20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Roeder har sagt at Woodgate ikke er interessant, så da blir det nok dessverre sånn. Skjønt, det samme sa han om "Gooch", og se hvor han er nå.
Sitat fra: DanMan p? 06. Feb. 2007, 09:53Roeder har sagt at Woodgate ikke er interessant, så da blir det nok dessverre sånn. Skjønt, det samme sa han om "Gooch", og se hvor han er nå.Jeg tror Roeder er smartere enn det mange tror når det gjelder spillere han er interessert i. Se bare på Damien Duff og Gooch. Plutselig var de klare for klubben, rett foran nesen på andre klubber som ikke hadde hørt noe om at Roeder var interessert. Jeg har med andre ord fortsatt tro på Woody.
Sitat fra: EivindI p? 06. Feb. 2007, 10:02Sitat fra: DanMan p? 06. Feb. 2007, 09:53Roeder har sagt at Woodgate ikke er interessant, så da blir det nok dessverre sånn. Skjønt, det samme sa han om "Gooch", og se hvor han er nå.Jeg tror Roeder er smartere enn det mange tror når det gjelder spillere han er interessert i. Se bare på Damien Duff og Gooch. Plutselig var de klare for klubben, rett foran nesen på andre klubber som ikke hadde hørt noe om at Roeder var interessert. Jeg har med andre ord fortsatt tro på Woody.Herlig Ironi Eivind