20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Liverpool 10.Januar [C+]  (Lest 46776 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Liverpool 10.Januar [C+]
« Svar #180 på: 10. Feb. 2007, 18:11 »
hah jaa de va raske av msn liverpool gutta..
Herli seier:D
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 10. Feb. 2007, 18:13 »
Kommer fra kamp, og fytti svarteste helvete så deilig det var med seier i denne kampen! Hadde ikke tro på at vi skulle slå scouserne, men visst faen måtte de dra hjem med null poeng i lomma! I løpet av den neste måneden skal jeg få ordnet med NUFC-tatovering. :D JEG ER SÅ GLAD!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 10. Feb. 2007, 18:14 »
Kommer fra kamp, og fytti svarteste helvete så deilig det var med seier i denne kampen! Hadde ikke tro på at vi skulle slå scouserne, men visst faen måtte de dra hjem med null poeng i lomma! I løpet av den neste måneden skal jeg få ordnet med NUFC-tatovering. :D JEG ER SÅ GLAD!

Var du på SJP idag? Isåfall bra stemning?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 10. Feb. 2007, 18:15 »
hahhahaha Er så deilig! Nå har jeg trua på topp 6. Deilig jeg sa før kampstart til mine pool venner at Martins netter garantert og rein gjør blemme. HA HA.. BEDRE ENN Å VINNE I LOTTO DETTE!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 10. Feb. 2007, 18:20 »

Var du på SJP idag? Isåfall bra stemning?
Var desverre ikke på St. James' nei, men på pub. Hehe.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #185 på: 10. Feb. 2007, 18:25 »
Nydelig, herlig deilig. Jævla viktig seier detta her. Håper vi kan holde kursen og få opp moralen.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 10. Feb. 2007, 18:29 »
KONGE seier i dag.. Deilig å kunne mobbe dei ekstremt sjølsikre Pool supporterane. Gidder ikkje å Kritisere Bramble og Baba i dag, men fy faen Gooch er solid!! Tapte han ein einaste duell i dag? Gje mannen kontrakt med EIN gang!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #187 på: 10. Feb. 2007, 18:30 »
Det er helt utrolg :D
Who else...... Alan Shearer

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 10. Feb. 2007, 18:33 »
Gratulerer gutter, dette var herlig!!!! Hadde besøk av noen LFC supportere til denne kampen, men de måtte av forskjellige grunner tidligere hjem idag? Pleier jo å se 18.10. kampen også. Dette var så jævlig deilig! Rett og slett fantastisk! Tror vi må skryte av alle spillerne våre idag, vi var gode i 2. omgang!!! YES!!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #189 på: 10. Feb. 2007, 18:38 »
Fantastisk seier. Dette var virkelig uventet, spesielt da vi lå under 1-0 tidlig i kampen etter vanlig klovnespill av våre bakre ledd. Helt ufattelig at vi klarte å vinne. Vi hadde vel egentlig ingen målsjanser utenom målene? Uansett en ufattelig deilig trepoenger!

Spillerbørs:

Harper 5,5 (Driter seg ut på målet og har flere rufsete utspark, men har også et par fantomredninger)
Taylor 8 (Begynte dårlig med et katastrofalt tilbakespill, men vokste og var enorm da det glaldt som mest)
Gooch 8 (Flott kamp. Vant alle dueller og spilte med stor selvtillit)
Bramble 5 (Patetisk 1.omgang, en god del bedre i andre)
Babayaro 5 (Selger seg alt for lett mot kjappe spillere, som vanlig)
Milner 6 (Jobber bra slik han alltid gjør, men klarte ikke å opprettholde den flotte formen i denne kampen)
Butt 6,5 (Gjør grovarbeidet på midten og kjemper godt mot en på papiret overlegen midtbaneduo)
Parker 7 (Takler som en gud og blør virkelig for drakta. Intet nytt med andre ord)
Solano 6,5 (Scorer på straffe og gjør vel ingenting galt, men er for anonym til tider)
Martins 7 (Ganske usynlig, men gjør det han er betalt for, nemlig å score mål. Presset frem en del frispark og panikk i Pool-forsvaret).
Dyer 6,5 (Springer mye uten å skape noe særlig)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

djmattis

• Gjest
« Svar #190 på: 10. Feb. 2007, 18:48 »
Jeg er ordentlig imponert av han GOOCH, faen han står alltid rett han.
faen han fortjener allt credit.
martins hva skal jeg si, er en grunn til at jeg har Martins 9 på ryggen!!!
:D

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 10. Feb. 2007, 18:52 »
Fantastisk seier. Dette var virkelig uventet, spesielt da vi lå under 1-0 tidlig i kampen etter vanlig klovnespill av våre bakre ledd. Helt ufattelig at vi klarte å vinne. Vi hadde vel egentlig ingen målsjanser utenom målene? Uansett en ufattelig deilig trepoenger!

Spillerbørs:

Harper 5,5 (Driter seg ut på målet og har flere rufsete utspark, men har også et par fantomredninger)
Taylor 8 (Begynte dårlig med et katastrofalt tilbakespill, men vokste og var enorm da det glaldt som mest)
Gooch 8 (Flott kamp. Vant alle dueller og spilte med stor selvtillit)
Bramble 5 (Patetisk 1.omgang, en god del bedre i andre)
Babayaro 5 (Selger seg alt for lett mot kjappe spillere, som vanlig)
Milner 6 (Jobber bra slik han alltid gjør, men klarte ikke å opprettholde den flotte formen i denne kampen)
Butt 6,5 (Gjør grovarbeidet på midten og kjemper godt mot en på papiret overlegen midtbaneduo)
Parker 7 (Takler som en gud og blør virkelig for drakta. Intet nytt med andre ord)
Solano 6,5 (Scorer på straffe og gjør vel ingenting galt, men er for anonym til tider)
Martins 7 (Ganske usynlig, men gjør det han er betalt for, nemlig å score mål. Presset frem en del frispark og panikk i Pool-forsvaret).
Dyer 6,5 (Springer mye uten å skape noe særlig)

ganske enig. Men eg ville satt gitt Martins 8 og Taylor 7,5, og Gooch 8,5 minst.

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #192 på: 10. Feb. 2007, 18:53 »
Det var jævli deilig ;D, jeg har hatt troa hele uken :).
Faen ass, stolt av alle gutta...Likte extra godt at Newcastle supporterne buet på  bellamy ;D ;D ;D ;D.
jeg ler av dere som trodde at vi skulle tape :D :D.
Jeg kan ærlig innrømme at liverpool styrte kampen i første, men det er pga baneforholdene på den siden av banen:  ;), i andre var det Newcastle som dominerte.
ekstra deilig at det var nettopp riise som lagde straffen, og at liverpool aldri har tapt en kamp de har scoret først, men det gjorde de mot NEWCASTLE UNITED idag ;D ;D ;D
Nå er det bare til å begynne å drikke seg drita etter denne seieren ;D.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 10. Feb. 2007, 18:59 »
Utrolig deilig seier. Førsteomgangen var ikke allverdens av Newcastle, men synes de var gode i andre omgang. Kan vel diskuteres om seieren var fortjent, men det spiller veldig liten rolle :D Vi hadde vel ikke noen store sjanser utenom målene? Er også litt usikker på om Tayls filma til seg straffa, det hadde i såfall ikke overaska meg...

Harper 6
Taylor 6
Bramble 6
Gouch 7
Baba 5
Solano 6
Butt 6
Parker 7,5
Milner 6
Martins 7
Dyer 6

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 10. Feb. 2007, 19:01 »
Fantastisk seier ja, var sjeleglad da dommeren blåste av kampen. Apropos dommeren, han dømte særdeles merkelig i denne kampen. I første omgang og i halve andre omgang blåste han for null og niks og utdelte ingen kort, ganske patetisk i grunn. Også, plutselig, dømmer han for alt. Men men, nok om det. Første omgang var regelrett patetisk med unntak av målet som var patetisk av Mr. Reina.
Forsvaret spiller som noen tilfeldige 4 divisjonsspillere i Norge, med unntak av Onyewu, som klarer seg ok. Det skulle bli noe bedre i andre omgang, da spesielt Bramble og Onyewu hevet seg betraktelig. Taylor på back går ikke ann, bare så det er sagt. Han er og blir en midtstopper, og jeg skjønner ikke hvorfor Roeder ikke benytter seg av Onyewu og Taylor som midtstopperpar. Babayaro er den samme historien, mye tull og mange uhoverlig katastrofale feilpasninger som det var mange av, spesielt i første omgang. At Newcastle allikevel klarer å holde unna, og skape noen sjanser i løpet av andre omgang, viser vinnervilje og fighterinnstinkt, hvor jeg spesielt vli trekke frem Scott Parker. Martins gjorde mye bra, til og med i første omgang. Han holder fint på ballen, og leker med Liverpool forsvaret til tider. Milner og Dyer skuffet, men spesielt Milner. Han spilte ganske under normalt, og hadde mange feilberøringer og pasninger. Han kom seg også i andre omgang, men gutten kan mye bedre. Dyer spilte så som så, ikke altfor mye feil, men heller ikke altfor mye bra. Ringreven Solano viser seg igjen fra 11 meter og setter ballen iskaldt til side for spanjolen. Spilte relativt greit i denne kampen, og målet trekker selvsagt opp. Butt gjorde mye usynlig grovarbeid, og jobbet fint sammen med Parker. Savner dog Emre ekstremt. Hvorfor Duff ikke startet, må gudene vite, eller kanskje noen vet det? Han bør i hvert fall spille fra start, og komme raskest mulig i form. Til slutt vil jeg si at Harper også kom seg, og hadde mange viktige redninger, selvom han hadde noen katastrofale utspark og andre unødvendige manøvrer.

Spillerbørs etter min mening:

.................
Harper - 6
.................
Taylor - 5,5
Onyewu - 8
Bramble - 5
Babayaro - 4,5
..................
Solano - 6,5
Parker - 7
Butt - 6
Milner - 5
Dyer - 5,5
...................
Martins - 7,5
...................

Subs:
Sibierski - 6
Duff - 6

Storfornøyd med siger  og ellers kjekt å se at det er smekkfullt i storstua igjen. The Toon is back.
« Siste redigering: 10. Feb. 2007, 19:07 av Fredrik »
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg