20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Liverpool 10.Januar [C+]  (Lest 46705 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Liverpool 10.Januar [C+]
« Svar #60 på: 09. Feb. 2007, 12:39 »
NEEEII! BABAYARO TILBAKE TIL LIVERPOOLKAMPEN!!

Da kan vi vinke poengene farvel:

http://www.teamtalk.com/football/preview/0,16374,1780_1904696,00.html

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #61 på: 09. Feb. 2007, 15:29 »
Nei, det kan vi ikke. Bedre med Babayaro enn Edgar eller Huntington. Babayaro er en god spiller, med sine dårlige dager.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #62 på: 09. Feb. 2007, 17:38 »
Nei, det kan vi ikke. Bedre med Babayaro enn Edgar eller Huntington. Babayaro er en god spiller, med sine dårlige dager.

Vet ikke helt om jeg støtter denne. Synes Babayaro har fler dårlige enn bra dager, i mine øyne er det et svakhetstegn at en kar som dette får spille fra start...

Over til kampen, tror det kan bli en spennende affære. Skal på pub med noen fettere, og vi er split NUFC/Pool fans, blir artig. Tror faktisk på seier, har gjort det bra hjemme i det siste. Trenger seier igjen imorgen etter forrige helgs flause.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 09. Feb. 2007, 18:07 »
Optimisten-Olav ;)

Problemet er jo bare det at Babayaro har LANGT flere dårlige dager enn gode dager. Av de 3 du nevner tror jeg faktisk jeg må si at jeg syns Edgar har gjort den beste jobben som venstreback for oss i år, men det har vel kanskje en viss sammenheng med at det er han som har spilt minst av dem også?
Men vi kan jo alltids håpe at Babayaro imponerer hvis han får sjansen i morgen. For han KAN faktisk spille brukbart når han er i form, det er som sagt bare synd at det er så sjelden.

Hva kampen genrelt gjelder så tør jeg ikke ha altfor store forventninger. Jeg har uansett valgt å prioritere miss Chickenman i morgen så sånn sett så slipper jeg å lide meg gjennom kampen, men vi kunne uansett trengt tre poeng i morgen.

King

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #64 på: 09. Feb. 2007, 18:10 »
Babayaro e tragisk....håpte bernard sko bli friske men det ser jo håplaust ut det o.

Blir nok taylor på venstre

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 09. Feb. 2007, 18:18 »
Belfry sender faktisk ikke kampen! Kun på den lille tven. Så veit folk det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 09. Feb. 2007, 19:14 »
Offensivt kan det uten tvil hjelpe oss å få tilbake Baba. Det er et faktum at Duff har gjort sine beste kamper i newcastletrøya med Baba bak seg. Problemet er at Babayaro er VELDIG ustabil defensivt, og at han ikke trenger mange sjanser for å drite seg ut.

Hæ, sender ikke en av de fremste fotballpubene i Oslo Newcastle-Liverpool? Det nekter jeg å tro.
Ikke at det betyr noe for meg, men jeg har null tro på at de ikke sender Liverpool.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #67 på: 09. Feb. 2007, 19:24 »
               Harper
Solano-Taylor-Onyewu-Baba
Milner-Parker-Butt-Duff
        Dyer      Martins

Jeg trur detta blir start oppstillinga..

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 09. Feb. 2007, 19:43 »
               Harper
Solano-Taylor-Onyewu-Baba
Milner-Parker-Butt-Duff
        Dyer      Martins

Jeg trur detta blir start oppstillinga..

Desverre trur eg nok det blir plass til Bramble der. Taylor blir sikkert høgre-back. Skulle også likt å sett huntington på venstre back men har lita tru på det.

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #69 på: 09. Feb. 2007, 20:06 »
Spilte ikke GR 4-5-1 ifjor ?
Jeg tror faktisk ikke baba starter, han har vært skadet alt for lenge!
ble ikke baba utestegt pga liverpool forrige gang, det var han som slo kuyt?
Baba er mye bedre enn Carr og ramange som beck!
Jeg bare krysser fingrene på at bramble ikke spiller, han er den spilleren i pl liverpool supporterne digger mest, pga han alltid driter seg ut mot dem!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 09. Feb. 2007, 20:44 »
Dette er en kamp vi garantert ikke vinner. Har vi flaks som vi ofte har hatt i det siste kan vi håpe på uavgjort.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #71 på: 09. Feb. 2007, 22:27 »
SKJERP dere folkens! vi skal ha troa på seier, uansett hvem vi møter, hva skjer med det helvetes forumet!!! Hvordan kan det være mulig!!!! Alle vet at Newcastle spiller bedre, jo bedre lag de møter, det skyldes to ting:
1. har gjort oppgaven dems til å trene på svakhetene til motstader laget. Spillerne og trenerne er mer terpa.
2. Spillerne er mer fokusert.

Jeg vil ikke høre at folk sier at de taper, ikke vinner osv.
hvordan er det mulig!
Jeg er flau over å være Newcastle supporter, når jeg hører folk sier sånne ting!
Dere fortjener faen ikke å være Newcastle supportere!!!
Støtt laget deres!
Tenk at noen av dere tipper Newcastle tap!
Tenk viss Newcastle supporterne i Newcastle skulle ha tenkt som noen av dere, da hadde vi faen ikke vært der vi er idag(PL).

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 09. Feb. 2007, 23:57 »
Hæ, sender ikke en av de fremste fotballpubene i Oslo Newcastle-Liverpool? Det nekter jeg å tro.
Ikke at det betyr noe for meg, men jeg har null tro på at de ikke sender Liverpool.

Nei, de sender utrolig nok rugby(!) istedenfor. Kampen sendes riktignok på en liten reiestv, men hvem bryr seg om det. I morra blir det nok Bohemen, ganske utrolig egentlig, da det var tjukt av folk der da vi entret Anfield.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 10. Feb. 2007, 00:04 »
Som nevnt i forrige tråd, en oppfordring til oslofolket:

I MORGEN SER MAN KAMPEN PÅ BOHEMEN

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #74 på: 10. Feb. 2007, 00:19 »
de som ikke tror på seier, de kan vel la vær å skrive at de tror at Newcastle taper!!! viss dere hadde skrevet sånn på engelske forum, så hadde dere blitt slaktet!