20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 344892 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #105 på: 23. Feb. 2007, 19:06 »
Nå har jo Roeder sagt til media at han ønsker å hente inn unge spillere med fremtiden forran seg. Jeg tror ikke Roeder selger N`zogbia, hvis han ikke skulle få en helt unaturlig pris for ham. Han bygger et lag for fremtiden og N`zogbia er sammen med milner og taylor de mest lovende spillerene vi har.

Men han var nære ved å selge milner til villa i sommer, så hvorfor skulle han ikke drite seg selv ut å selge N`zogbia til arsenal?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #106 på: 23. Feb. 2007, 19:13 »
Nå må vi ikke glemme at Martins og er ganske ung.  Å bygge laget rundt de unge er noe jeg liker å høre at Roeder har i planene.

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #107 på: 24. Feb. 2007, 23:49 »
Joda, hvis vi klarer å holde på våre unge stjernespillere og bytte ut Bramble, Babayaro og Carr med noen unge, fremadstormende erstattere så kan vi ha et Champions League-spillende lag om 2 år til.

Gleder meg til da!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 25. Feb. 2007, 13:19 »
Ifølge News of the World er NUFC og Roeder klare til å snappe opp Jonathan Woodgate "foran nesa" på M`brough til sommeren. De er imponert over hans storspill denne sesongen, samt at det ser ut til at han er kvitt de værste skadene sine, enn så lenge.

LINK

Det ser da ikke helt håpløst ut kesse? Vet at NotW er spekket med svake rykter, men muligheten er der!

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #109 på: 25. Feb. 2007, 16:13 »
Nei Roeder må ta drastiske tiltak til sommeren. For endringer i laget må det gjøres.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 25. Feb. 2007, 16:40 »
Ifølge News of the World er NUFC og Roeder klare til å snappe opp Jonathan Woodgate "foran nesa" på M`brough til sommeren. De er imponert over hans storspill denne sesongen, samt at det ser ut til at han er kvitt de værste skadene sine, enn så lenge.

LINK

Det ser da ikke helt håpløst ut kesse? Vet at NotW er spekket med svake rykter, men muligheten er der!

Tar dette med en veldig stor klype salt, men hvis vi faktisk skulle få Woody hit vil jeg hoppe i taket!!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 25. Feb. 2007, 18:41 »
Jeg tror at hvis vi spiller uefa cup neste år, har vi sjangs på woodgate. jeg fatter ikke hva en så god spiller skal gjøre i boro.  Newcastle har et mye større potensiale, og hvis han har noen som helst ambisjoner, så bør han jo velge oss?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 26. Feb. 2007, 09:47 »
Tottenham, Everton og Newcastle er interessert i Leighton Baines. Skal ikke se bort ifra at han skifter klubb i sommer, men om han velger NUFC gjenstår nok å se. Uansett, en 22 år gammel venstreback med et hardt og godt skuddbein som Baines har, vil jeg gjerne ha i klubben. Dette er et veldig godt alternativ til å erstatte en tragisk hypokonder som Babayaro.

LINK

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 26. Feb. 2007, 10:18 »
NUFC og Roeder klare for en byttehandel med Real Madrid, floppen Albert Luque går til Real og vi får Woodgate. Det må isåfall være den beste handelen som er gjort av en fotballklubb noensinne. Disse ryktene håper jeg inderlig det er noe i, det ville jo vært fantastisk!!

LINK 1

LINK 2

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 26. Feb. 2007, 11:22 »
Tottenham, Everton og Newcastle er interessert i Leighton Baines. Skal ikke se bort ifra at han skifter klubb i sommer, men om han velger NUFC gjenstår nok å se. Uansett, en 22 år gammel venstreback med et hardt og godt skuddbein som Baines har, vil jeg gjerne ha i klubben. Dette er et veldig godt alternativ til å erstatte en tragisk hypokonder som Babayaro.

LINK

Heller Baines enn Bale. Bale er er nok et større talent, men vi har ikke råd til å bruke 10mp på EN back, kjøp heller Baines ilag med flere backer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 26. Feb. 2007, 11:23 »
NUFC og Roeder klare for en byttehandel med Real Madrid, floppen Albert Luque går til Real og vi får Woodgate. Det må isåfall være den beste handelen som er gjort av en fotballklubb noensinne. Disse ryktene håper jeg inderlig det er noe i, det ville jo vært fantastisk!!

LINK 1

LINK 2

Legger ikke så mye i det, men det hadde vært fantastisk for oss å kvitte oss med Luque og få Woody tilbake!!  ;D ;D ;D

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #116 på: 26. Feb. 2007, 14:35 »
Det hadde vert årets kupp for oss. Real har vel ett ørlite håp om at Luque skal spille like bra som han gjorde i Deportivo, for da var han faktisk veldig god.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 26. Feb. 2007, 15:05 »
Min liste i prioritert rekkefølge:

1. Micah Richards
2. Wayne Bridge
3. Jonathan Woodgate
4. Leighton Baines
5. Daniel Sturridge
6. Gareth Bale
7. Darren Bent

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 26. Feb. 2007, 15:29 »
Pen liste Eivind, men jeg tror vi kan glemme Micah her og nå. De andre kan vi muligens få, men de fleste av dem er ganske dyre spillere så vi ender nok med maks 2 av dem. Da hadde mine valg vært Bridge og Woody.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 26. Feb. 2007, 15:44 »
Jeg tipper minimum 5 som forsvinner fra klubben vår, og minst 5 nye som kommer. Og 3 - 5 spillere på lista til EvindI ser jeg på som ganske høyaktuelle for Roeder. Men hvem er Daniel Sturridge? Er han god, talentfull eller??