilbake i toppform?

ellers så ser jeg kevin nolan visstnok skal være til salgs nå, for £4,5mill, ikke akkurat veldig mye. men han er kanskje for lik barton i spillestilen?

forresten noen som vet når ashely skal spytte inn de pengene sine i klubben? hvor lang tid tar en sånn evaluering han har planlagt?
hadde jo vært greit å få laget på plass så fort som mulig, og ikke få 40mill pund å handle for den 10 august...
;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1135 på: 10. Juni 2007, 14:05 »
Har ikke Nolan nettopp undertegnet en ny kontrakt med Bolton? Tviler på at han går for £4,5mill hvis dette er tilfelle..

devilfinn

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
;)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1137 på: 10. Juni 2007, 14:19 »
Owen-Viduka på topp er jo drømmeparet, med Martins som 3.valg. Tenk dere Viduka-Owen i storform. Tenk dere det!

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #1138 på: 10. Juni 2007, 14:44 »
Det er mildt sagt en fantastisk drøm Olav! Bare ikke Owen ødelegger hele greia!
Howay the Lads!

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #1139 på: 10. Juni 2007, 14:49 »
Souness sier til SkySports: "Magpie has problems".
Var kanskje Souness som starta problemene åsså!
Howay the Lads!