20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345687 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #540 på: 16. April 2007, 19:52 »
Å selge Owen nå ville blitt å skyte seg selv i leggen. Vi vet vi har en spiss i stallen som scorer mål. Martins er ikke en typisk målgjører, Sibierski er middelmodig, og Ameobi et evig "talent". Ingen av midtbanespillerne våres scorer mye mål heller. Vi trenger Owen for målene sin skyld. Han kan være forskjellen på en 12 plass og en 6 plass.
Dessuten tviler jeg på at vi hadde fått inn en erstatter uansett, og jeg ser for meg at et arbeid for å finne enda en ny spiss tar fokus fra å kjøpe forsvarsspillere atter en gang.
Dessuten hvis Owen er litt menneskelig så kan han da ikke ha samvittighet til å forlate skuta nå
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #541 på: 16. April 2007, 20:17 »
1. Hvorfor i all verden skal vi selge Owen? Greit, han har slitt enormt med skader, men likevel, vi vet at han er bedre enn noen andre vi kan få for de pengene vi eventuelt får. 12 mill kan sikkert skaffe oss Bent. Men selv en Owen på 80% er bedre enn en 100% Bent. Og om vi ikke får Bent kan det hende vi må se utenlands, og da er risikoen for å kaste bort pengene på en flopp VELDIG mye større. Dessuten sier Roeder at han vil satse på Owen-Martins, og det ser jeg ingen grunn til ikke å gjøre.

2. Hvorfor skal Owen gå til Man Utd? Owen er Liverpool-gutt. Det kommer vi bare ikke utenom. Å gå til Man Utd er såvidt meg bekjent nesten det samme som å melde overgang til Everton. Jeg tror faktisk Owen synes det var vanskelig nok å bli helt i Newcastle. Jeg har oppfattet det på diverse intervjuer med Owen. Så hvorfor skulle han da melde overgang til fienden personlig?

3. Hvorfor forlate Newcastle nå?
Owen er smart. Han har hodet riktig skrudd sammen, og vet at dersom han forlater Newcastle-skuta nå, vil heltestatusen han fikk da han kom, fort bli snudd til det stikk motsatte. Owen har flere ganger uttalt hvor mye han verdsetter støtten fra Newcastle-supporterne og han har veldig mange ganger hvor mye han ønsker å bli skadefri og kunne score mål og betale tilbake til supporterne. Dessuten har jeg ikke hørt annet enn at både spilleren selv og familien trives.

Selv tror jeg det er kun Liverpool som kan lokke Owen vekk fra Newcastle. Både nå og i fremtiden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #542 på: 16. April 2007, 23:43 »
Har sett repotasjer om Owen og newcastle der Owen sier han stortrives i newcastle. Hans sønn stortrives på skolen! Owen går jo selvfølgelig ikke. Tror han blir i newcastle ut karrieren. Pool hente owen??? Mye fulle folk her?? han takket nei til pool og gikk til newcastle. tror dere virkelig owen blir tatt i mot i pool igjen nå. de ser jo på han som judas nr1. Og når det gjelder hans kontrakt så mener jeg å huske at det gikk rykter om slik klausul men var bare piss. Han har 4 år på st.james og ei helt vanlig kontrakt!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #543 på: 17. April 2007, 19:23 »
The Kop ser på Owen som judas nr. 1? Det tviler jeg sterkt på.
Da burde også Fowler være persona non grata i Liverpool.

Hvis man ikke tåler at Owen takker nei til Liverpool fordi Newcastle gir et bedre tilbud, da har man jaggu ikke mye i toppetasjen.

Nei akkurat det tror jeg ikke før jeg får se det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #544 på: 17. April 2007, 19:47 »
Ingen her inne som har lagt merke til en 21 år gammel midtstopper ved navnet Vincent Kompany? Har sitt han et par kamper for HSV og han brilijerer i midtforsvaret. Pung ut for han Fatty! :)

http://youtube.com/watch?v=j64ZnPeyWVg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #545 på: 17. April 2007, 19:48 »
Mange la vel gjerne merke til ham i Anderlecht som 16 åring allerede!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #546 på: 17. April 2007, 19:55 »
Trur Kompany blir jævla dyr. HSV ga 8mill euro for han sommeren 06, og trur han skrev 5 årskontrakt med dem. Så han ville blitt en dyr spiller, men han hadde eg likt å sett i newcastletrøya
Newcastlesupporter siden 1992

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #547 på: 17. April 2007, 22:17 »
Trur nok kompany blir i det dyreste laget. Skulle vi henta'n måtte vi i så fall gjort det i fjor sommer. Men det hadde vært en drøm å fått han til Newcastle, ingen tvil
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #548 på: 18. April 2007, 01:49 »
Henta Kompany, Vanden Borre, og Bridge eller en anna venstreback, da hadde nok newcastle vært ett helt "annet" lag ;D

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #549 på: 18. April 2007, 11:27 »
vet vi har mange spisser nå som Owen og Ameobi er tilbake, og Caroll viser takter, men jeg kunne godt tenkte meg å se Bobby Zamora i newcastle drakt. i den tida han har fått spille for West Ham har han vært god, og han er definitivt en matchvinnertype som kan være grei å ha på benken.

hvis West Ham rykker ned i tillegg, blir han sikkert ikke så veldig dyr.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #550 på: 18. April 2007, 23:36 »
Spissplassen er den plassen som selvsagt skal prioriteres minst. Der har vi Martins og Owen, og som backup har vi Sibierski, Luque, Carroll og eventuelt Dyer.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #551 på: 19. April 2007, 02:35 »
Vel. Luque forsvinner som kjent dessverre, Sib kan også forsvinne (noe jeg håper). Da har vi av rene spisser Martins, Owen, Ameobi og Carroll. Hvorav 2 er skadeplaget, og en er uprøvd. Dessuten lukter det ikke svidd av reservene Carrol og Ameobi overhodet. I tillegg til forsvarsspillere skal vi ikke se bort fra at en spiss kan bli hentet inn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #552 på: 19. April 2007, 15:26 »
Går rykter om at Steve Sidwell blir newcastle spiller neste sesong. Så godt som klar sies det.
Andreas Martins

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #553 på: 19. April 2007, 15:52 »
Går rykter om at Steve Sidwell blir newcastle spiller neste sesong. Så godt som klar sies det.

Så var det kilde, da?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #554 på: 19. April 2007, 15:56 »
Anal Oliver fra Evening Chronicle er sistemann som skriver dette, i likhet med flere kilder både lokalt og landsdekkende. Virker til at Sidwell blir Newcastle-spiller om ikke noe går galt.