20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346457 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #975 på: 31. Mai 2007, 11:22 »
Er vi fornøyde om det er Mark Viduka som ankommer? Jeg personlig er langt fra fornøyd. Hvis dette skal bli standaren på spillerkjøpene blir dette en skuffende sommer. Viduka og Hyypia; Nei takk!
Viduka sier jeg ja takk til, nummer 4 på toppscorerlisten forrige sesong og attpåtil gratis = KUPP! Hyypia er en annen sak, er overhodet ikke interessert i å se denne trege finnen i NUFC!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #976 på: 31. Mai 2007, 12:18 »
Eg blir stofrornøgd med Viduka. Kraftig undervurdert spelar og vi kan ikkje berre ha unggutar.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #977 på: 31. Mai 2007, 16:14 »
Eg blir stofrornøgd med Viduka. Kraftig undervurdert spelar og vi kan ikkje berre ha unggutar.

x2
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #978 på: 31. Mai 2007, 16:16 »
Nå får vi håpe at Sam får vekk N`Zogbia og Duff. Duff er ubrukelig, og vi kan selge ham dyrt.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #979 på: 31. Mai 2007, 16:31 »
Nå får vi håpe at Sam får vekk N`Zogbia og Duff. Duff er ubrukelig, og vi kan selge ham dyrt.

Nei, la oss for all del IKKE håpe det. Behold begge. Duff har vært ekstremt skadeplaget og Nzogbia det samme. Ingen fikk sjanse til å komme skikkelig i gang i sist sesong. Zog er fortsatt en ungutt som har gode egenskaper. Duff er rutinert og veldig bra på sitt beste. Hvorfor skal vi selge 2 venstre midtbanespillere/vinger? Greit vi har Luque, men hva hjelper det?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #980 på: 31. Mai 2007, 16:33 »
Likte Duff før vi hentet ham, men han har ALDRI, ALDRI vært god for Newcastle United.

N`Zogbia er god i perioder, men det er jo så altfor sjeldent. Få dem BORT. Kan vi selge gode Parker for 7 mp kan vi selge dårlige Duff kanskje enda dyrere.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #981 på: 31. Mai 2007, 16:39 »
Synes Duff burde få sjangsen.VI vet hva han er god for å det har han vist før også.Vært skadeutsatt og fortjener hvertifall neste sessong til å vise seg fram skadefri.Selge Duff? Nei langt ifra!.Duff i form uten skade er en meget god ving god nok for Newcastle men jeg synes han burde hvafall få en ny sessong igjen på å vise seg fram.Zoggie er jeg også villig til å gi en ny sjangse.Hadde også en dårlig sessong men under en manager som kan jobben sin så kan han bli mye bedre spille messig til neste sessong og talentet har han så ser ikke grunn til å selge han før han også har fått sjangsen på ny han også.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #982 på: 31. Mai 2007, 16:39 »
Likte Duff før vi hentet ham, men han har ALDRI, ALDRI vært god for Newcastle United.

Nei, og Diouf og Anelka var ALDRI,ALDRI gode før Sam hentet dem og gjorde dem til stjerner igjen...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #983 på: 31. Mai 2007, 16:41 »
Jeg har ikke troen på Duff. Kanskje om vi bruker han i en mer offensiv posisjon, men allikevel. Jeg klarer ikke ha troen på ham.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #984 på: 31. Mai 2007, 16:42 »
Jeg har ikke troen på Duff. Kanskje om vi bruker han i en mer offensiv posisjon, men allikevel. Jeg klarer ikke ha troen på ham.

Så du han i det hele tatt i B`Burn eller Chelsea?

BallaJazz

• Gjest
« Svar #985 på: 31. Mai 2007, 16:43 »
Duff på sitt beste å i form er en klasseving faktisk ;)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #986 på: 31. Mai 2007, 16:44 »
Ja, det gjorde jeg faktisk. Og da ville jeg ha ham til Newcastle mer enn noen annen. Han var en av verdens beste spillere, og det er ikke en overdrivelse. Og Irland spilte han også fantastisk for.

Men de siste sesongene har han spilt som en 12-åring, selv de gangene jeg har sett ham for landslaget.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #987 på: 31. Mai 2007, 16:47 »
Jeg har vanskelig for å tro at spillere forandrer seg drastisk, bare fordi vi får en ny manager.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #988 på: 31. Mai 2007, 17:04 »

N`Zogbia er god i perioder, men det er jo så altfor sjeldent. Få dem BORT. Kan vi selge gode Parker for 7 mp kan vi selge dårlige Duff kanskje enda dyrere.
Duff er en kvalitetspiller uten tvil, og passer helt perfekt som ving i en 4-3-3 formasjon om Allardyce skal spille slik han gjorde i Bolton. En annen ting er at Duff er ute med skade til lang ut på høsten, og jeg ser ikke for meg noen kjøpere som kan være interessert i å hente en skadet spiller!

Når det kommer til N`Zogbia, så er han et stort talent som kansje mistrives opp i nord, og om Arsenal eller noen andre lag skulle melde sin interesse så mener jeg vi kan/bør selge!? Uansett mener jeg det bare er tull og ha både N`Zogbia og Luque i stallen, da begge spiller på samme posisjon, og med ungutter som O`Brien og Pattison (håpløs er han, men fortjener nok en sjanse av Allardyce han også) som backup mener jeg en av dem kan gå! Da ser jeg helst N`Zogbia drar siden vi kan tjene endel cash på han, mens Luque vil vi slik situasjonen er nå tape "rubbel og bit" på!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #989 på: 31. Mai 2007, 17:30 »
Jeg har vanskelig for å tro at spillere forandrer seg drastisk, bare fordi vi får en ny manager.

Å? Sett flere eksempler på det i andre klubber hvor spillere har blomstra som aldri før under ny manager.Hvorfor skulle det være så merkelig i detta tilfellet? Og det er en av Big Sams kvaliteter som manager så er det akuratt detta.