20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345495 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #450 på: 29. Mars 2007, 21:39 »
Er også redd det kan være snakk om Emre. FC Bayern har jo vist interesse, og Roeder treng peng om han har tenkt å forsterke forsvaret som han seier.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #451 på: 29. Mars 2007, 21:41 »
Dere har lave forventninger ser jeg
hva skal vi forvente da? Spillere i ypperste verdensklasse som koster oss to hele årsbudsjett uten lønn? Vi har ikke mulighet til å bruke £50 millioner på én spiller. Vi må fordele de femti millionene på et helt nytt forsvar og kanskje en spiss.

Men herre, vi kan ikke hoppe i taket over Wes Brown og tro at det hjelper...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #452 på: 29. Mars 2007, 21:56 »
Dere har lave forventninger ser jeg
hva skal vi forvente da? Spillere i ypperste verdensklasse som koster oss to hele årsbudsjett uten lønn? Vi har ikke mulighet til å bruke £50 millioner på én spiller. Vi må fordele de femti millionene på et helt nytt forsvar og kanskje en spiss.

Men herre, vi kan ikke hoppe i taket over Wes Brown og tro at det hjelper...

Alt hjelper med det forsvaret vi har:)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #453 på: 29. Mars 2007, 23:39 »
enig fredrik... poenget er jo ikke at vi skal forsterke det forsvaret vi har. Alle forsvar spillere i hele verden ville forsterket det. Vi skal få et BRA forsvar som kan bringe oss høyere.. og da bør vi legge lista høyere enn mr brown.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #454 på: 29. Mars 2007, 23:44 »
enig fredrik... poenget er jo ikke at vi skal forsterke det forsvaret vi har. Alle forsvar spillere i hele verden ville forsterket det. Vi skal få et BRA forsvar som kan bringe oss høyere.. og da bør vi legge lista høyere enn mr brown.

Newcastle kan ikke kjøpe seg til suksess. Newcastle har ikke mulighet til å hente 4 forsvarere i verdensklasse.. Den eneste måten vi kan jobbe oss oppover på er slik Arsenal har gjort det. Funnet unge gode spillere og blandet de inn med de litt mer rutinerte, samtidig som de henter inn spillere som holder et godt gjennomsnittlig nivå. Brown er ikke en stopper som ta England med storm, men han vil helt klart være vår beste forsvarer, til og med forran Taylor etter min mening ( synes han er litt oppskrytt her på forumet ) .

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #455 på: 30. Mars 2007, 00:39 »
Enig med kesse, dessuten virker det som om folk her inne undervurderer Wes Brown. Hadde han ikke slitt med to svært alvorlige skader i sin karriere ville han antakeligvis figurert svært ofte for både Scum og England. Jeg ser på Wes Brown som en meget god investering, og en potensiell klassestopper.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #456 på: 30. Mars 2007, 11:50 »
Takk, Kesse og Kristoffer. Endelig noen som skjønner at Wes Brown ikke er en dårlig spiller. Ferguson skrøt han opp i skyene før skadene inntraff, og om jeg var nødt til å velge mellom Bramble og Brown hadde jeg ikke vært i tvil...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #457 på: 30. Mars 2007, 11:53 »
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_headline=onyewu-left-in-limbo%26method=full%26objectid=18832214%26siteid=50081-name_page.html#story_continue

Onyewu har 8 kamper på å bevise en tvilsom Roeder på om han er verdt å satse på fremfor neste sesong. Liege på sin side vil ikke ha ham tilbake, men er sikker på å få kjøper uansett hva Newcastle vil.
Videre nevnes det at det vil kjøpes inn to stoppere, og at enten Gooch eller Bramble vil beholdes. Se til helvette å slå fra dere tanken om at Bramble i det hele tatt skal beholdes.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #458 på: 30. Mars 2007, 17:31 »
Håper jeg slipper å se Bramble på lagbildet foran neste sesong.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #459 på: 30. Mars 2007, 18:55 »

Et av mine største ønsker, men mitt største er at Roeder er langt vekk fra St. James Park
Newcastlesupporter siden 1992

Noreng

• Gjest
« Svar #460 på: 30. Mars 2007, 19:01 »

Et av mine største ønsker, men mitt største er at Roeder er langt vekk fra St. James Park

Tror det andre ønsket ditt automatisk oppfyler det første

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #461 på: 31. Mars 2007, 14:27 »
ser crouch storspiller mot arsenal.. som sagt denne mannen vil jeg ha inn. tenk dere han liggene litt foran martins og owen.. fy faen hadde vært verdens farligste forsvar.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #462 på: 31. Mars 2007, 15:02 »
ser crouch storspiller mot arsenal.. som sagt denne mannen vil jeg ha inn. tenk dere han liggene litt foran martins og owen.. fy faen hadde vært verdens farligste forsvar.

Tror vi sier angrep, jeg :D

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #463 på: 31. Mars 2007, 15:03 »
fy faen hadde vært verdens farligste forsvar.

...Som i at angrep er det beste forsvar? :)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #464 på: 31. Mars 2007, 16:05 »
Skal vi kunne bruke en spiller som crouch, må milner zoggie trene innlegg i sommerpausen.   

Det ville vært konge å fått Bale ( med kanskej balløyas beste ventsrefot ) og Crouch. Tror de 2 kunne kombinert veldig god sammen. men tvilerp å vi får Bale. Crouch derimot blir nokk meget tilgjengelig ettersom liverpool kommer til å handle mye klasse spillere i sommer.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /