20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346485 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #585 på: 07. Mai 2007, 12:56 »
Drit nå i hva spillerene heter da, og hva som står på CVene deres. Poenget er at de skal spille bra!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #586 på: 07. Mai 2007, 13:44 »
Når man leser dette er det fantastisk at han er borte. Skal sies at det er Anal Oliver som skriver dette:

Reading's Steve Sidwell is already in the bag and he had hoped to bring in Sam Hyypia and Wes Brown to partner Steven Taylor at the heart of the United defence.

He had also been in touch with Arsene Wenger to talk about bringing in loan players from Arsenal, after failing to get the likes of Theo Walcott and left-back Armand Traore last season.

Now it is likely to be left to Sam Allardyce, who has his own brand of recruitment, to bring in the new players Newcastle United so desperately need.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #587 på: 07. Mai 2007, 17:20 »
Hva spillerne heter er uvesentlig. Men vi SKAL ha en miks av artister og arbeidsmauar. Hvis vi bare har trauste arbeidsmaur og ingen som kan underholde og finne på det lille ekstra, så blir det veldig fort kjedelig og veldig ensformig. Det blir også enklere for motstanderen å lese spillet vårt.
Jeg synes ikke det er mye flair å spore i Bolton. Selv Anelka og Diouf har blitt opplært til å være arbeidsmaur.

Jeg synes fotballen er fattig uten spillere som Martins, Duff, Robert, Emre, og slike spillere. Samtidig som vi også trenger Speed, Parker, Shearer og slike spillere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #588 på: 07. Mai 2007, 17:30 »
Hva spillerne heter er uvesentlig. Men vi SKAL ha en miks av artister og arbeidsmauar. Hvis vi bare har trauste arbeidsmaur og ingen som kan underholde og finne på det lille ekstra, så blir det veldig fort kjedelig og veldig ensformig. Det blir også enklere for motstanderen å lese spillet vårt.
Jeg synes ikke det er mye flair å spore i Bolton. Selv Anelka og Diouf har blitt opplært til å være arbeidsmaur.

Jeg synes fotballen er fattig uten spillere som Martins, Duff, Robert, Emre, og slike spillere. Samtidig som vi også trenger Speed, Parker, Shearer og slike spillere.

Enig her. Alle fotballag bør ha en mix av evighetsmaskiner, playmakere, artister og fightere!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #589 på: 07. Mai 2007, 17:41 »

Ja, men syns det er litt overdrive kritikk av Bolton her. Kan ihvertfall ikkje sei Bolton har spelt meir kjedelig fotball enn oss i år. At Martins og Owen blir seld har eg også lita tru på. Anelka og Diouf står heller ikkje så mykje tilbake for Martins og Owen underholdningsmessig for den nøytrale.
Enig her. Alle fotballag bør ha en mix av evighetsmaskiner, playmakere, artister og fightere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #590 på: 07. Mai 2007, 19:57 »
Hva Newcastle har gjort i år spiller ingen rolle. Vi har ikke spilt fotball i år. Så enkelt er det. Og da er det klart at Bolton har spilt mye mer underholdende enn oss. Men Diouf og Anelka er ikke i nærheten av Owen og Martins, hvis de to sistnevnte spiller på sitt aller høyeste nivå.

Bolton har alltid spilt kynisk og depressiv fotball. I tillegg har de alltid vært et helvete å spille mot rent fysisk. Stygge, brutale taklinger, stygge etterslengere, håpløs filming og mye drøying av tid, bortsparking og bortkasting av ball, og en generell negativ holdning til spillet og til fair play.

Sånn vil jeg aldri se Newcastle. Selv ikke om vi skulle oppnå topp 4-plasseringer og trofeer og hva bedre er.

Jeg er ikke villig til å oppgi hva som helst bare for å vinne trofeer og spille CL.

djmattis

• Gjest
« Svar #591 på: 08. Mai 2007, 03:03 »
afonso fra hereveen

er vel langt over 30 mål nå, 35 mål tror jeg

Noreng

• Gjest
« Svar #592 på: 08. Mai 2007, 07:48 »
afonso fra hereveen

er vel langt over 30 mål nå, 35 mål tror jeg
Atleico-MG   0(0)
Öregryte      39(23)
Malmö FF     55(29)
SC Heerenveen 31 (34)

Sykt god stats. Noe å satse på tror jeg altså!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #593 på: 08. Mai 2007, 09:06 »
Joakim. Har du sett en Bolton kamp i år? Serriøst Anelka og Diouf arbeidsmaur? De har briljert i år.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #594 på: 08. Mai 2007, 14:35 »
Hakk i plata, Joakim.
Oscillons From The Anti-Sun

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #595 på: 08. Mai 2007, 15:13 »
Tipper Allardyce tar med seg Ben Haim. Hadde vært bra det.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #596 på: 08. Mai 2007, 15:25 »
Håper(hvis sam kommer) tar med seg Ben Haim, Nolan, noen gode backtalenter hvis de har og et bra støtteapparat.

Nå som Charlton og Wigan(så godt som) har rykka ned må vi se på Baines og Bent. Baines burde være et klart 1. valg venstrebackplassen og Bent er en veldig spennende spiss. Men det spørs om han blir for dyr, siden Charlton har hinta om en transfer på svimlende min £18 mill :o.
« Siste redigering: 08. Mai 2007, 15:29 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #597 på: 08. Mai 2007, 15:51 »
Jeg skjønner overhodet ikke hva vi skal med Bent. Vi har Owen, Martins, Ameobi og Carroll. Hva skal vi med Bent da? Han scorer mange mål ja, men det gjør også Owen og Martins. Snart begynner nok også Carroll og Ameobi å score mål. Da skjønner jeg ikke hva vi skal med Bent, som selv om Charlton har rykket ned vil koste like mye som tre førstevalg i forsvaret til sammen.

Det viktigste for meg er at Allardyce tar med seg et solid støtteapparat og at han plukker spillere fra en så høythengende hylle som mulig. For meg er det uvesentlig hva de heter og hvor de kommer fra, så lenge de er gode.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #598 på: 08. Mai 2007, 16:52 »
Enig. Bent er altfor lik Martins og Owen i spillestil også, vi trenger ikke 3 slike spisser. Om det viser seg at Martins eller Owen forsvinner i sommer så kan Bent være en god erstatning.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #599 på: 08. Mai 2007, 18:03 »
Bent ville nok fungert bedre som midtspiss en Ameobi.
Og jeg tror det kan være realistisk at en av disse vil være nykommere på St.James Park i løpet av overgangsvinduet:

Leighton Baines
Nicky Hunt
Darren Bent
Kevin Nolan
Joey Barton
Steve Sidwell

Alle de spillerne kommer ikke, men jeg tror ihvertfall en av de vil være Newcastle spiller i sesongen 07/08. Og det gjør meg ingenting. Ellers så har jo Sam følere rundt om på kontinenter og jeg blir faktisk ikke overrasket om det kommer en ny Ben-Haim, Meite eller Faye inn. Det gjør meg heller ingenting.
Jeg tror også han vil beholde Gooch. Ihvertfall om han ikke får inn noen andre stoppere. Er det ikke en klausul som sier at Newcastle kan kjøpe han får ca £4mill ?
« Siste redigering: 08. Mai 2007, 18:05 av Torjus »