20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Liverpool 10.Januar [C+]  (Lest 46817 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Liverpool 10.Januar [C+]
« Svar #225 på: 11. Feb. 2007, 04:08 »
Taylor filmet mot manu ja,men er ikkje sikker på om han gjorde det i dag!

Når det gjelder Baba så synes eg han spelte en særdeles god kamp i dasg, en av de beste i år av Baba,han var god offensiv, men dårlig defensiv hvertfalll i 1.omgang!6.5
 Bramble var ute å kjørte i 1. mens i andre så var han good!! Lurer på ka som skjedde..første omgang trekker ned så det blir .6,5
 Gooch var sterk i duellene og vant nesten alle, men viste at han ikkje var en altfor god venn med ballen, håper han blir god for nufc, spelte veldig bra i dag! 7,5
Taylor eide i luften på høgrebacken, men sleit litt når det var en mot en!6,5

Solano tror eg einer seg best på backen, han får mer tid til å slå pasninger og meir tid med ballen, eneste minuset er at han ikkje er så taklingsterk..6,5
Parker var sinnsykt god i dag, en kamp for kapteinen med mye kjemping!8

(Fatter ikkje kordan Gerrard fikk 8 hos Skysport i dag, han var jo usynlig i nesten hele kampen takket være Parker og Butt!)
Butt jobbet hardt i dag,men hadde ikkje helt touchen inne,mye takket være skaden han spelte med 6,5
Milner jobbet som vanlig, men ikkje noe spesiell oppvisning av årets formspiller 6,5

Dyer jobbet og lagde eit helvete for 'Pool i første omgang og videre utover i andre, men når klokken sa 60 min så var det nok for Dyer.. spelte en god kamp, men virket litt sliten på slutten, burde blitt byttet før, håper det ikkje blir noen skader på han 7

God kamp av Martins, Agger og Carra sleit voldsomt med farten og styrken hans! Sykt glad vi har Martins og ikkje Kuyt! 8
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #226 på: 11. Feb. 2007, 07:26 »
legger også til at taylor beit parker på skuldrE;P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 11. Feb. 2007, 11:17 »
GRATULERER med en knallseier folkens! Noen som hoster opp en link til en "highlights pakke" til en som ikke fikk sett kampen eller?

Etter å ha lest kamptråden skjønner jeg at det er endel delte oppfatninger om hvordan vi spilte igår, men vi kan iallfall glede oss over tre poeng.
Gleder meg spesielt over at Martins scoret nok engang, han begynner for alvor å finne seg til rette nå. Og ikke minst gode gamle Noby Solano, verdens eneste sør-amerikanske geordie?
Og sist men ikke minst Babayaro. Står respekt av at han valgte å spille for broren sin. Jeg håper virkelig at the Toon Army vet å sette pris på den mye omtalte nigerianeren etter dette. Føler med Babayaro og hans familie nå.

Noreng

• Gjest
« Svar #228 på: 11. Feb. 2007, 11:29 »
Enig. Babayaro spilte en ganske god kamp for første gang på lenge. Litt rart egentlig.
Men Taylor kan filme. Er ikke så sikker på at dette var det, men Steven er liten luring. Han filmer i 1 av 10 matcher, og det er ikkke veldig overdrevet. Jeg ser ikke på Taylor som en C. Ronaldo fordi han filmet i dag.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 11. Feb. 2007, 12:00 »
Straffen er soleklar. Ingen vits i å sitte og grine over det nå. Herregud, Riise stikker ut en fot og hindrer han i å gå forbi, klar straffe. Når det gjelder Babayaro, står det virkelig respekt av at han spiller, til tross for brorens død. Når det er sagt, synes jeg ikke han spilte nevneverdig bra, men kom seg nok litt i løpet av andre omgang, som de fleste andre.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 11. Feb. 2007, 12:07 »
Sitat
Newcastle-laget var i dag i sorg etter den tragiske nyheten fra vår eminente venstreback.
Sitat fra nyheten på forsiden. Vår eminente venstreback? Man skal vel ikke kalle Premier Leagues dårligste venstreback eminent selv om det er synd på ham? Jeg syns selvsagt det er veldig synd på Babayaro, men man skal ikke overdrive hans ferdigheter bare av den grunn.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 11. Feb. 2007, 16:52 »
Sitat
Newcastle-laget var i dag i sorg etter den tragiske nyheten fra vår eminente venstreback.
Sitat fra nyheten på forsiden. Vår eminente venstreback? Man skal vel ikke kalle Premier Leagues dårligste venstreback eminent selv om det er synd på ham? Jeg syns selvsagt det er veldig synd på Babayaro, men man skal ikke overdrive hans ferdigheter bare av den grunn.

...? jaja
Han kom, ble mett og dett var dett....

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 11. Feb. 2007, 17:46 »
Helt tragisk at VG bretter ut en hel side om at Carew tror Villa blir topplag i 2009, og at de ikke ofrer Newcastle en liten notis engang!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 11. Feb. 2007, 18:06 »
Åjoda, VG har ofret en notis på vår alles kjære Babayaro, som spilte til tross for brorens bortgang.
Jeg siterer:
Sitat fra: Verdens Gang
Celestine Babayaro spilte for Newcastle da Liverpool ble slått 2-1 i går, selv om broren døde av tuberkolose bare timer tidligere. Nigerianerens bror døde i London natt til lørdag, men Babayaros brødre ville at han likevel skulle spille kampen. Etter kampen reiste nigerianeren til London for å sørge med familien. (NTB)

Notisen som nevner ordet Newcastle én gang og som handler om en newcastlespiller og forteller at vi slo Liverpool 2-1 står sentrert nederst på samme side som artikkelen om Carew.

Jeg synes vi skal være fornøyde med at de i det hele tatt kan ofre en liten notis på oss og Babayaro. Det er ikke hver dag det skjer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 11. Feb. 2007, 19:17 »
Jeg har aldri sagt at det ikke skulle vært straffe til Newcastle og at Taylor filma. Det jeg sa var det ikke hadde overaska meg om Taylor hadde filma. Synes vi fikk sett straffesituasjonen fra alt for dårlig vinkel til å bedømme om det var straffe eller ikke. Det som tyder på at Taylor ikke filma var at han spratt rett opp igjen. Protestene fra Liverpoolspillerne var vel heller ikke allverdens?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 12. Feb. 2007, 01:19 »
Dette er første gang Liverpool har tapt ein kamp som det har leda, under Benitez :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 12. Feb. 2007, 02:25 »
Har sett straffesituasjonen noen ganger i reprise nå og føler meg ganske sikker på at straffa var korrekt og at Taylor ikke filma. Men det hadde som sagt ikke overaska meg om det hadde vist seg at han filma eller om han gjør det en gang i framtiden.

Også sett intervju med Dyer som skryter over Babayaro som spilte kampen. I tillegg skryter han veldig av kameraten Bellamy som han synes er en kjempegod spiller, som han ønsker fortsatt hadde spilt for Newcastle. Harper skryter også av Bellamy i sitt intervju.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #237 på: 12. Feb. 2007, 15:19 »
Haper, Dyer og Bellers er kompiser ja! Det vet vel de fleste!

cybro

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #238 på: 12. Feb. 2007, 17:00 »
Takk for en herlig kamp, folkens:) Dette var stort, har kost meg på jobb idag med fullt av LFCfans.... ;D
* Newcastle 4 Ever :) *

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 12. Feb. 2007, 18:04 »
Hehe. Jeg satt inneklemt mellom fæle østlandskpratende liverpool-fans på puben, og følte meg ikke særlig høy i hatten da Bellers scoret. Men gudene skal vite jeg koste meg da pool-fansen gikk rasende ut av lokalet et par minutter før dommeren blåste av. Det skjer ikke så ofte, og det var en nytelse å oppleve det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon