20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346090 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #675 på: 14. Mai 2007, 12:02 »
Håper vi har en massiv "clear out" i sommer. Eneste spillerne jeg ikke vil se forlate Newcastle er Given og Taylor. Resten er finnes det mange gode grunner til å selge.. Vi trenger å begynne på nytt.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #676 på: 14. Mai 2007, 12:16 »
Håper vi har en massiv "clear out" i sommer. Eneste spillerne jeg ikke vil se forlate Newcastle er Given og Taylor. Resten er finnes det mange gode grunner til å selge.. Vi trenger å begynne på nytt.

Jeg er enig i at vi bør kvitte oss med mange spillere, men hvorfor vil du se spillere som Milner, Krul og Martins forsvinne?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #677 på: 14. Mai 2007, 12:20 »

Jeg er enig i at vi bør kvitte oss med mange spillere, men hvorfor vil du se spillere som Milner, Krul og Martins forsvinne?

Krul vil jeg helst se blir i klubben, men han kan gjerne bli leid ut. Martins og Milner er jeg litt usikker på, det er ingen ønskesituasjon å selge de, men det er ikke sånn at jeg gråter. Men av de ser jeg helst at Milner blir.. Martins kan vi fort få 15mp for, og da mener jeg det rettferdiggjør et salg.

Det jeg egentlig mener er at jeg først og fremst vil ha vekk stallfyllet. Men hvis de andre enn Given og Taylor blir solgt så er ikke det verdensundergang for meg, det finnes MANGE gode erstattere.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #678 på: 14. Mai 2007, 15:31 »
UT:
N'Zogbia 7m
Owen 12m
Martins 15m
Dyer 4m
Baba,Carr,Ramage 2m
Luque 3m
Bramble,Moore,Bernard 0m
+ 20 m fra Sheperd = ca 65m

INN:
Baines 5m
Young 3m
Campbell 1m
Ben Haim 0m
Curtis Davies 7m
Thuram 2m
Ljungberg 2m
Barnes/Barton 5m
Nugent 6m
Bent 10m
Huntelaar 12m
Jagielka 5m
Noen stortalenter for tilsammen 5m

Dette går opp i opp.
Start opprydningen nå BIG SAM!!

Harper/Given
Young/Thuram - Taylor/Ben Haim - Davies/Campbell - Baines/Edgar
Solano/Milner/Ljungerg - Parker/Butt/Barton - Emre/Jagielka - Duff/Ljungberg/Milner
Huntelaar/Ameobi - Bent/Nugent

« Siste redigering: 14. Mai 2007, 15:33 av VepsoO »
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #679 på: 14. Mai 2007, 15:50 »
Ser nå at Jimmy Floyd Hasselbaink er frigitt av Charlton. Er han noe for oss? Ser for meg Hasselbaink som en bra backup for Owen og Martins. Når han i tillegg kommer gratis er det en meget bra løsning. Jeg ser gjerne at vi bruker omtrent hele transferbudsjettet vårt til de bakre rekker i sommer. En defensiv midtbanespiller, nye backer og en stopper. Får vi inn Nolan, Jagielka, Campbell, Bridge og Ben Haim vil vi være meget godt skikket til neste sesong! Dette er investeringer som fort kan bli en realitet.

11eren vil da se slik ut:

-------Owen----Martins--------
Duff/Zog----Parker--------Milner
-------------Nolan-------------
Bridge--Taylor--Campbell--Ben Haim
-------------Given----------------

På papiret er dette mer enn godt nok for en topp 6 plassering. Så får vi bare håpe på at Big Sam får de til å fungere sammen..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #680 på: 14. Mai 2007, 18:13 »
UT:
N'Zogbia 7m
Owen 12m
Martins 15m
Dyer 4m
Baba,Carr,Ramage 2m
Luque 3m
Bramble,Moore,Bernard 0m

INN:
Baines 5m
Young 3m
Campbell 1m
Ben Haim 0m
Curtis Davies 7m
Thuram 2m
Ljungberg 2m
Barnes/Barton 5m
Nugent 6m
Bent 10m
Huntelaar 12m
Jagielka 5m

Dette går opp i opp.

Harper/Given
Solano/Milner/Ljungerg - Parker/Butt/Barton - Emre/Jagielka - Duff/Ljungberg/Milner

Støttes!:) Selvom den er nokså usannsynlig!;)

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #681 på: 14. Mai 2007, 19:10 »
Det første Newcastle skal tenke på er å bytte ut hele backrekken utenom Taylor som er den eneste med gode nok kvalifikasjoner for Newcastle. En spiller som Bridge ville vært ypperlig for Newcastle på venstrekanten. Campbell som midtstopper er ikke noe gale heller, han holder 2 sesonger til.

En annen er Senderos, han har ikke fått spille så mye i Arsenal i år. Tror denne spilleren ville vært en stor tilvekst i Newcastle. Taylor med fart og Senderos med duellstyrke kunne gjort stopperparet veldig bra i PL sammenheng. Er litt grønn på hvem som Newcastle bør hente som venstre- og høyreback men er helt klart at Baines vil være et veldig bra kjøp.

Selv om det ikke er noen viktige kamper i sommer går vi en spennende tid i møte :)
« Siste redigering: 14. Mai 2007, 19:22 av laddy »
"The first 90 minutes are the most important"

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #682 på: 14. Mai 2007, 19:49 »
Vet Kesse at det er ganske usannsynlig. Nå synes jeg ikke hvert enkelt kjøp og salg jeg satte opp er det, men at alle går igjennom på en sommer er vel å håpe på 1000 ganger for mye. Men jeg hadde ikke felt en tåre dersom både Owen/Martins/Luque forsvinner og Bent/Huntelaar/Nugent kommer inn
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #683 på: 14. Mai 2007, 19:57 »
Det hadde ikke jeg heller. Men jeg er faktisk ikke så klar for Huntelaar. Han oser klasse, men jeg er nok litt pingle å ville gått for et sikrere kort. Bent hadde vært perfekt!

Noen av de du har satt opp er slettes ikke umulig å hente, så jeg håper hvertfall 3-4 av de er å se på St. James neste sesong.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #684 på: 14. Mai 2007, 23:08 »
Hvorfor vil plutselig folk ha bort Owen!? Fordi han ikke har scoret etter skadehelvetet sitt?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #685 på: 14. Mai 2007, 23:15 »
Hvorfor vil plutselig folk ha bort Owen!? Fordi han ikke har scoret etter skadehelvetet sitt?

Vil ikke nødvendigvis ha han bort. Men setter meg ikke på bakbeina om han blir solgt, det gjør jeg ikke fordi;
- Han er skadeutsatt
- Dyr i drift
- Han kommer uansett til å forlate oss til neste sommer
- Jeg liker ikke å ha spillere i klubben som EGENTLIG vil spille for noen andre

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #686 på: 14. Mai 2007, 23:51 »
UT:
N'Zogbia 7m
Owen 12m
Martins 15m
Dyer 4m
Baba,Carr,Ramage 2m
Luque 3m
Bramble,Moore,Bernard 0m

INN:
Baines 5m
Young 3m
Campbell 1m
Ben Haim 0m
Curtis Davies 7m
Thuram 2m
Ljungberg 2m
Barnes/Barton 5m
Nugent 6m
Bent 10m
Huntelaar 12m
Jagielka 5m

Dette går opp i opp.

Harper/Given

Støttes!:) Selvom den er nokså usannsynlig!;)

støttes av meg også, selv om det er veldig mange utskiftinger. spørs om vi hadde hatt tid til alle.  Alt allardyce foretar seg i sommer støtter jeg, unttatt salg av Given, Taylor.  Vi må starte fra bunnen av, og satse på å ligge i toppen i løpet av 3,4-5 år.  Det som har stått i media i det siste er utrolig, og jeg hadde ingen aning om at det var så masse dårlige holdninger. Tenk dere kvaliteten på treningene? jeg får vondt i magen bare av tanken.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Graxel

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #688 på: 15. Mai 2007, 08:59 »
UT: Titus Bramble , Olivier Bernard, Albert Luque, Craig Moore, Shola Ameobi, Celstine Babayaro, Peter Ramage, Stephen Carr, Kieron Dyer

Jeg mener at vi bør vente en sesong til på Duff. Synes han er en av PL desidert beste vinger når han er skadefri. Hvis noen av dere så hjemmekampen mot AZ, så kunne vi se hvilken potensiale som ligger i denne fyren. Ellers er jeg ening i at det vi trenger å hente er forsvar i sommer. Jeg mener at det kun er Taylor som holder bra nok standard i forsvaret. Carr tar jo ikke et offensivt løp hele sesongen. Drømmen er jo å skaffe oss Bridge eller Baines på venstrebacken, og feks Campell i stopperduo med Taylor. Vet ikke hvem vi kunne hentet på høyrebacken.

Ellers har jeg et par tanker vedrørende Big Sam som vil bli presentert i dag kl 14. Jeg er lykkelig over at Newcstle, for første gang på mange år, ser ut til å ha hentet en "kvalitetsmanager" Allardyce er en manager som alltid har levert resultater og jeg har store forventninger til fremtiden. MEN!, vi må ikke regne med at han skal forvandle Newcastle til CL-kandidat første sesongen. Enhver manager trenger tid til å forme klubben slik han ønsker, og dette uten innblandelse fra styreformenn og lignende. Bare se på Alex Ferguson, Mourinho og Wenger, alle har hatt tid på seg til å forme klubben slik ønsker. Det tar tid å sette ut sin visjon, om hvordan de ønsker at klubben skal fremstå. Se også på Martin O`neill. Alle vet at han vet hva han gjør, og derfor er fansen tolmodige. Han har hentet inn noe kvalitet, (Young, Carew) og kvittet seg med noe. Resultatene har vært minimalt bedre for Villa enn tidligere, men man ser at de brygger på noe stort. Det samme håper jeg å se i Newcastle. Vi har unge spillere med mye potensiale, (feks Martins, Zog, Taylor, Milner, Edgar, huntington, Carrol) og jeg vet at Newcastle har potensiale til å havne høyt. Men, vær så snill: Vær tolmodige. Om vi ikke leverer kjemperesultater i 07/08 sesongen så ikke begynn å mas om managerbytte. Det vil ta prøving og sikkert en del feiling, men jeg tror vi brygger på noe stort.

Gleder meg til neste sesong!
« Siste redigering: 15. Mai 2007, 13:53 av Graxel »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #689 på: 15. Mai 2007, 11:00 »