20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346404 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

devilfinn

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #990 på: 31. Mai 2007, 18:42 »
men kan vel ikke forvente at bare big sam kommer inn i klubben så kommer alle spillerne som har underprestert i flere sesonger til å plutselig bli drit gode over natten.
tar nok litt tid. kan vel ikke forvente at luque plutselig skal bli en ny christiano ronaldo fra og med august etter 1mnds trening under BigSam, karn klarer jo ikke å gjøre underverker heller :p

men etter litt tid så kan vi forhåpentligvis se noen kraftige forbedringer i endel av spillerne, er jo ikke til å legge under en stol at Big Sam gjorde gull av gråstein i Bolton.
forresten spent på å se hvordan det går med det laget til nesteår. snakker vi nedrykkskamp?
;)

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #991 på: 31. Mai 2007, 19:18 »
har sagt det før, sier det igjen, er veldig positiv til Viduka. Typen spiller som ikke lider noe særlig av at han er over 30.

Når det gjelder Hyypia så er jeg positiv til han også, med tanke på hvordan forsvaret ser ut for øyeblikket. Han var lenge kongen i Pool sitt forsvar, og hans erfaring og ruitne kan komme godt med. Han har slitt denne sesongen, men det gjorde Campbell i arsenal også, og man så jo hvor god han var for Portsmouth i år.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #992 på: 31. Mai 2007, 20:13 »
På et engelsk Newcastle forum ryktes det hardt at Sam har bydd 2 mp for Shabani Nonda!
Hva synes folk?
CLICK ME
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #993 på: 31. Mai 2007, 20:19 »
Syns ikkje noko om det, og eg har også lite tru på det. Fyren var ganske god i Frankrike for nokon år sida, men har ikkje imponert meg i Blackburn. Og kva skal vi med han? Vi har 3 spelarar som er bedre enn han på topp i tillegg har vi Ameobi som eg anser som nesten like god, og Carrol som stort talent som bør få prøve seg. Om vi selg Ameobi er det greit, men eg har ikkje noko tru på det.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #994 på: 31. Mai 2007, 23:05 »
Jeg har vanskelig for å tro at spillere forandrer seg drastisk, bare fordi vi får en ny manager.
Det skal de heller ikke gjøre, forandre seg drastisk altså. Vi vet allerede hva de står for, og nå har vi en manager som iallfall tidligere har lykkes å få det beste ut av spillerne sine. Da mener jeg han bør få sjansen til det i Newcastle også, både med Duff og N'Zogbia. N'Zogbia kan virke som et lite problembarn med litt for stort ego, men da kan vi bare takke oss lykkelige for at nettop Big Sam har håndtert denne typen spillere bra før. Duff er heller det motsatt, veldig profesjonell (virker det iallfall som), så jeg er forhåpningsfull til hans fremtid i Newcastle også. Bare vi klarer å få spillerne våre til å prestere så er jo venstrekanten en av posisjonene vi har best dekning på, ironisk nok kan man kanskje si når man ser hvordan den har fungert i år.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #995 på: 31. Mai 2007, 23:06 »
På et engelsk Newcastle forum ryktes det hardt at Sam har bydd 2 mp for Shabani Nonda!
Hva synes folk?
CLICK ME
Har sett ham veldig lite selv, men ut ifra det jeg leser her inne så virker han ikke akkurat svært lovende...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #996 på: 31. Mai 2007, 23:12 »
Hva synes folk?
CLICK ME
Uff, om Big Sam legger listen så lavt blir jeg utrolig skuffet! Nonda har så absolutt ingenting å gjøre i NUFC, og jeg synes dette vil være et merklig kjøp av Allardyce. Faktisk så merklig at jeg ikke tror på dette ryktet!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #997 på: 31. Mai 2007, 23:22 »
Nonda skal IKKE til Newcastle!! Da blir jeg rett og slett forbannet!!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #998 på: 01. Juni 2007, 00:23 »
Winger confirms English intent

Riga Mustapha, fra Ghana, som til daglig spiller i lille Levante hevder at flere engelske klubber skal være interessert i ham. Jeg har ikke sett ham altfor mye i aksjon selv, men i de få LaLiga kampene jeg har sett Levante og Mustapha har han faktisk imponert meg litt. Allsidig offansiv spiller som iallfall har imponert meg både mot Barcelona (1-1 på Levantes hjemmebane Ciudad de Valencia) og da Levante tok skalpen til Real Madrid på Bernabeu i år. Kanskje ikke akkurat noen første prioritering i sommer, men absolutt en spennende spiller. Kunne vært litt spennende å få til Newcastle, men dessverre(?) er ikke "vi" nevnt i denne sammenhengen.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #999 på: 01. Juni 2007, 01:58 »
men kan vel ikke forvente at bare big sam kommer inn i klubben så kommer alle spillerne som har underprestert i flere sesonger til å plutselig bli drit gode over natten.
tar nok litt tid. kan vel ikke forvente at luque plutselig skal bli en ny christiano ronaldo fra og med august etter 1mnds trening under BigSam, karn klarer jo ikke å gjøre underverker heller :p

men etter litt tid så kan vi forhåpentligvis se noen kraftige forbedringer i endel av spillerne, er jo ikke til å legge under en stol at Big Sam gjorde gull av gråstein i Bolton.
forresten spent på å se hvordan det går med det laget til nesteår. snakker vi nedrykkskamp?

Finnes jo en mellomting her.Pointet mitt at det IKKE er urealistisk å tro at visse spillere som hadde en dårlig sessong i fjor kommer til å blomstre under Big Sam.Finnes jo en forskjell med å blomstre til å forbrede seg spillemessig enn å spille seg plutselig "dritt gode".Som nevnt så er detta en av Big Sams kvaliteter som manager og det er ikke underverker men en managers inviduelle kvaliteter ;).Såklart trenger han tid men jeg tror vi alrede kommer til å se NOE forbredninger alrede etter kort tid å over tid så vill det bli synligere i større grad.

djmattis

• Gjest
« Svar #1000 på: 01. Juni 2007, 05:08 »
Reo-Coker ber Sam om å hente han fra West Ham.

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007250324,00.html

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1001 på: 01. Juni 2007, 08:40 »
Ja TAKK.Hent han Big Sam ;D

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1002 på: 01. Juni 2007, 10:08 »
I følge "the guardian" er det Villa som ligger best ann til å hente han. Jeg synes 8 millioner pund er en litt for stiv pris, da synes jeg Barton er et bedre kjøp.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1003 på: 01. Juni 2007, 10:13 »
Helt enig. Spesielt som prisen på Parker er bare £7Mill i følge dagens independent.

Barton til £5.5Mill vil jeg heller ha - det tror jeg også Big Sam vil.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1004 på: 01. Juni 2007, 11:50 »
Er forsåvidt enig med deg. Hadde vi hatt Roeder som manager hadde jeg ikke villet ha Barton hit.. Men Big Sam er spesialist på å få ut det beste av spillerne, både på og utenfor banen, så jeg tror det ville gå fin-fint!:)