20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345596 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #570 på: 04. Mai 2007, 02:56 »
Vi vant Intertoto cupen i år, hva klager dere for?
roeder er den første managern som har først til en cup triumf på veldig lenge
:D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #571 på: 04. Mai 2007, 17:33 »
Det var en heller dårlig spøk, djmattis.

Tror nok vi bør trakte etter større triumfer enn Intertoto.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #572 på: 04. Mai 2007, 20:50 »
Vi vant Intertoto cupen i år, hva klager dere for?
roeder er den første managern som har først til en cup triumf på veldig lenge
:D
Dette er ihvertfall ikke en tittel jeg henger så høyt opp på veggen! Det håper jeg ikke NUFC gjør heller, ikke akkurat det gjeveste å vinne og heller ikke noe jeg går å skryter av!!  :-X

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #573 på: 05. Mai 2007, 13:04 »
Intertoto ja, cupen der man slo ut Lillestrøm x 2. Det kan vel heller strengt tatt ikke bli kalt en cup. Labbb og Line eller Mikke Mus cup kanskje? Forsto jo at dette var ironi, men dene cuptriumfen er ikke verdt å nevne en gang.  ;D
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #574 på: 05. Mai 2007, 13:12 »
Dave Nugent fra Preston hadde vært fint å ha. Han er på det engelske landslaget og han skårer en god del mål for Preston.
Han er på månedskontrakt, noe som gjør at han ikke blir dyr. Vi kan til og med få han gratis, til tross for at han er 21 (?) år.
Han har selv sagt at han forlater Preston om de ikke rykker opp i år.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #576 på: 06. Mai 2007, 12:55 »
Distin linkes igjen

http://www.people.co.uk/sport/football/tm_headline=distin-chasing-%2Dpound%2D60k-deal%26method=full%26objectid=19054324%26siteid=93463-name_page.html

Selv om han kommer gratis, kan jeg vanskelig se for meg at han er verdt 60 000 pund i uka

Jeg orker ikke spekulere i hvilke spillere som kommer og drar før en ny manager er på plass
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #577 på: 06. Mai 2007, 13:12 »
Distin er Citys svar på Bramble. Nei, jeg vil ha noe bedre.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #578 på: 06. Mai 2007, 15:29 »
West Ham United's on-loan striker Kepa Blanco claims four other Premiership clubs want to sign him in the summer.

Blanco linked up with The Hammers in January from Sevilla and marked his debut by scoring as a substitute against Liverpool.

But he has started just once since and appears unlikely to be handed a permanent deal at Upton Park by Alan Curbishley.

Sevilla have accepted an offer from Primera Liga rivals Getafe, but Blanco appears keen to stay in England.

He claims Aston Villa, Manchester City, Newcastle United and Portsmouth have all expressed an interest in arranging a deal at the end of the season.

Blanco is quoted in the Daily Star Sunday: "Portsmouth, Aston Villa, Manchester City and Newcastle have all offered me the chance to play for them next season.

"Even though I have not played much for West Ham I am happy in England.

"The style of play suits me well. It is more physical than in Spain and the stadiums are always full."

Skysports

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #579 på: 06. Mai 2007, 16:53 »
Kepa Blanco ja. Det er nok mannen som skal skyte oss tilbake til CL
Go Roeder
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #580 på: 06. Mai 2007, 17:28 »
Kepa Blanco ja. Det er nok mannen som skal skyte oss tilbake til CL
Go Roeder

Aldri hørt om han, det nærmeste jeg kommer er Costa Blanca. Jeg tror heller ikke at dette er redningsmannen, ei heller spiller i Newcastle United. Man må først kvitte seg med vrakgods før man kan vurdere å hente inn vrakgodset Roeder!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #581 på: 06. Mai 2007, 23:25 »
Nå får vi håpe at allardyce bruker pengene med klokhet! Jeg vil ikke ha gammelt kjøtt som han pleide å kjøpe i bolton.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #582 på: 06. Mai 2007, 23:33 »
Han måtte vel kjøpe old meat i Bolton, fordi han ikke hadde penger. Får håpe det blir annerledes nå  ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #583 på: 07. Mai 2007, 11:38 »
Det er nettopp dette som er grunnen til at jeg er skeptisk til Sam Allardyce. Han har ikke det minste erfaring med et så godt spillermateriale som vårt, og han har aldri regjert over så mye penger som han får mellom hendene i denne klubben. Akkurat det KAN fort være det store ankepunktet mot den mannen. Jeg føler meg absolutt ikke trygg på at vi får verdensstjerner av ypperste kvalitet under Big Sam.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #584 på: 07. Mai 2007, 12:36 »
Det er nettopp dette som er grunnen til at jeg er skeptisk til Sam Allardyce. Han har ikke det minste erfaring med et så godt spillermateriale som vårt, og han har aldri regjert over så mye penger som han får mellom hendene i denne klubben. Akkurat det KAN fort være det store ankepunktet mot den mannen. Jeg føler meg absolutt ikke trygg på at vi får verdensstjerner av ypperste kvalitet under Big Sam.

Jeg vil ha spillere som prester enn dyre såkalte stjernespillere som Boumsong og Luque. Selvfølgelig vil jeg gjerne også se stjerner som Owen, men vi trenger så og si et helt nytt forsvar og da er det greit at en ny manager kan finne gode spiller til en billig penge også. En Ben Haim som backup hadde vært helt fantastisk.
an sparker ikke Bobby Robson??