20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345702 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #645 på: 10. Mai 2007, 22:24 »
ENIG. Dette er veldig overvurderte spelarar begge to, og begge er veldig varierande i prestasjonane og skadeplaga. Dei scorer også lite mål og lite assist. Vi treng ei stabil god midtbane, og slik fotballen er i dag scorar midtbanespelarar ofte nesten like mykje mål som angriparane. Midtbana vår fungerar rett og slett ikkje og endringar må skje. Enten må det skje spelarbytte på midtbana eller så kan jo vår neste manager muligens rette problemet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #646 på: 11. Mai 2007, 16:28 »
Emre er best når han ligger dypt i banen. Da får han tid med ballen, og da har han større forutsetninger for å slå de riktige pasningene. Derfor må vi også ha en spiller ved hans side som kan løpe begge veier. Parker var meget dyktig til det i fjor vår. Vi trenger også vinger og en spiss som rører mye på seg.

Emre scorer ikke så fryktelig mange mål, men så har han heller ikke hatt de beste arbeidsforholdene. Det er ikke alle midtbanespillere som scorer like mange mål, men jeg er helt sikker på at hvis vi får dreis på spillet vårt, så får vi også Emre oftere i skuddposisjon fra 16-20 meter, og da er Emre veldig farlig. Hvis Martins utfordrer mer rettvendt tror jeg sjansen er stor for at vi får flere frispark i farlig posisjon, da motstanderne sjelden vil klare å ta fra ham ballen uten å bruke ulovlige midler. Og med en Owen foran mål, så går ballen enten i mål eller til corner, hvis da vi ikke får straffespark eller frispark på 16.

Emre jobber hardt, slår gode pasninger og gjør som oftest de riktige valgene. Han har ikke vært strålende denne sesongen, men han har heller ikke vært dårlig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #647 på: 11. Mai 2007, 16:38 »
du har noen gode poenger joakim. Men vi bør uansett kunne forlange mer av de såkalte "beste" spillerne våre. Nå har milner begynt å skåre mål, får vi igang venstrekanten med enten Zoggie eller Duff så blir det bra. Men uansett så forlanger jeg en bedre sesong av emre etter sommer. Bestekompisen til Martin også, det er positivt.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #648 på: 11. Mai 2007, 17:53 »
spilt litt for mye fotball manager du chickenman:) Dos Santos, Bojan, Gago, Daniel Alves, Iniesta, Bojinov, Gourcuff og Chiellini.

disse er veldig gde på spillet. men er vel ikke så store i virkeligheten:)

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #649 på: 11. Mai 2007, 18:18 »
spilt litt for mye fotball manager du chickenman:) Dos Santos, Bojan, Gago, Daniel Alves, Iniesta, Bojinov, Gourcuff og Chiellini.

disse er veldig gde på spillet. men er vel ikke så store i virkeligheten:)

HAHA.. JO TooN disse er store i virkeligheten.
Ronaldinho sier at Dos Santos kommer til å bringe en ny dimensjon inn i "gamet".
Gago har blitt spådd å være den nye Redondo i over 1 år, og var altfor god for den argentiske ligaen.
Daniel Alves er en kjempespiller, som Liverpool stadig vekk prøver å kjøpe. I tillegg har han en nøkkelrolle på Spanias nest beste lag.
Iniesta er da fast på Barca og kjemper også om plass i startoppstillingen til Spania.
Bojinov bøtta inn mål for Lecce i Serie A i en alder av 17-18 år. Har dog slitt mer i Juventus.
Gourcoff har scoret et par vidunderlige frispark mål for Milan, og får også som regel spilletid i viktige kamper.
Chiellini har fast backplass på Juventus, er med i landslagsdiskusjonen og er spådd en lysende karriere.
Så jeg tror ikke chickenman har spilt for mye FM, jeg tror heller det er du som har fulgt for lite med i virkeligheten
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Noreng

• Gjest
« Svar #650 på: 11. Mai 2007, 22:11 »
Haha, TooN. Alves er kanskje bare verdens beste høyreback, men det er jo ikke noe vitkig så han suger
Dos Santos har ikke slått ordlig til, så han sucks. Selv om han er kun 16 (?)
Iniesta er bare fast på Barca og Spania. Men de lagene er de dårligste lagene. Og selv om han storspiller hver kamp har ikke det noe å si. Primera Divison er jo den dårligste ligaen i Europa.
Nå har jeg kanskje dratt sarkasmen litt langt, så nå gir jeg meg  ;)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #651 på: 12. Mai 2007, 00:43 »
skal ikke se bort ifra at han har funnet disse spillerne på fm. er jo ikke akkurat ofte disse spillerne vises på norske tv-skjermer. nå skal det også sies at fm kanskje har det største speider nettverket i hele verden, selv om disse "speiderne" ikke har like mye kunnskaper som virkelige klubb speidere.

når det er sagt tror jeg aldri i verden vi har mulighet på alves, som jeg mener er verdens beste høyreback (hvertfall i år). bojinov og chiellini er supertalenter som jeg aldri tror juventus vil gi slipp på. hvertfall ikke nå som de er tilbake i det gode selskap. og hvorfor i h****** skulle de dra til newcastle?? iniesta er så vidt jeg vet mer eller mindre fast på barca, og er vel en såkalt local lad der nede hvis jeg ikke tar helt feil. skjønner ikke helt hva han skulla dra til newcastle etter heller...

dos santos, bojan, gago og gourcuff har jeg absolutt ingen meninger om (har aldri sett dem spille), utenom at jeg vet de er gode på fm ;)

tror hvertfall det er bedre å satse på supertalenter som ikke allerede er i toppklubber...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #652 på: 12. Mai 2007, 15:20 »
Sitat
dos santos, bojan, gago og gourcuff har jeg absolutt ingen meninger om (har aldri sett dem spille), utenom at jeg vet de er gode på fm ;)

Gago er mer eller mindre fast på Real Madrid tror jeg, så han kommer garantert ikke.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #653 på: 12. Mai 2007, 15:23 »
Hvis Big Sam blir manager tar han vel med seg Nolan som ikkje har kontrakt med Bolton til neste sesong, i tillegg trur eg han ivertfall tar med seg Speed, som heller ikkje har kontrakt med Bolton. Kommer begge disse til Newcastle, er eg nesten sikker på at dei går rett inn på midtbanen. Eg har savnet Speed siden han forsvant, og han har mange år igjen på banen selv om han dra på åra, noe han har bevist gjennom spill for Bolton. I tillegg kan Speed fungere som en hjelpetrener og mange av unggutta har noe å se opp til, for Speed har virkelig autoritet
Newcastlesupporter siden 1992

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #654 på: 12. Mai 2007, 15:39 »
Sies at både Sol Campbell og Makelele kan være på vei bort i sommer. Sier ja takk til begge to, da begge mest sannsynlig går nærmest gratis. Dette hadde vært typiske Big Sam kjøp.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #655 på: 12. Mai 2007, 15:41 »
Sier ikke nei til noen av de nei. Men jeg håper at Big Sam også henter inn unggutter i tillegg til rutine..

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #656 på: 12. Mai 2007, 15:51 »
Sol Campbell og Makelele er to gigantkjøp for Newcastle, vil jeg påstå. Hvis de to kommer, i tillegg til 4 andre(2 backer + 1 midtbane og 1spiss/enda en back) så er jeg i himmelen...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #657 på: 12. Mai 2007, 16:58 »
Sier ikke nei til noen av de nei. Men jeg håper at Big Sam også henter inn unggutter i tillegg til rutine..

Som f.eks Ben Haim, Darren Bent, Bale og Kevin Nolan
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #658 på: 12. Mai 2007, 17:25 »
Garteth Bale. For kult hadde ikke det vært?
Jeg leste en artikkel om han. Da han var 14-år fikk han trene med G19- landslaget til Wales. Etter 10 minutter på trening, sa treneren til han. Heretter kan du bare bruke "feil" fot og et touch. Hvis ikke hadde han driblet alle sammen og scoret hver gang. Dette sier litt om hvor fantastisk talent denne gutten er.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #659 på: 12. Mai 2007, 17:30 »
Bare så synd at han kommer til å bli jævla dyr siden Manchester og Chelsea er etter han. Er jo snakk om rundt ein 10mill pund for han og det er for dyrt. Me kan jo få inn 3 forsvarer fra europa på samme nivå. Engelske spillere er overprisa, men han hadde vert ein drøm, men ikkje te den prisen
Newcastlesupporter siden 1992