20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346336 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #885 på: 26. Mai 2007, 18:07 »
Reo Coker asks for transfer

Hvor god er han egentlig, noe for Newcastle?

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #886 på: 26. Mai 2007, 18:09 »
Ikke noe topp prioritering håper jeg. Jeg har ikke sett han særlig mye, men tror ikke han er den topp-stopperen vi trenger.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #887 på: 26. Mai 2007, 18:27 »
Ikke noe topp prioritering håper jeg. Jeg har ikke sett han særlig mye, men tror ikke han er den topp-stopperen vi trenger.
Noen topp-stopper er han deffinetivt ikke når han er en midtbanespiller ;)

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #888 på: 26. Mai 2007, 18:32 »
Reo Cocker er utvilsomt veldig god på sitt beste. Men skal vi punge ut for enda en midtbanespiller når jeg tror både Parker, Emre og Butt vil gjøre bra arbeid på midten for oss framover. I tillegg er vel han kjent for å være festglad selveste Mr Cocker, men på en annen side så tror jeg der er en sånn type spiller Sam får orden på. Han kan gjerne bli Newcastle spiller for min del, bare pengene som blir brukt ikke går utover forsvarsspillere
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #889 på: 26. Mai 2007, 19:20 »
Noen topp-stopper er han deffinetivt ikke når han er en midtbanespiller ;)
Der ser du hvor oppdatert jeg var på han.
Da skal vi i allefall IKKE ha han.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #890 på: 26. Mai 2007, 19:45 »
Reo Coker asks for transfer

Hvor god er han egentlig, noe for Newcastle?
Ifølge The Times er Alan Curbishley interessert i å hente Scott Parker, og han har jo fått ganske mye pepper fra fansen både i England og her på forumet! Jeg for min del synes Parker har fått unødvendig mye kritikk! Vi skal derfor ikke se bort ifra at Parker bytter arbeidsgiver i løpet av sommeren, og da kansje West Ham blir hans neste klubb? og at vi får Nigel Reo Coker i en ren byttehandel? Om da Big Sam er interessert i denne unge West Ham spilleren......

Hva synes dere andre? Vil dere Bytte Parker i Reo Coker?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #891 på: 26. Mai 2007, 19:59 »
NEI!

Parker er en av våre beste menn. Hva folk har i mot ham fatter jeg ikke. Det gjør meg frustrert.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #892 på: 26. Mai 2007, 20:27 »
NEI!

Parker er en av våre beste menn. Hva folk har i mot ham fatter jeg ikke. Det gjør meg frustrert.

Vel, hvis ikke han blir brukt i en defensiv midtbanerolle aka anker, så er det lite nyttig å sitte med Parker i stallen. Han fungerer overhodet ikke offensivt og han har for det meste blitt malplassert av Roeder. Nå håper jeg dette endrer seg hos Allardyce da...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #894 på: 26. Mai 2007, 22:10 »
Seriøst Reo Coker er jo knallgod. Hadde vært en drøm å få han til Newcastle. Hadde jo gått rett inn på førstelaget... Når det er sagt vil jeg heller få på plass forsvaret først

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #895 på: 26. Mai 2007, 23:12 »
Støtter GeirAndreas fullt ut her.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #896 på: 26. Mai 2007, 23:13 »
Parker er den spilleren, etter Given og Taylor (muligens Milner) jeg aller helst ser at blir på St'James i mange sesonger til
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #897 på: 27. Mai 2007, 22:31 »
en spiller jeg gjerne ville hatt til newcastle og som ville vært perfekt er berbatov.. mener å ha lest en artikkel om at berbatov er newcastle fan:) har dessverre ikke link. er dette en bra mann og få inn? hva syns dere?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #898 på: 27. Mai 2007, 22:33 »
en spiller jeg gjerne ville hatt til newcastle og som ville vært perfekt er berbatov.. mener å ha lest en artikkel om at berbatov er newcastle fan:) har dessverre ikke link. er dette en bra mann og få inn? hva syns dere?
Om jeg syns Berbatov hadde vært en bra mann å få inn? Etter det han har prestert i Tottenham denne sessongen tror jeg ikke noen som unner laget sitt annet en best mulig kan være uenig i at det hadde vært en bra mann å få inn. Hvor realistisk det er derimot... det blir en annen diskusjon. Godt mulig han er Newcastle fan for alt jeg vet...
« Siste redigering: 27. Mai 2007, 22:41 av chickenman »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #899 på: 27. Mai 2007, 22:37 »
Ingen seier vel nei til Barbatov ?
Men realistisk ? nei.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]