20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345404 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #495 på: 05. April 2007, 13:42 »
Ifølge denne linken, kan Roeder være interessert i å selge Butt til Sunderland istedenfor å la han gå gratis til neste år. Roy Keane har vist interesse for sin tidligere lagkammerat, og kan være interessert i en avtale om Sunderland skulle rykke opp. Emre skal også være på vei bort, da mest sansynlig til Tyskland og Bundesligaen. Roeder sin første forsterkning skal da være nærmest i boks, og det er Steve Sidwell som skal være førstemann inn døra på St. James Park i sommer.

Ikke så dumt å selge Butt mens man fremdeles kan få penger for han, og når man i tillegg får en yngre og bedre spiller som erstatter, og som atpåtil er gratis, synes jeg dette høres ut som meget bra!

Emre er jeg litt mer usikker på, har liksom ikke noen formening om hva som er best av å la han gå eller la han fortsette karrieren i NUFC!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #496 på: 05. April 2007, 13:53 »
Enig. Jeg ville vært meget fornøyd med Sidwell!! :D

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #497 på: 05. April 2007, 14:22 »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #498 på: 05. April 2007, 16:25 »
"It was in the summer of 2001 that a then 19-year-old Emre left Turkey in a move from Galatasaray to Inter Milan, but he still suffers from a bit of homesickness.

That's one of the reasons why United brought his Turkish compatriot Erol Bulut, who shares the same agent as Emre, across to St James' Park for a couple of days' training this week. But United have absolutely no intention of signing the 32-year-old Turk, even though he can play in the position they need to fill more than any other in the close season - left-back.

Indeed, Glenn Roeder told me today: "I am looking to bring in players who are under 25 and whose best days are in front of them, not behind them."

Og Tyrkeren som er på prøvespill kommer ikke til å signere!;)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #499 på: 05. April 2007, 19:28 »
Emre blir.
Isåfall er det helt greit for meg. Han har jo et fantastisk driv og en eminent teknikk som kan være et angrepsvåpen alene for NUFC. Skulle bare gjerne sett han være nest sist eller selv puttet ballen i mål oftere.

Men jeg har selv drakt med Emre på ryggen, så om han skulle fortsette i klubben gråter ikke jeg!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #500 på: 05. April 2007, 19:57 »
Liker tendensen til Roeders sommerkjøpspolitikk. Butt ut/Sidwell inn er meget bra. At Emre også blir værende ser bra ut.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #501 på: 06. April 2007, 00:58 »
Da skal eg sjå Reading kamp i helga, følge litt med på Sidwell. Men spennandes med at Butt på veg ut, og Sidwell inn. Håpar Lita blir henta frå Reading også! :)

Så han (Lita) for England U21 vs Italia U21 for noen uker siden, og han imponerte meg skikkelig. Han var sterk, rask og jobbet som en hest, veldig vanskelig spiller å møte kan jeg tenke meg. I samme kamp spilte Anton Ferdinand, jeg har ikke vært noe fan av han tidligere, men i den kampen var han enorm. Han eide luftrommet, bra til å posisjonere seg, bestemt i taklingene og god teknikk. Men dette var bare en enkelt kamp da.................

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #502 på: 06. April 2007, 02:43 »
skulle bare kjøpt inn hasan sas og hatt ham som backup. Så kunne han og emre vert sammen på øvelsene på trening, slik at han ikke får hjemmelengsel og begynner å gråte.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #503 på: 06. April 2007, 03:32 »
Problemet til minstemann Ferdinand er ikke talentet hans, men jeg kan se mange likhetstrekk til Bramble. Veldig ustabil, samt at han også sliter med konsentrasjonen og gjør ofte feil. Var fæl i kampen da vi spilte borte mot West Ham, mener jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #504 på: 06. April 2007, 10:33 »
Problemet til minstemann Ferdinand er ikke talentet hans, men jeg kan se mange likhetstrekk til Bramble. Veldig ustabil, samt at han også sliter med konsentrasjonen og gjør ofte feil. Var fæl i kampen da vi spilte borte mot West Ham, mener jeg.
Mulig, jeg er selv ikke noe fan av minstemann Ferdinand, og refererer kun til den kampen jeg nevnte i innlegget over her et sted. Men forskjellen på Ferdinand og Bramble er der jo også, Ferdinand er vel 21 og har fremdeles noen år igjen å lære på. Bramble er vel 26, minst!? Også er jo Ferdinand fra en skikkelig kjent fotball familie, kan virke som det ligger i "genene" i den familien (Les og Rio som jeg vet om). Men det er jo ingen automatikk i at han skal bli like god som de 2 nevnte!
Men jeg synes det blir litt urettferdig å samenligne han med Bramble, synes faktisk det er veldig få vi kan sammenligne med den fyren, uten at vi kan kalle det urettferdig!?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #505 på: 06. April 2007, 11:51 »
Link til artikkelen fra Football.co.uk

I den nevnte artikkelen hyller Roeder keeperen "vår" Shay Given som en av Europas 3-4 beste målmenn! Han fortsetter videre med at han er fult klar over at forsvaret ikke er godt nok, og at denne lagdelen SKAL forsterkes i sommeren overgangsvindu!

Han nevner også at han er strålende fornøyd med dekningen han får på topp med Ameobi og Owen "fit" igjen, og at han er brukbart fornøyd med midtbanen.

Personlig synes jeg vi trenger 1 spiss inn i sommer, og jeg håper at Sibierski ikke får noen ny kontrakt og at vi heller signerer en spiller som er yngre og bedre enn det Sibierski er. Først da vil jeg være fornøyd med dekningen vi har på topp.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #506 på: 06. April 2007, 14:46 »
City vil jo ha nærmere 300 mill for Micah om jeg husker rett. Chelsea har fått mange bud avslått hvertfall. Gareth Bale er vel mer sannsynlig ettersom de "bare" vil ha omkring 100 mill for ungutten.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #507 på: 06. April 2007, 15:24 »
City vil jo ha nærmere 300 mill for Micah om jeg husker rett. Chelsea har fått mange bud avslått hvertfall. Gareth Bale er vel mer sannsynlig ettersom de "bare" vil ha omkring 100 mill for ungutten.
Enig, vi må ha bena på jorda her! Vi kommer nok ikke til å kunne kjempe om Micha Richards, både når det gjelder de klubbene som er ute etter han og pengene City forlanger ved en evt overgang! Men Bale er nok ikke helt utenfor rekkevidde enda!?

Men den spilleren jeg ønsker meg mest fra City er Joey Barton, en målfarlig hardtskytende midtbanespiller som kan ligne litt på Gerrard i spillestil. En spiller som alltid gir ALT for laget sitt, og som kan være forskjellen på seier og tap!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #508 på: 06. April 2007, 17:47 »
Jeg tror jeg hadde valgt en sentral midtbane bestående av Sidwell / Barton fremfor Parker / Emre
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #509 på: 07. April 2007, 02:33 »
Kunne Khalid Boulharouz vært et alternativ til ny stopper?
Oscillons From The Anti-Sun