20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Liverpool 10.Januar [C+]  (Lest 46712 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

playah

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Liverpool 10.Januar [C+]
« Svar #210 på: 10. Feb. 2007, 20:06 »
digger det bellamy sier her ;D ;D ;D: "I probably expected a little bit worse to be honest," said the former Geordie favourite. "But if there's one group of fans who can boo me it's the Newcastle fans and I don't have a problem with that as they were good to me when I was here."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 10. Feb. 2007, 20:10 »
Jasså?

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #212 på: 10. Feb. 2007, 20:11 »
faen folkes les dette så forstår dere hvorfor baba spilte som han gjorde, jeg er veldig stolt av han ;). Nigerian international Babayaro lost his brother to a long-term illness just hours before kick-off but insisted on taking his place in the starting line-up.
her er linken: http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=447357&CPID=8&clid=4&lid=2&title=Boss+backs+brave+Babayaro

jeg vil gi denne seieren til baba og familien hans.
det var derfor de gikk ut med de sorte båndene ;).

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #213 på: 10. Feb. 2007, 20:34 »
Dere som mener Taylor filmer kan gå i senga:)
Bare se på han etter riise feller han, han spretter opp igjen og prøver å nå ballen! En typisk filmer som robben osv ville lagt seg ned og holdt seg til beinet...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 10. Feb. 2007, 20:40 »

Nei, det var ikke derfor de spilte med sørgebånd. Grunnen var at vår tidligere direktør Terry Bennett, døde tidligere i uka.

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #215 på: 10. Feb. 2007, 20:44 »
viss du leser artikkel'n så sier GR det: The Magpies wore black armbands to mark the full-back's loss.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #216 på: 10. Feb. 2007, 21:07 »
Det hadde overasket meg veldig, da dette absolutt(!) ikke er typisk for Taylor!

Taylor er en herlig spiller, men han her også veldig skitten. Han har vel kommet med en god del albuer, og ikke minst har han prøvd å filme seg bort i fra hands i straffefeltet to ganger. Den ene mot Villa, mens den andre kom i en kamp litt senere som jeg ikke husker motstanderen i.

Men jeg sier likevel ikke at det ikke var straffe i dag. Situasjonen er tvilsom, men Riise er borti beinet til Taylor, som selvsagt overspiller litt.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 10. Feb. 2007, 21:23 »
Gratulerer alle sammen!! ;D

Av en eller annen grunn hadde jeg god tro på et godt resultat i denne kampen, men at vi faktisk vant etter å en i ræva tidlig (som vanlig) er helt vanvittig bra!!:)

1.omgangen var som kjent ikke av den beste sorten, men de fleste spillerne gjør en OK jobb på en vanskelig gressmatte. 2. omgang var vår!! 8)

Sinnsykt deilig!!

Tenk om vi hadde klart å slå de små lagene som Fulham også?? Da hadde vi vært en toppklubb.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 10. Feb. 2007, 21:27 »

Nei, det var ikke derfor de spilte med sørgebånd. Grunnen var at vår tidligere direktør Terry Bennett, døde tidligere i uka.
Ifølge denne artikkelen, bar de sorte armbånd på grunn av Baba`s tap av sin yngre bror!!!

Noreng

• Gjest
« Svar #219 på: 10. Feb. 2007, 22:05 »
Taylor har jo prøvd seg på filming før. I tillegg er han jo kjent for å ganske dårlig skuespillerkunst i forsøk på å unndra seg hands i straffefeltet. Så nei, det hadde ikke overaska meg Geir...

Han elsker NUFC, og ville ofre mye for de. Ogsåklart kan han falle litt lett når man tjener på det?

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #220 på: 10. Feb. 2007, 22:42 »
Uansett hva dere syntes om 'Taylorstaffen': Herlig at dommeren endelig dømte for Newcastle. Syntes vi har vært litt uheldige med dommeravgjørelser i enkelte kamper tidligere denne sesongen...

Tre poeng er alt som teller i dag og ærlig talt, jeg driter i om de kommer på et mulig billig idømt straffespark eller ikke! Moro at det var 'rumpe-Riise' som forårsaket det. Kan ikke utstå den typen (eller noen andre fra familien hans, men nok om det...)

Krysser fingrene for at vi også klarer å bite fra oss mot bunnlagene og ikke bare mot topplagene (selv om seire mot dem smaker ekstra deilig!!)

Når sesongen i år har vært klin lik den forrige, vil ikke det bety en knallavslutning på sesongen???

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 10. Feb. 2007, 22:43 »
Man prøver vel ikke å si at Taylor filmer i dag vel?
Jeg kan være enig i at straffen kanskje var litt billig, men det er ingen tvil om at Riise tar Taylor som er på vei vekk fra mål. At Taylor faller litt lett har ingenting med saken å gjøre, mener jeg. Riise stakk ut en fot han ikke trengte å stikke ut, og det var uten tvil kontakt. Og sånn som jeg har tolket reglene, så er det da ingenting å si på straffesparket.

Dessuten var det samme dommer som dømte i disfavør oss på Anfield. Så da var det vel bare rett og rimelig at han dømte i favør oss denne gangen.

Og som det sies tidligere her. Drogba, Robben og Ronaldo hadde lagt seg ned og blitt liggende å vri seg i timesvis i samme situasjon som Taylor falt litt lett, men spratt rett opp igjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #222 på: 11. Feb. 2007, 00:20 »
Og som det sies tidligere her. Drogba, Robben og Ronaldo hadde lagt seg ned og blitt liggende å vri seg i timesvis i samme situasjon som Taylor falt litt lett, men spratt rett opp igjen.
Og startet ett defansivt løp  ;D

Kristian Skuland

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #223 på: 11. Feb. 2007, 01:23 »
Det hadde overasket meg veldig, da dette absolutt(!) ikke er typisk for Taylor!

Taylor er en herlig spiller, men han her også veldig skitten. Han har vel kommet med en god del albuer, og ikke minst har han prøvd å filme seg bort i fra hands i straffefeltet to ganger. Den ene mot Villa, mens den andre kom i en kamp litt senere som jeg ikke husker motstanderen i.

Men jeg sier likevel ikke at det ikke var straffe i dag. Situasjonen er tvilsom, men Riise er borti beinet til Taylor, som selvsagt overspiller litt.
Det vart mot Man.Utd eller Liverpool meinar eg å hugse... Var verdt fall mot ein av stor laga..

Det var borte mot Man Utd. Jeg husker det godt, ettersom jeg var til stede på Old Trafford den dagen. Han slapp unna den gangen, noe han ikke gjorde mot Villa tidligere, i den berømte "Bowyer vs Dyer"-kampen. Jeg har ikke akkurat sansen for den slags filming eller filming generelt, men må innrømme at jeg ler litt av de episodene der. Han får ballen i armen, og sekundet etterpå har han kjempevondt i brystet/magen osv. Det skjedde noe lignende med Parker borte mot Liverpool også husker jeg.

Når det gjelder dagens episode, så er det jo ingen tvil om at han overspiller ganske kraftig, noe som ofte har ført til at dommere dropper å dømme straffe, selv om tv-bilder tydelig viser at det er kontakt. Jeg så ingen tv-bilder fra gode nok vinkler til å fastslå hvor mye kontakt det var mellom Riise og Taylor i dag. Men istedetfor å spekulere i hvorvidt det var filming eller ei, velger jeg heller å fokusere på hvilken stor prestasjon det var av Taylor i forkant av fellingen. Han har ikke spilt høyreback på lang, lang tid nå, men presterer å komme seg opp i motstanders 16-meter i ekte Cafu-stil, og gjør en flott liten dribleserie og en nydelig dragning. Det er moro å se. Forøvrig mener jeg han bør inn i midtforsvaret igjen fortest mulig... Bramble MÅ ut.
Same old Shearer, always scoring...

*BIG AL*

Takk for alt, Alan...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 11. Feb. 2007, 02:18 »
taylor er en liten luring. hvis dere ser situasjonen en gang til, så går han bort til parker å legger hodet over skulderen hans, så smiler han med d luring smilet han har. han virker som er spiller med godt humør og god humor. men der er jo ikke tvil om at han datt lett da, han er jo ikke akkurat en lettvekter. kunne sikkert fint holdt seg på beina.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /