20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345691 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #480 på: 03. April 2007, 14:43 »
" når moorre har vært på banen har han aldri skuffet united" ?

Det er bare tull. Moore er ingen god spiller, han gjør like mange feil som resten av spillerne. Han er en under gjennomsnitlig midtstopper i pl. Han har heller ikke ferdigheter til å spille videre for oss. Han må vekk med en gang.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #481 på: 03. April 2007, 14:57 »
" når moorre har vært på banen har han aldri skuffet united" ?

Det er bare tull. Moore er ingen god spiller, han gjør like mange feil som resten av spillerne. Han er en under gjennomsnitlig midtstopper i pl. Han har heller ikke ferdigheter til å spille videre for oss. Han må vekk med en gang.

Kanskje. Men Moore er fortsatt en av våre beste forsvarere, så det sier vel sitt. Angående Gooch så har vi vel fått bekreftet at han ikke kommer til å bli kjøpt til sommeren, jeg griner ikke av den grunn. Han virker ikke stort bedre enn det vi allerede har.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #482 på: 03. April 2007, 15:42 »
Moore har faktiks fremstått som en stabilt grei stopper i Newcastle. Han gjør sjelden store blundere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #483 på: 03. April 2007, 18:20 »
Nei Gooch mener jeg newcastle IKKE burde ikke kjøpe.Han vill ikke forsterke laget å det så vi seinest alrede mot city.Moore har ikke vært den værste i troppen men mener han fortsatt ikke er god nok for newcastle hvis vi skal ha amb neste sessong til å bli havne opp blandt be 4-5 beste.Er det spillere vi må fjerne så mener jeg det er disse: Carr,Morre,Ramage å Babayaro.De andre ung gutta utenom Tylor mener jeg vi burde sende ut på lån.Alle dissa må vekk fra newcastle..Renske vekk ugrasset å få inn nytt..Kvalitet!!.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #484 på: 03. April 2007, 19:16 »
Ingen av dagens forsvarspillere er god nok for å heve laget.Utennom Taylor. De andre som edgar og co.Få man vente å se hvordan de utvikler seg på banen. Newcastle er avhengig av stabile spillere som holder seg gode hele tiden.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #485 på: 04. April 2007, 14:53 »
Her er de hotteste spillerne som er linket til Newcastle per dags dato ifølge meg. Håper for guds skyld at vi får sidwell gratis. Han skal visst ha sagt til sine venner at han gjerne vil til Newcastle og spille for oss! :)

Rykter: http://soccervoice.com/n070396.htm
Sidwell: http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_2037410,00.html
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #486 på: 04. April 2007, 15:28 »
Micah Richards i City?
Han er vel gjerne høyreback, og en vi kan glemme med en gang. Sylvain Distin derimot, som var bestemann på SJP sist kamp er innen rekkevidde vel?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #487 på: 04. April 2007, 16:20 »
Takk og pris for at du ikke får det som du vil med Bramble :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #488 på: 04. April 2007, 16:39 »
Jeg så feil. Er helt enig med deg angående Bramble :D

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #489 på: 04. April 2007, 16:57 »
Som vi ser holder Roeder ord nok en gang og er kun interessert i unge og lovende spillere. Det var en av grunnene til at gamlingen Sol Campbell ble hentet.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=458833&CPID=8&clid=4&lid=2&title=Magpies+hand+trial+to+Turk&channel=football_home&
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #490 på: 04. April 2007, 18:40 »
Jeg er forsåvidt enig med Roeder at vi burde unge sultne spillere, men å si nei takk til spillere som Woodgate og Campbell er etter min mening en skandale. Jeg er veldig for å ha flest mulig engelskmenn på laget, håper på følgende overganger til sommeren:
Venstre back: W Bridge evt L Baines / G Bale
Høyre back: G Johnson
Midtstopper: J Woodgate og C Davies
Spiss: M Klose/ D Ashton

Given
Johnson-Woodgate-Taylor-Bridge
Milner-Dyer-Parker-Duff
Owen-Martins/Klose/Ashton

Harper
Carr-Davies-Huntington-Babayaro
Solano-Emre-Butt-N`Zogbia
Ameobi-Martins/Klose/Ashton

Kunne egentlig tenkt med fire nye backer, men det tror jeg blir vanskelig og derfor ser jeg helst at vi beholder Carr og Babayaro som backup. Det verste jeg ser er midtstoppere på backene. Midtbanen mener jeg er komplett, problemet er at Roeder ikke har noen plan over spillet. Parker bør være anker og ingenting annet. Owen blir selvskreven på topp, sannsynligvis sammen med Martins, men jeg ser helst at vi får inn en hodesterk spiss som kan være et godt alternativ til både Martins og Owen.

Mitt aller største ønske for sommeren er å få inn en skikkelig manager, for det Roeder har vist i år holder rett og slett ikke mål. Lippi hadde vært en drøm.
an sparker ikke Bobby Robson??

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #491 på: 04. April 2007, 18:41 »
rykter kan det jo alltids bli. betyr jo ikke at roeder vil ha 32 åringer det.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #492 på: 04. April 2007, 19:07 »
Som vi ser holder Roeder ord nok en gang og er kun interessert i unge og lovende spillere. Det var en av grunnene til at gamlingen Sol Campbell ble hentet.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=458833&CPID=8&clid=4&lid=2&title=Magpies+hand+trial+to+Turk&channel=football_home&
Dette blir helt feil! Argumentet for IKKE å hente Sol Campell var hans høye alder og at han muligens var mett på meritter. Så har en 32 år gammel tyrker som atpåtil har spilt for Hellas sin beste og mestvinnende klubb dratt inn til prøvespill hos Roeder og NUFC!??

Dette bør være bestekompisen til Emre og smisking for å få han til å bli! Men selv ikke det argumentet holder mål!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #493 på: 04. April 2007, 20:42 »
rykter kan det jo alltids bli. betyr jo ikke at roeder vil ha 32 åringer det.

Nei han henter nok han inn på prøvespill for morro. Ingenting overrasker meg lenger.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
« Svar #494 på: 04. April 2007, 22:01 »
Faen, lei Roeder ass. Selv om filosofien hans suger hardt, burde han ihvertfall holde på den. Barnehage nivå?