20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 344768 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #75 på: 18. Feb. 2007, 12:09 »
"The News of the World says Roeder is lining up bids for striker Dean Ashton, defender Anton Ferdinand and skipper Nigel Reo-Coker. "

Du kan vel ikke få rykter fra et mer useriøst sted, men dette er absolutt rykter jeg liker.
Anton hadde gjort midtforsvaret vårt komplett, mens en Ashton i form hadde scort mange, mange mål. Begge er jo i tillegg unge og engelske. Nigel Reo-Coker er en spiller jeg liker svært godt, og om vi får tak i han, til en ikke altfor stiv pris, har vi gjort et kanonkjøp.
Dean Ashton er en spennende spiss, en jeg godt kunne tenkt meg i NUFC, men Anton Ferdinand og Nigel Reo-Coker er jeg mer skeptisk til. Virker som mange tror det er en selvfølge at Anton Ferdinand er/blir like god som sin bror Rio Ferdinand, noe det så absolutt ikke er. Han har fremdeles mange mil igjen før han er på nivået til sin bror. Det er jo noe vi har fått bekreftet denne sesongen. I tillegg så liker jeg ikke unge engelskmenn som tydeligvis har problemer med disiplinen og holdninger. Anton Ferdinand har jo vært i litt trøbbel utenfor banen hva festing angår, og det er vel ikke uten grunn at Hammers fansen gikk til angrep å "herpet" bilen hans for ikke så lenge siden. En ny Bentley, for de som vil vite det.
Når det gjelder Reo-Coker, så er det en spennende spiller, men også han for ofte media på nakken for å være en opprører, både blant spillerne og sine managere. Så jo under de siste kampene Pardew ledet som Hammers sjef, hvor totalt faen han ga.

Det ser ut som at noen av Hammers spillerne er kjepphøye, og tror de er mye bedre en hva de egentlig er etter at førstesesongen de hadde i PL var såpass bra, inklusiv finalen i FA cupen. Men det skal mer enn en sesong til for å imponere meg. Det siste jeg vil ha i NUFC er unge kjepphøye engelske primadonnaer med holdningsproblemer og avskyelig oppførsel utenfor banen. Spillere som såvidt har begynt den proffesjonelle karrieren, men som allerede føler seg for god for alt og alle. Vil ikke ha noen ny Bellamy til NUFC!!!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #76 på: 18. Feb. 2007, 12:46 »
I tillegg koster unge engelske spillere alt for mye. For samme pris kan man jo få store stjerner fra andre europeiske ligaer
Newcastlesupporter siden 1992

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #77 på: 18. Feb. 2007, 13:00 »
Dagens rykte:

Newcastle are planning a £10m move for West Ham striker Dean Ashton should the Hammers drop down to the Championship. (Sunday Mirror)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 18. Feb. 2007, 13:06 »
I tillegg koster unge engelske spillere alt for mye. For samme pris kan man jo få store stjerner fra andre europeiske ligaer
Veldig godt poeng!! Dette tror jeg Roeder også har skjønt. Ser ihvertfall sånn ut på innkjøpspolitikken hans. Oppfinsom nok til å se seg om andre steder enn kun England, når han skal forsterke stallen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 18. Feb. 2007, 16:14 »
Emre og Luque på vei vekk!! Men kilden er vel ikke veldig pålitelig?? Men for engang skyld kan det se ut som det stemmer!!

Ryktet kan du lese her.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #80 på: 18. Feb. 2007, 16:18 »
At emre er ikke akkurat så stor krise. Når vi har en skadefri Dyer som spiller bra også. Emre har blitt linket til Bayern München tidligere og tror dem har nok til gi en liten slump med penger for han.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 18. Feb. 2007, 23:23 »
Kan se ut som Ipswich prøver seg på Bramble, gratis. Det spørs om ikke flere klubber av lavere rang vil hive seg inn i kampen om å få han gratis. LINK

Kan også se ut som Celtic er interessert i Carr, noe de har vært en stund. Han har jo vært linket tidligere i sesongen også. LINK
Kansje det går mot byttehandel? Carr til Celtic og Kenny Miller til NUFC? Roeder har ihvertfall bekreftet at Miller var et av 3 aktuelle navn når det gjaldt å forsterke spissplassen i januar. Og prisantydningen var jo på 1 m/p, kan nok ikke forvente å få så mye mer for Carr.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Han kom, ble mett og dett var dett....

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #83 på: 19. Feb. 2007, 00:15 »
Helt enig. Vil ikke ha spillere som er kjepphøye og trur døm er så jævla mye bedre alle andre osv. Sjøl om Reo Coker og Ferdinand er to meget spennende spillere. Men er litt mer i tvil om Ashton. Har ikke gjort det så alt for bra i West Ham-trøya. En god handel med Celtic er derimot ganske interresant. Miller mot Carr? Høres bra ut
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #84 på: 19. Feb. 2007, 00:33 »
http://www.footballtransferleague.co.uk/

Bra side som viser overganger og overgangsrykter.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 19. Feb. 2007, 13:07 »
Blackburn og Bolton holder et øye med Sibierski. Sibierski ønsker seg en 2 års kontrakt, NUFC er kun villig til å gi 1 års kontrakt. Les her for mer
Mener vi skal la denne spilleren gå for å gi plass til yngre krefter!!

Emre er klar til å slutte i NUFC etter endt sesong. Ønsker seg tilbake til Tyrkia og Galatasaray, mens Bayern Munchen lurer i bakgrunnen. Er ganske sikker på at vi mister denne spilleren!! LINK

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #86 på: 19. Feb. 2007, 14:49 »
Enig. La oss slippe fram de fryktesløse unge talentene våre! Er mye gammelt gress i stallen. Sibbe har gjort det ganske bra men og gi en 32/33 år gamle spillere en 2-årskontrakt?

Kunne også tenkt meg og sett at vi byttet bort Bramble elns før kontrakten hans går ut så vi får noe igjen for han, istedenfor at han går gratis.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 19. Feb. 2007, 16:09 »
Roeder scoutet på Curtis Davies nok en gang da WBA spilte 2-2 mot Smoggies i cupen. Videre forteller han i dag at Newcastle vil kjøpe unge spillere i sommer, spillere som er 25 år og yngre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 19. Feb. 2007, 20:45 »
Jeg mener vi vil tape mye på å miste Emre. Selv om han ikke er verdens beste fotballspiller, så har han ferdigheter som vi ikke kommer til å ha dersom han forsvinner. Dyer er en god pasningsspiller han også. Gode dribleferdigheter og stor fart, men han er likevel en annen type enn Emre.

Forsvinner Emre må vi ha inn en ny ballsikker, pasningssikker sentral midtbanespiller. En ny playmaker. Vi må ha 2 offensive og 2 defensive midtbanespillere i denne klubben, i tillegg til to vinger på hver side. Og Pattison og O'Brien er ikke gode nok til å ha en fremtid i denne klubben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #89 på: 19. Feb. 2007, 23:29 »
Eg sjår ikkje noge problem med å kvitte oss med Emre. Han er jo ofte skada og det virker som han ikkje vil spele i England lengre. Heile tidå snakk om at han vil heim.

Me kan få ein del penger for han nå, og det finnes nok av erstattere å velge i.
Newcastlesupporter siden 1992