20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345486 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #270 på: 12. Mars 2007, 07:46 »
Enig Chickenman.
2 gode backer, gjerne Baines og Degen.
2 solide midtstoppere, Onyweu(?) og Woodgate
Sidwell på free transfer
Et eller annet offensivt, gjerne en spiss som er ulik Owen/Martins som er bedre enn Ameobi

Spillere som MÅ ut til sommeren etter min mening er egentlig ikke så mange - Ramage, Moore, Bernard og Luque
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 12. Mars 2007, 11:16 »
Den engelske avisen People melder idag at Sunderland og Roy Keane er interessert i å hente Damien Duff!
LINK

Hahaha, dette må være en vits. Det kommer jo aldri til å skje at han går til Sunderland, og for den saks skyld tviler jeg på at de rykker opp uansett!!!

En annen lite troverdig kilde melder at Martin Jol er interessert i å hente Scott Parker til Tottenham.
LINK

Jeg anser dette som også ganske lite sansynlig, da Parker er vår ny utnevnte kaptein. Jeg tror han trives i Nord-Øst England, og satser på at han blir værende hos oss da han ser at vi vinner UEFA cupen i år og satser mot en CL plass neste år!

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #272 på: 12. Mars 2007, 16:14 »
Hvis Duff går, så går han selvsagt ikke til Sunderland. Bare tullerykter. Og Parker drar ikke fra Newcastle når laget skal bli bygget rundt ham og at han er kaptein bare forsterker at han ikke kommer til å dra. Da må i hvert Tottenham punge ut store summer for han.

Men.. Noen nye rykter. Vi jakter Nikola zidic. Har aldri hørt om han. Er han noe tess?

Link her: http://www.worldfootballers.com/footballnews.php/football-home/all/newcastle%2C-juventus-and-spurs-target-admits-interest-17136.html

Så skal vi ifølge fansfc jakte Juan Pablo Angel fra Aston Villa. Synes ikke han er så kjempegod at det gjør no. Med 7 mål på 22 kamper. Vi kan få en mye bedre spiss for rundt 10mp. Se på Martins!

Link her: http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=164069

Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #273 på: 12. Mars 2007, 16:21 »
Nikola Zigiz hadde faktisk ikke vært så dumt. Mannen er godt over 2 meter, og er faktisk god på hodet i tillegg til at han er høy (i motsetning til for eks Crouch)
Han er betraktelig bedre enn Ameobi og Sibbe og kan funke som en helt annen spisstype enn Owen/Martins.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #274 på: 12. Mars 2007, 18:55 »
Zigic skårer i bøtter og spann på FM i allefall  ;D Har aldri sett han på ekte men tror han er grei nok.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #275 på: 12. Mars 2007, 19:00 »
Man kan lese mer om Zigic her : http://en.wikipedia.org/wiki/Nikola_Zigic

Jeg mener dette absolutt er en mann verdt å hente

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 12. Mars 2007, 19:14 »
Her er supporteren alle ønsker til Newcastle regner jeg med.

Growing up in Bulgaria, Berbatov supported Newcastle United and as a birthday present was given a Newcastle United shirt with his name on it, could he get the ultimate Birthday present in the near future, a genuine Newcastle United Shirt with his name on it?

If Berbatov continues to perform in the same fashion over the next couple of Months, I'm sure there'll be plenty of suitors willing to take him away from a club he appears to have already outgrown, but will he get his dream move to his childhood team?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 12. Mars 2007, 22:04 »
Man kan lese mer om Zigic her : http://en.wikipedia.org/wiki/Nikola_Zigic

Jeg mener dette absolutt er en mann verdt å hente

Nikola Zigic er uten tvil en spiller som har kroppsbygningen til å spille i PL. Det hjelper også betraklig at han er blant Serbias beste spillere. Han ville tilført NUFC mye muskler og luftstyrke, noe som hadde passet perfekt til raske spillere som Owen og Martins. I tillegg så er han en "goalgetter", noe han har vært i flere klubber, så jeg ser ikke noen grunn til at han ikke skulle fortsette å score mål om han kom til oss.

Jeg tror ikke Zigic hadde vært særlig dyr, og han ville gjort angrepet vårt komplett. Så jeg sier JA TAKK til denne spilleren!!!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 12. Mars 2007, 22:20 »
Er NUFC og Roeder interessert i en 29 år gammel irsk venstreback ved navn Ian Harte som vi kan få gratis til sommeren? Ihvertfall ifølge FansFC. Men denne siden melder jo mye rart da!

LINK

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #279 på: 13. Mars 2007, 17:38 »
Er NUFC og Roeder interessert i en 29 år gammel irsk venstreback ved navn Ian Harte som vi kan få gratis til sommeren? Ihvertfall ifølge FansFC. Men denne siden melder jo mye rart da!

LINK
Ian Harte er god han. På dødballer osv. Kunne kanskje fått en ny vår i PL, men jeg tviler litt når han snart runder 30. Selv om han er gratis vil jeg se en mye yngere og friskere spiller på venstre-back plassen.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #280 på: 13. Mars 2007, 17:52 »
Hmm. Ian Hart var jo veldig god i Leeds når dem var på toppen, men han begynner å bli "gammel" ja. Men får vi han gratis betyr det at det blir mer penger på andre posisjoner. Men vil helst se Baines, Bridge eller Bale

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #281 på: 13. Mars 2007, 18:30 »
Ka tid var 29 gammalt i fotball, han har mange år igjen i toppen
Newcastlesupporter siden 1992

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #282 på: 13. Mars 2007, 18:50 »

jeg skrev "gammel"

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 13. Mars 2007, 19:57 »
Ian Harte er OVERHODE ikke god nok for Newcastle. I mine øyne er han en av de dårligste backene som har spilt i PL og har absolutt ingenting i Newcastle å gjøre. Husker godt Nobby Solano regelrett parkerte ham før han satte inn seiersmålet mot Leeds noen år tilbake. Det siste vi trenger er en back som totalt mangler fart og defensive ferdigheter...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 13. Mars 2007, 20:29 »

jeg skrev "gammel"

Er det ikkje lov å skrive nynorsk her?