20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Liverpool 10.Januar [C+]  (Lest 46701 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Liverpool 10.Januar [C+]
« Svar #75 på: 10. Feb. 2007, 00:23 »
de som ikke tror på seier, de kan vel la vær å skrive at de tror at Newcastle taper!!! viss dere hadde skrevet sånn på engelske forum, så hadde dere blitt slaktet!

Syns man kan si sin mening om kamper samme hva slags meninger det er. Hodet mitt sier vi taper i morra, mens hjertet tror på seier!

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #76 på: 10. Feb. 2007, 00:33 »
Som nevnt i forrige tråd, en oppfordring til oslofolket:

I MORGEN SER MAN KAMPEN PÅ BOHEMEN

Helt sykt at de ikke viser den på Belfry, men bra du sa ifra, ellers hadde jeg dratt med no folk dit.
Så Spurs-NUFC på Bohemen for en stund tilbake, men møkkfullt, så fikk ikke med meg alt. Ellers har jeg andre grunner til å holde avstand fra akkurat den puben...

Noen som har andre tips i sentrum? Har sett mest på Belfry, og litt på Tempest/Harry's. Begynner og bli en stund siden jeg var oppdatert på de beste fotball-pubene i byen, bortsett fra at jeg vet Belfry fortsatt holder mål og at det alltid er plenty med plass på Sportsbaren..

Anyone? Eivind?

Ø.L, som er optimistisk og tipper 3-1. (Bellamy blir utvist på 1-1, hehe.)
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #77 på: 10. Feb. 2007, 00:34 »
de som ikke tror på seier, de kan vel la vær å skrive at de tror at Newcastle taper!!! viss dere hadde skrevet sånn på engelske forum, så hadde dere blitt slaktet!

Åjavelja? Det er vel egentlig det de fleste skriver, bortsett fra trådstarter.

Man må vel få si hva man mener!

Håper selvfølgelig på seier og har det på følelsen, men nå får vi Baba tilbake fra skade og Bramble(?), så jeg begynner å tvile  :)
« Siste redigering: 10. Feb. 2007, 14:05 av HÃ¥vard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 10. Feb. 2007, 06:44 »

Du har med andre ord ikke vært på engelske forum før. Der er det flust av supportere som er langt mer pessimistiske og oppgitt over NUFC enn oss her inne.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 10. Feb. 2007, 06:46 »
SKJERP dere folkens! vi skal ha troa på seier, uansett hvem vi møter, hva skjer med det helvetes forumet!!! Hvordan kan det være mulig!!!! Alle vet at Newcastle spiller bedre, jo bedre lag de møter, det skyldes to ting:
1. har gjort oppgaven dems til å trene på svakhetene til motstader laget. Spillerne og trenerne er mer terpa.
2. Spillerne er mer fokusert.

Jeg vil ikke høre at folk sier at de taper, ikke vinner osv.
hvordan er det mulig!
Jeg er flau over å være Newcastle supporter, når jeg hører folk sier sånne ting!
Dere fortjener faen ikke å være Newcastle supportere!!!
Støtt laget deres!
Tenk at noen av dere tipper Newcastle tap!
Tenk viss Newcastle supporterne i Newcastle skulle ha tenkt som noen av dere, da hadde vi faen ikke vært der vi er idag(PL).

Har du vært i Newcastle noen gang egentlig? Om du har vært der har du snakket med noen Newcastle supportere? Det virker ihvertfall ikke slik.

Her har du et forum hvor du kan lese litt.

http://www.newcastle-online.com/nufcforum/index.php?topic=36062.0
« Siste redigering: 10. Feb. 2007, 11:24 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 10. Feb. 2007, 11:08 »

Helt sykt at de ikke viser den på Belfry, men bra du sa ifra, ellers hadde jeg dratt med no folk dit.
Så Spurs-NUFC på Bohemen for en stund tilbake, men møkkfullt, så fikk ikke med meg alt. Ellers har jeg andre grunner til å holde avstand fra akkurat den puben...

Noen som har andre tips i sentrum? Har sett mest på Belfry, og litt på Tempest/Harry's. Begynner og bli en stund siden jeg var oppdatert på de beste fotball-pubene i byen, bortsett fra at jeg vet Belfry fortsatt holder mål og at det alltid er plenty med plass på Sportsbaren..

Anyone? Eivind?

Man har alltids Harveys ved Oslo S og Andys ved stortinget, men det kryr av rødskjorter der! Nei, dra på Bohemen så får vi hamla opp med dissa Poolsupporterne!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 10. Feb. 2007, 12:26 »
Her finnes det ingen engelskmenn som tror på tap :-)

http://www.newcastle-online.com/nufcforum/index.php?topic=36007.0

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #82 på: 10. Feb. 2007, 12:47 »

Anyone? Eivind?

Man har alltids Harveys ved Oslo S og Andys ved stortinget, men det kryr av rødskjorter der! Nei, dra på Bohemen så får vi hamla opp med dissa Poolsupporterne!

Sorry mac, men blir visstnok Waldermars på St Hans Haugen..
Får satse på at det er noen andre i svart og hvitt der. Sees nok heller på Belfry neste gang, lykke til toon's!
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 10. Feb. 2007, 13:20 »
Er det noen fare for at kampen i dag kan bli avlyst? Leser at det har vært et veldig uvær i nord-England den siste tiden. :-\

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 10. Feb. 2007, 14:25 »

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #85 på: 10. Feb. 2007, 14:31 »
Jeg er så ganske sikker på 3-1 seier til Newcastle idag:).
Gerrard blir skaddet ;) ;) ;).
LETT NEWCASTLE SEIER IDAG 8)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 10. Feb. 2007, 15:10 »
Har også trua på 3-1 til newcastle. Martins putter 2 på de 20 første minuttene,deretter putter Bramble nr 3. I 90 min får pool et trøstemål:)

cybro

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #87 på: 10. Feb. 2007, 15:14 »
Tipper det ender 2-1, Martins og Milner.

1-0, 1-1, 2-1.

Håper det blir kamp, snakkes folkens:)
* Newcastle 4 Ever :) *

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 10. Feb. 2007, 15:36 »
Noen som har funnet lagoppstillingen?

J-La

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.sp2004.tk
« Svar #89 på: 10. Feb. 2007, 15:40 »
Harper, Taylor, Onyewu, Bramble, Babayaro, Solano, Parker, Butt, Milner, Dyer, Martins

Benk:Srnicek, Luque, Duff, Sibierski, Huntington

Her var det mye merkelig gitt  ???
jære kjære Gud, Glen Roeder suug! Med han i stolen vinner vi aldri ligan, please please send oss Kevin Keagan!!!