20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345854 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #345 på: 22. Mars 2007, 12:31 »
Det ville eg. På sitt beste er han kanskje den beste venstrevingen i heile england saman med Robben. Vi må beholde han om vi skal ha ambisjonar. Eg har fortsatt stor tru på han.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #346 på: 22. Mars 2007, 12:35 »
Det ville eg. På sitt beste er han kanskje den beste venstrevingen i heile england saman med Robben. Vi må beholde han om vi skal ha ambisjonar. Eg har fortsatt stor tru på han.
Helt enig! Duff er fremdeles en god spiller, men har slitt med skader, har hatt en operasjon og har derfor slitt med dårlig form denne sesongen. Han kommer til å slå kraftig tilbake!
« Siste redigering: 22. Mars 2007, 12:37 av Frode »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #347 på: 22. Mars 2007, 12:59 »
Enig med Frode og Øyvinden om at Duff kommer til å slå til. Må tenke på at han hadde Bridge bak seg i Chelsea, mens i Newcastle har han hatt en gjeng med krøkker.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 22. Mars 2007, 13:04 »
Forresten leste jeg nettopp at Geremi sin kontrakt med Chelsea går ut til sommeren, og at han ikke har blitt tilbudt en ny kontrakt. Han er 28 år, men holder jo noen år til da!

Dette er vel en god løsning på høyrebackplassen, som atpåtil er gratis. Synes vi skal prøve oss på han jeg!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #349 på: 22. Mars 2007, 13:09 »
Geremi hadde vært flott. Rett og slett.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 22. Mars 2007, 14:44 »
Geremi, Distin , Davies , Saviola   Da har vi styrket alle leddene på banen, og alle er gratis:D

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #351 på: 22. Mars 2007, 14:48 »
Send en mail til Roeder, annern...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 22. Mars 2007, 14:51 »
Send en mail til Roeder, annern...

ja, skulle ønske jeg kunne det. Av og til så virker det så rart at vi ikke klarer å få de gode spillerne som har kontrakter som går ut. det er jo ikke fm verden vi lever i uheldigvis, men uansett.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #353 på: 22. Mars 2007, 15:16 »
La oss håpe Alan Oliver har rett.

This last statement from Roeder is significant and, speaking personally, I will be surprised if Bramble, Moore or Onyewu are still at St James' Park at the start of next season.

My view that Newcastle United will never win anything while Bramble is in their team caused a big breach with Sir Bobby Robson, which has never been healed, but it is something I stand by.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 22. Mars 2007, 15:42 »
This last statement from Roeder is significant and, speaking personally, I will be surprised if Bramble, Moore or Onyewu are still at St James' Park at the start of next season.

Vil du ikke at Gooch skal bli?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #355 på: 22. Mars 2007, 17:01 »
Nei, etter noen ytterst få kamper, og et par halvdårlige opptredener, så er det opplest og vedtatt som en sannhet at Oguchi Onyewu er en liten jypling som ikke er verdig å spille fotball på dette nivået. Han er like dårlig som Bramble, kanskje dårligere, om Asbjørn får bestemme.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #356 på: 22. Mars 2007, 18:00 »
haHA MEN ASBJØRN ER IKKE SOM ANDRE MENNESKER HELLER DA :) ikke vondt ment asbjørn :) bare det at du er den mest pessimistiske personen jeg noen gang har vært borti. hehe.. Lista til annern er fin den men bytt ut saviola med en stor,sterk spiss.. Trenger sårt en hodesterk spiss. syns da crouch ville vært fin jeg.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #357 på: 22. Mars 2007, 18:27 »
Nå driter jeg i om Asbjørn er positiv eller negativ, jeg vil bare vite hvorfor han ikke vil beholde Gooch...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #358 på: 22. Mars 2007, 18:50 »
Jeg personlig tror ikke Gouch har det som skal til for spill i en topp 6 klubb i PL. Newcaste er jo ikke der pr. dags dato, men om vi skal være med å kjempe om en topp 6-plass mener jeg vi trenger en bedre stopper enn det Gouch er...

Nå har vi ikke sett allverdens til Gouch ennå, og ikke nok til å bedømme hvor god han egentlig er. Men etter de kampene jeg har sett mener jeg at Gouch ikke er god nok til at vi bør kjøpe ham...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 22. Mars 2007, 18:53 »
Nei, etter noen ytterst få kamper, og et par halvdårlige opptredener, så er det opplest og vedtatt som en sannhet at Oguchi Onyewu er en liten jypling som ikke er verdig å spille fotball på dette nivået. Han er like dårlig som Bramble, kanskje dårligere, om Asbjørn får bestemme.

Har plutselig også du innsett at Bramble er en dårlig fotballspiller. Isåfall velkommen etter. Selvfølgelig er ikke Gooch dårligere enn Bramble. Det er omtrent umulig å bli dårligere enn den festglade tjukkasen. Gooch er en OK fotballspiller, men ikke noe mer. Vi trenger minst en midtstoppersjef (helst to), og Gooch er ikke en slik spiller. Jeg synes det er skremmende å se hvor lav standard enkelte her inne forlanger av både spillere og manager. Hva er det Gooch har gjort som gjør at han fortjener en kontrakt? Newcastle har ikke sett mer solide ut bakover på banen etter at han kom til klubben. Snarere tvert i mot.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."