20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 344716 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #60 på: 13. Feb. 2007, 11:44 »
Nå ser det ut som det blir Watford, Charlton og West Ham som rykker ned. Da blir det brått spillerflukt herfra.

Darren Bent?
Anton Ferdinand?

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #61 på: 13. Feb. 2007, 16:17 »
Hvis west ham rykker ned. Så hadde Lucas Neill. En kontrakt slik at han kunne reise fra klubben hvis de rykker ned,men er ikke sikker. Hvis det er det. Så bør vi prøve å få tak i han.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 13. Feb. 2007, 16:31 »
Hvis west ham rykker ned. Så hadde Lucas Neill. En kontrakt slik at han kunne reise fra klubben hvis de rykker ned,men er ikke sikker. Hvis det er det. Så bør vi prøve å få tak i han.
Jeg for min del klarer meg godt uten Lucas Neill. Han virker som en "gold digger"! Får jo vanvittig høy lønn i Hammers, og jeg tviler på at han vil gå ned noe særlig på dette kravet. Jeg anser ikke fyren for å være verdt den høye lønna han hever nå. Er det ikke 600 000 kr  i uka det er snakk om??

Vil heller ha en spiller som er yngre, bedre og som ikke krever så høy lønn, til å bekle høyrebacken. En som vil gi alt for klubben, og ikke bare er skadet og teller pund.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 13. Feb. 2007, 17:08 »
ønsker å kvitte meg med srnicek, baba, carr, huntington, moore, luque, pattison og bramble.
Andreas Martins

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 13. Feb. 2007, 17:22 »
ønsker å kvitte meg med srnicek, baba, carr, huntington, moore, luque, pattison og bramble.

Huntington!?

Hvorfor kvitte seg med et våre største talenter som ikke tjener mange kronene og i tillegg ikke er verdt noe ? Idioti spør du meg.

Er enig i de andre bortsett fra Pavel.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 13. Feb. 2007, 18:26 »
Nei nei nei!! Ikke Huntington, han må være oss hos, det er ikke tvil. Han er jo et skikkelig stortalent, og minner faktisk litt om Taylor i spillestil. Han har jo hatt mange gode kamper i NUFC trøya i år. Husker spesielt borte mot Chelsea, da han effektivt stoppet Robben gang på gang. Det er en fryd å se slike fryktløse talenter som ikke skygger unna for store stjerner. Huntington er en skikkelig interessant spiller for fremtiden. Kansje er det han som er den fremtidige landslagstjerna for England?

Men de andre er jeg enig med deg i. Et ord: SØPPEL!!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 13. Feb. 2007, 18:51 »
Huntington? Hva er det du har spist?

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #67 på: 13. Feb. 2007, 19:17 »

wow... back down. Huntington? Du må nok skaffe deg briller her kamerat :P  Enig med resten pluss blant annet o'brien og ramage. Synes butt begynner å dra på åra også. Er for treg pluss at han kommer veldig ofte for sent i situasjoner. Han gjør en brukbar jobb men ikke mer.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #68 på: 13. Feb. 2007, 20:02 »
Butt har vært en av våre beste i år. Vil være en viktig brikke i Newcastle fremover. Den nye Speed?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 13. Feb. 2007, 20:28 »
Enig vi treng rutinen til Butt, og han er ikkje så gammal heller, dessuten har han som sagt vore ein av dei beste denne sesongen, og er eigentleg litt undervurdert. Salget av Speed som jo var eldre enn Butt, er eit av dei største tabbene Newcastle har gjort dei siste åra.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #70 på: 13. Feb. 2007, 20:29 »
Butt kommer aldri til å bli den nye Speed......aldri. Speed er mye bedre den dag i dag enn Butt. Bare synd me lot han gå te Bolton.

Newcastlesupporter siden 1992

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 13. Feb. 2007, 23:04 »
Butt har vært en av våre beste i år. Vil være en viktig brikke i Newcastle fremover. Den nye Speed?
Den nye Speed? Vel... For det første så er det bare seks år mellom de to. For det andre så var Gary Speed opprinnelig en offensiv midtbanespiller og for det tredje, det finnes bare én Gary Speed.

Speed var en løpsvillig og pasningssterk offensiv midtbanespiller, som i tillegg var brukbart god i lufta, og som har og hadde en nese for mål.

Nicky Butt er en DEFENSIV midtbanespiller. Han er taklingssterk og løpsvillig. Men pasningssterk har han aldri vært, og selv om han scoret to mål med hodet i en treningskamp mot Villareal før sesongen, så har han ikke scoret særlig mange mål.

Speed spilte forøvrig venstreving i begynnelsen av sin Newcastle-karriere. Robson brukte Speed i en mer defensiv rolle de siste sesongene, men Speed har uttalt at han ikke var spesielt overhappy for det. Men han var lojal nok til å spille hvor enn manageren ville han skulle spille.

Hvis noen av dagens spillere kan bli "den nye" Speed, så må det være Parker.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 13. Feb. 2007, 23:21 »
Synes det er stor forskjell på hvordan Speed og Butt har opptrått i NUFC trøya. Mens Butt virker rappkjeftet, kranglete og litt "tøff i trynet" mot motstanderne vi møter, synes jeg Speed var en mer "elegantier", det var jo aldri noe tull med han. Det oste også proffesjonalitet og respekt av mannen, som klarte og holde midtbanen med alle de forskjellige og sære personlihetene samlet i kampene. Savner Speed, selv idag. En perfekt mann for våre yngre spillere. Mange som har mye å lære av han, både på og utenfor banen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 14. Feb. 2007, 22:25 »
Jeg tilgir aldri vår styreformann for å ha undergravd managerens autoritet og solgt en av våre aller beste og aller viktigste spillere bak managerens og fansens rygg. Ja også Speed selv ble ført bak lyset.

Og sånn som han har prestert i Bolton er det ingen tvil om at savnet er stort. En meget god rollemodell for de yngre spillerne på laget. En meget god og anvendelig spiller som var nesten like god som anker, som han var som playmaker og venstreving.

Det er en trøst å vite at Speed savner oss omtrent like mye som vi savner ham. Og det var rørende å se ham, Lee, Ferdinand og de gamle, gode gutta sammen i Shearers testimonial.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 18. Feb. 2007, 10:47 »
"The News of the World says Roeder is lining up bids for striker Dean Ashton, defender Anton Ferdinand and skipper Nigel Reo-Coker. "

Du kan vel ikke få rykter fra et mer useriøst sted, men dette er absolutt rykter jeg liker.
Anton hadde gjort midtforsvaret vårt komplett, mens en Ashton i form hadde scort mange, mange mål. Begge er jo i tillegg unge og engelske. Nigel Reo-Coker er en spiller jeg liker svært godt, og om vi får tak i han, til en ikke altfor stiv pris, har vi gjort et kanonkjøp.