20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 344896 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #150 på: 01. Mars 2007, 11:54 »
http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=163331
Jaha, og de 100 millionene da? Når han var linket til oss i januar, så var det vel snakk om halvparten om jeg ikke husker feil?

Halvparten??? Prisene som ble nevnt var £7-8 millioner pund. Finner du en link hvor det står £4 millioner blir jeg imponert.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 01. Mars 2007, 11:57 »
Den norske West Ham siden i Januar.

http://www.westham.no/article.php?id=2999
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 01. Mars 2007, 12:10 »

Javel, men da forsvinner han nok til Chelsea eller Tottenham! Noen fantastisk troverdige sider du finner.

Men alt for å "svartmale" Roeder ikke sant? Til og med for hendelser han enda ikke har begått?!!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #153 på: 01. Mars 2007, 12:15 »
Av fare for å bli skutt så våger jeg meg allikevel å si at jeg faktisk ønsker meg Anton til Newcastle. I sin første sesong i PL storspilte han, og ble av flere nevnt som kandidat til årets unge spiller. I år har han hatt en nedtur, men det har mye med å gjøre at West Ham blir styrt av idioter og alle spillerne der underpresterer jo.
Jeg har stor tro på at han kan få karrieren på rett kjøl sammen med Reo Cocker og gjerne Tevez i Newcastle (ok det var bare usaklig og tenke seg, men håper allikevel)

Jeg tror at Ferdinand for 7 mill £ er et langt bedre kjøp enn for eksempel curtis davies til 12 mill £.

Uansett vi må da regne med å bruke opp i mot 100 mill kr for å få tak i en skikkelig klassestopper
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 01. Mars 2007, 12:24 »

Javel, men da forsvinner han nok til Chelsea eller Tottenham! Noen fantastisk troverdige sider du finner.

Men alt for å "svartmale" Roeder ikke sant? Til og med for hendelser han enda ikke har begått?!!

Den norske West Ham siden er vel omtrent like troverdig som newutd.no som du henger inn på. Ta heller å finn noen linker hvor det står halvparten av prisen. Du klarer jo ikke hoste opp en eneste link. Det eneste du gjør er å bare spyr ut usannheter.

Ellers kan du jo nevne 5 troverdige kilder.
« Siste redigering: 01. Mars 2007, 12:29 av Asbjørn »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 01. Mars 2007, 12:28 »
Av fare for å bli skutt så våger jeg meg allikevel å si at jeg faktisk ønsker meg Anton til Newcastle. I sin første sesong i PL storspilte han, og ble av flere nevnt som kandidat til årets unge spiller. I år har han hatt en nedtur, men det har mye med å gjøre at West Ham blir styrt av idioter og alle spillerne der underpresterer jo.
Jeg har stor tro på at han kan få karrieren på rett kjøl sammen med Reo Cocker og gjerne Tevez i Newcastle (ok det var bare usaklig og tenke seg, men håper allikevel)

Jeg tror at Ferdinand for 7 mill £ er et langt bedre kjøp enn for eksempel curtis davies til 12 mill £.

Uansett vi må da regne med å bruke opp i mot 100 mill kr for å få tak i en skikkelig klassestopper

Jeg foretrekker Woodgate til £5 millioner (mener det er prisen Boro må ut med), men dessverre er ikke Roeder interesser. Curtis Davis ville vært et godt kjøp men ikke til den prisen du nevner, men får vi han til £8-9 millioner mener jeg vi bør slå til. Må vi i tillegg ut med £2-3 millioner etter et visst antall landskamper er det greit, for det betyr bare at han har vært en suksess.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #156 på: 01. Mars 2007, 12:37 »
Woodgate til 5 mill £ er førstevalget mitt også. Helt klart. Hvis vi henter inn både Woodgate og bruker oppsjonen vår på Onyewu skal vi oss godt fornøyde med midtstopperplassene foran neste sesong.

Det er selvfølgelig et hav av spillere jeg hadde foretrukket før A Ferdinand, men jeg hadde allikvel vært ganske fornøyd om han hadde kommet.

Til tross for at Bramble har vært fast på laget i snart 3-4 sesonger nå så har stopperplassene vært utrolig lavt prioritert i NUFC lenge nå, og jeg vil være overhappy om vi får inn en eller flere gode midtstoppere til sommeren. Selv om vi virkelig suger offensivt må forsvaret være 1 prioritet til sommeren.

Selv ønsker jeg meg disse inn:
Woodgate
Chivu
Bridge
A Hughes (som backup)
Luke Young (Charlton)

Og at disse kan dra seg vekk
Bramble
Moore
Bernard
Ramage

Da ender vi opp med disse forsvarsspillerne
VB - Bridge, Baba, Edgar, Hughes
Midtstoppere - Woodgate, Chivu, Taylor, Hunty, Edgar, Hughes
HB - Young, Carr, Hughes, Solano

Når jeg tenker meg om kan vi godt selge Carr til West Ham i bytte mot Reo Cocker elr noe sånt

Av disse er vel Chivu det mest urealistiske, men det er på tide at han kommer seg bort fra Roma, og Roma sliter vel såpass økonomisk at Chivu neppe vil bli dyrere enn for eks Davies
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 01. Mars 2007, 12:39 »
Har sansen for Heinze. En spiller som får lite spilletid i Man Utd, så  han burde ikke bli så altfor dyr. En god venstreback som er tøff i spillestilen, men som er for gammel for Roeder. Spillerene skal jo på død og liv være under 25-år.

Om jeg ikke husker feil har enda ikke Distin skrevet under ny kontrakt med City. En spiller som vil gå billig eller gratis til sommeren. Usikker på om han har 1-år igjen av kontrakten eller om den går ut til sommeren. Distin kan som kjent spille både v.back og stopper.
« Siste redigering: 01. Mars 2007, 12:41 av Asbjørn »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 01. Mars 2007, 13:56 »
Heinze sin kontrakt går vel ut til sommeren kansje? etter hva jeg har hørt, og er en veldig god spiller som kan bekle både venstreback og midtstopper. En perfekt løsning om vi kunne lokket han til NUFC!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 01. Mars 2007, 14:18 »
Heinze sin kontrakt går ut i 2009.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 01. Mars 2007, 14:31 »
Curbishley sier at han vil kvitte seg med Anton Ferdinand og Reo-Coker. Dette er interessant. Orker ikke å finne linken, er så sliten.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 01. Mars 2007, 14:36 »
Curbishley sier at han vil kvitte seg med Anton Ferdinand og Reo-Coker. Dette er interessant. Orker ikke å finne linken, er så sliten.

Det er TheSun som kommer med dette så bør vel taes med en klype salt.

http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/07/03/01/manual_095629.html&TEAMHD=soccer

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 01. Mars 2007, 18:37 »
Anton Ferdinand må nå møte i retten for bråk utenfor en nattklubb. Som jeg har nevnt her tidligere, mener jeg A. Ferdinand ikke vil være et ideelt kjøp. Mye på grunn av holdninger og være måte! Ønsker ikke en festglad guttevalp som tror han er mye bedre enn det han i realiteten er, på grunn av etternavnet sitt!

Hele artikkelen fra Guardian her.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 01. Mars 2007, 19:58 »
Anton Ferdinand må nå møte i retten for bråk utenfor en nattklubb. Som jeg har nevnt her tidligere, mener jeg A. Ferdinand ikke vil være et ideelt kjøp. Mye på grunn av holdninger og være måte! Ønsker ikke en festglad guttevalp som tror han er mye bedre enn det han i realiteten er, på grunn av etternavnet sitt!

Hele artikkelen fra Guardian her.

Amen

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 01. Mars 2007, 22:47 »
Må si jeg håper vi drar inn alle disse tre west ham spillerne. Alle de 3 vil forsterke newcastle. og SLUTT og tull asbjørn. Bare negativt fra deg. Opp med haken gutt. Skjønner du ikke rhoder vil bygge et ungt lag.? Han tenker lengre en snuta skjønner du. Heinze er god men for gammel.Vi skal ha unge sultne spillere. ikke soon over the top spillere!