20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346431 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1005 på: 01. Juni 2007, 11:57 »

Im confused...

EDIT:
Faen nå syns jeg Newcastle burde punge ut med 10-15 MP for Afonso Alves, det hadde vært en sinnsyk signing i mine øyner. 34 mål på en sesong er jo bra selv for å være i Nederland.
« Siste redigering: 01. Juni 2007, 13:18 av djmattis »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1006 på: 01. Juni 2007, 13:22 »
Reo-Coker ber Sam om å hente han fra West Ham.

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007250324,00.html
Jeg har tidligere uttalt meg negativt til å hente Nigel Reo-Coker........
Men om dette stemmer (er jo The Sun!), at NRC virkelig vil til Newcastle United FC og spille for klubben og Sam Allardyce, da mener jeg vi bør hente han! Spillere som ønsker seg til "oss" før vi har begynt å vifte med penger er ikke daglig kost, og spillere som virkelig ønsker seg til klubben vil jeg derfor ta imot med åpne armer!

Men når det er sagt, så må jeg si at jeg alltid har sett på Joey Barton som en fantastisk god spiller, og må nok si at jeg har han på 1. plass over spillere som jeg ønsker skal erstatte Parker! Men det betyr ikke at det ikke er plass til NRC også i stallen. Butt er jo ikke en fremtidens mann lenger, det er heller ikke Solano! Emre og Dyer er skadeplagede og dyre i drift, så NRC kunne kansje erstattet en av disse!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1007 på: 01. Juni 2007, 14:10 »
Noen rykter om nye spillere til Newcastle, og faktisk er det midtstoppere som vi blir linket til!

SkySport melder at Sam Allardyce er meget interessert i å hente den tsjekkiske midtstopperen David Rozehnal som for øyblikket spiller i PSG til Newcastle. Det er ikke første gang Allardyce prøver seg på denne spilleren, da han som Bolton manager så sent som i januar også viste interesse for han!

Det kan virke som det står mellom Newcastle eller Bortmund for Rozehnal, om han da ikke fortsetter karrieren i PSG. Han er 26 år gammel, og sådan en mann for fremtiden også.

En avgjørelse rundt hans fremtid vil bli tatt etter Tsjekkias landskamp mot Wales denne helgen!

David Rozehnal link til SkySport

Og så et mindre troverdig rykte da tribalfootball melder at Sam Allardyce og Newcastle er interessert i Fiorentinas habile midtstopper Tomas Ujfalusi, også dette en Tsjekkisk landslagsmann! Fulham og Tottenham samt Sevilla er også ute etter 29 år gamle Ujfalusi som etter sigende ble tilbudt til Bayern Munchen mens de forhandlet om Luca Toni!

Link, Tomas Ujfalusi

Jeg kunne meget godt tenke meg begge disse 2 midstopperne, selv om sistenevnte er rukket å bli 29 år husker jeg fra hans tid i Hamburg at han var en meget god stopper! Rozehnal har jeg mindre kjentskap til, men med 25 landskamper for Tsjekkia virker han som en mer en god nok for NUFC!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1008 på: 01. Juni 2007, 14:55 »
Reo-Coker ber Sam om å hente han fra West Ham.

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007250324,00.html
Jeg har tidligere uttalt meg negativt til å hente Nigel Reo-Coker........
Men om dette stemmer (er jo The Sun!), at NRC virkelig vil til Newcastle United FC og spille for klubben og Sam Allardyce, da mener jeg vi bør hente han! Spillere som ønsker seg til "oss" før vi har begynt å vifte med penger er ikke daglig kost, og spillere som virkelig ønsker seg til klubben vil jeg derfor ta imot med åpne armer!

Men når det er sagt, så må jeg si at jeg alltid har sett på Joey Barton som en fantastisk god spiller, og må nok si at jeg har han på 1. plass over spillere som jeg ønsker skal erstatte Parker! Men det betyr ikke at det ikke er plass til NRC også i stallen. Butt er jo ikke en fremtidens mann lenger, det er heller ikke Solano! Emre og Dyer er skadeplagede og dyre i drift, så NRC kunne kansje erstattet en av disse!

Reo-cocker har tidligere uttalt at han ikke vil spille for tottenham, for han syntes at arsenal var en mer passende klubb for ham. Jeg vil mye heller ha Barton, NRC var kaptein for west ham sist sesong, men brydde seg ikke en døyt om klubben. Han tror han er jævli mye bedre en det han egentlig er. Greit nokk barton klikker av og til, men han prøver alltid å gjøre det beste han kan for laget. Hvis NRC kommer, så bør han endre innstillingen sin betraktelig. Han spiller sikkert en halv sesong for oss, før han ønsker seg videre til Real Madrid. 

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1808_2155266,00.html
« Siste redigering: 01. Juni 2007, 15:14 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1009 på: 01. Juni 2007, 16:37 »
Tomas Ujfalusi kan vell også spille høreback?  Jeg tror både Rozenhal og Ujfalusu hadde vært gode signeringer, med de er vell på samme nivå som Ben-haim?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1010 på: 01. Juni 2007, 17:12 »
Sam Allardyce skal også være interessert i å hente Nikolas Anelka til Newcastle, men dette skal han slite med da både ManU og Barcelona også er interessert i denne spilleren! Men uansett er det ingen grunn til å gi opp, og det er ingen tvil om at Anelka har fotball-ferdigheter i høyeste klasse!

SkySport linker "oss" til Anelka

Og ifølge The Journal er Martin Jol interessert i å hente Dyer til Tottenham, da han har vært interessert i midtbanespilleren lenge.

Link til The Journal

Kan virke som Allardyce vil gjøre total renovering i NUFC, og da skal ikke Dyer være så trygg på å få fortsette i klubben!? En så høytlønnede, skadeplaget og underpresterende spiller blir ikke vanskelig å erstatte i det hele tatt, og om vi får en "fin" sum for han mener jeg at salg er eneste løsning!

Synes det er spennende ting som skjer i Newcastle for tiden!  :)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1011 på: 01. Juni 2007, 17:15 »
Jeg syns alle maser om at Allardyce er flink til å få uslepne diamanter til å skinne igjen, og da ser jeg ikke helt logikken i å la Dyer gå?! Dyer er på sitt beste like god som både Lampard og Gerrard, men på en helt annen måte, og da håper jeg heller Sam får orden på han...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1012 på: 01. Juni 2007, 17:22 »
Dyer må bli. Og Reo Choker ville vært fantastisk! Få gjerne inn Kevin Nolan også, selv om jeg vet at en del folk her ikke vil ha ham.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1013 på: 01. Juni 2007, 17:26 »
Tomas Ujfalusi kan vell også spille høreback?  Jeg tror både Rozenhal og Ujfalusu hadde vært gode signeringer, med de er vell på samme nivå som Ben-haim?
Jeg har ikke sett noen av disse spille andre steder enn midtstopper da, men kan sikkert hende de kan opptre som back også....

Rozehnal har jeg ikke sett altfor myetil, men Ujfalusi har jeg sett litt fra tiden i Hamburg og med det Tsjekkiske landslaget, og jeg mener han er en bedre spiller enn Tal Ben Haim, men så er han jo eldre også da.
Rozehnal synes jeg virker som en meget spennende spiller, som er fast innventar på et meget godt Tsjekkisk landslag! Han er "bare" 26 år, har erfaring fra en meget sterk Ligue 1 i Frankrike med PSG og har atpåtil bra med erfaring med et landslag fra øverste hylle! Kan bli meget god signering dette!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1014 på: 01. Juni 2007, 17:34 »
Dyer må bli. Og Reo Choker ville vært fantastisk! Få gjerne inn Kevin Nolan også, selv om jeg vet at en del folk her ikke vil ha ham.
Få Barton inn som erstatter for Parker!  :)
Få Reo Coker inn som erstatter for Dyer  :)
Få inn Nolan som ertatter for N`Zogbia  :)

Da kan vi kjøre 3 sentrale midtbanespillere og ha konkurranse om plassene. Emre, Barton, Nolan, Reo Coker, Butt pluss kansje noen talenter fra egne rekker også vil få sjansen på A-laget!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1015 på: 01. Juni 2007, 17:44 »
Sam Allardyce skal også være interessert i å hente Nikolas Anelka til Newcastle, men dette skal han slite med da både ManU og Barcelona også er interessert i denne spilleren! Men uansett er det ingen grunn til å gi opp, og det er ingen tvil om at Anelka har fotball-ferdigheter i høyeste klasse!

SkySport linker "oss" til Anelka

Anelka kunne jeg virkelig tenkt meg. Ikke tror jeg han er helt umulig å hente heller. Vet ikke hvordan situasjonen er på Old Trafford, men jeg har mine tvil om sir Alex faktisk er interessert i Anelka. Barcelona er iallfall ikke interessert i ham, så jeg anser det som langt ifra umulig at Anelka kan havne på St.James.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1016 på: 01. Juni 2007, 18:11 »
omstridt dataprogram regner ut hvem som var best, og dårligst i PL sist sesong. Gamsten havnet på 368 plass av 403. les om gamsten:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=140383

Her er linken til listen, se hvordan de linkede spillerne har gjort det:
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/fink_tank/article1852016.ece
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1017 på: 01. Juni 2007, 18:30 »
Jeg syns alle maser om at Allardyce er flink til å få uslepne diamanter til å skinne igjen, og da ser jeg ikke helt logikken i å la Dyer gå?! Dyer er på sitt beste like god som både Lampard og Gerrard, men på en helt annen måte, og da håper jeg heller Sam får orden på han...

Dyer på sitt beste like god som Gerrard og Lampard? Nei den er eg aldeles ikkje enig i. Dyer er ein veldig begrensa spelar. Får vi ein fin sum for han så kan vi godt selge han for min del!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1018 på: 01. Juni 2007, 21:01 »
omstridt dataprogram regner ut hvem som var best, og dårligst i PL sist sesong. Gamsten havnet på 368 plass av 403. les om gamsten:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=140383

Her er linken til listen, se hvordan de linkede spillerne har gjort det:
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/fink_tank/article1852016.ece
Den minst troverdige statistikken jeg har lest! Når man setter Shay Given og Nicky Butt blant Newcastles dårligste (faktisk Butt var soleklart på sisteplass!), er det god grunn til å ta dette med en STOR klype salt!
Ett ord: LATTERLIG!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1019 på: 01. Juni 2007, 21:07 »
Til og med Nolan var rangert som en av Boltons dårligste
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic