20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Charles N'Zogbia  (Lest 75658 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
Sv: Zogbia forsvant fra stadion
« Svar #30 på: 14. Mai 2007, 10:37 »
ingen spillere er større en laget! uansett, så det må NZogbia aldri tro...
Men kan jo sette et STORT spørsmålstegn på hvorfor Matty Pattison starter fremfor Zoggie... Helt bak mål...
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #31 på: 14. Mai 2007, 10:41 »
Er redd dette var dråpen for klubben. Hvis ikke Big Sam har gitt uttrykk for at han ønsker å satse på N'Zog tror jeg at han havner hos Arsene Wenger.. Dessverre- Skulle heller sett at Duff forsvant enn N'Zogbia!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 14. Mai 2007, 15:08 »
Ikke jeg. Ser helst at begge blir, men Zog trenger å få bedre holdninger. Tror Sam er mannen som kan hjelpe til med dette, men Zog skal vise seg verdig drakten eller forsvinne fra SJP. Duff har hatt en fæl tid i Newcastle, men vist at han ønsker å lykkes.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #33 på: 14. Mai 2007, 17:25 »
Greit nok at de fleste her inne mener at N`Zogbia burde ha startet på bekostning av Pattison, men å reagere på den måten N`Zogbia gjorde er uansett ingen akseptabel oppførsel. Det er håpløst spørr du meg, og det viser vel desverre bare at N`Zogbia ser på seg selv som størrre og bedre enn det han er. Det er synd, for med en slik holdning og oppfattning av seg selv som han er viser så ødelegger han bare for seg selv. Man skal selvsagt ha troen på egne ferdigheter, men man trenger også litt ydmykhet. N`Zogbia har ikke vist en dritt denne sesongen som skulle tilsi en slik oppførsel. Han har stort sett vært elendig og vist dårlig innsats de gangene han har fått sjansen. Da har man heller ingen grunn til å svare med slik oppførsel fordi han ikke får starte sesongens siste kamp.
Start med å vis innsats og hva du er god for du N`Zogbia, så da er det nok heller ingen fare for at du blir vraket i fremtiden.. For talentet og ferdighetene er der, men man må vise det også.

enig. litt luque-takter over det hele. men må si meg enig i at zog burde startet kampen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 14. Mai 2007, 17:31 »
Luque har da oppført seg mye bedre og fått desto mer dritt mot seg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 14. Mai 2007, 17:41 »
Alle er enige i at N'Zogbia er bedre enn Pattison, det tror jeg også Pearson er. Men jeg tror nok at det er en god grunn til at N'Zogbia ble vraket. Sannsynligvis har han ikke prestert godt nok på trening, mens Pattison alltid gir alt, uten å nødvendigvis ha de helt store ferdighetene.
Men N'Zogbia trenger å lære seg at han ikke er sjefen. Hvis du spiller dårlig når du får sjansen, og ikke gjør en innsats på trening, da kan du ikke forvente å få spille kamper. Uansett hvilke ferdigheter du måtte ha.

Det er selvfølgelig ydmykende å se en spiller som helt mangler ferdighetene blir foretrukket foran deg, men det viser bare at du må gjøre en innsats på trening, skal du få lov til å spille kamp.
Det er jeg helt sikker på at Sam Allardyce klarer å få banket inn i ham. Og gjør han det, så skal vi se at det går så meget bedre.

Jeg er helt sikker på at dette skyldtes frustrasjon over lite spilletid, dårlige prestasjoner, både av seg selv og laget, og muligens en manglende respekt for Roeders assistent, og ikke minst frustrasjon over at han ble vraket til fordel for en dårligere spiller.
Men Big Sam greier helt sikkert å ta tak i dette, og om en uke er dette en ikke-sak.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #36 på: 14. Mai 2007, 18:33 »
icnewcastle:martins goes missing

Vet det er anal-o som har skrevet artikkelen, men allikevel, interesant lesestoff.

Er dette sant om Martins må jeg nesten lure på om agenten hans heter Shittu
« Siste redigering: 14. Mai 2007, 18:51 av Chris »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 14. Mai 2007, 18:36 »
Da han fikk greie på at han var plassert på benken under dagens kamp. Det hadde jaggu jeg gjort også når man heller velger å bruke PAttison.

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/n/newcastle_united/6652261.stm
Ja, da skjønner jeg at gutten blir irritert. Ikke syns jeg at det har så utrolig mye for seg å bruke tid på å si at han bør sendes på huet og ræva ut heller. Det som heller er interessant er å prøve å komme til bunns i saken og finne ut hva som egentlig er årsaken til alt dette. Med en gang Roeders avgang var et faktum trodde jeg at vi nå skulle begynne å se fremover mot lysere tider og nye muligheter for Newcastle. Det håper jeg forsåvidt fortsatt på, men etter alt tullet den siste uka er jeg virkelig bekymret, noe er oppriktig galt om dagen.

Bekymret både over "Martins og N'Zogbia situasjonen".

sivernil

• Flaskebærer
  • *
  • :)
    • Vis profil
Sv: Charles N'Zogbia
« Svar #38 på: 24. Mai 2007, 16:40 »
Synst Zog Mangla veldi masse til å være med i en start 11. Kan vær en bra mann å ha  på benken men... Er ikkje klok nok til¨å spele i England.. Men Håper han utvikler seg til å bli klokare på bana! Skaper heller ingen GOD moral heller har eg hørt..F.eks Det Butt seier..Har ikkje lagmoral!! Blør ikkje nok for klubben!! Eg synst det hadde våre greit å lånt han ut! Til en anna Engelsk klubb.
Alan Shearer vill alltid være Nr.9 på Newcastle United!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 24. Mai 2007, 16:53 »
Ja i år har han vært udugelig og et stort tilbakesteg fra i i fjor. Skader, at han var andrevalg på venstrekant, at Boumsong reiste, at hele laget var dårlig, er nok dei fleste grunnane til hans svake innsats denne sesongen. Men at han duge på nivået har han allerede bevist, eg trur han treng rett og slett ein ny start og det skal vi ikkje sjå vekk i frå at han får.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 11. Juli 2007, 11:59 »
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/journalsport/tm_headline=hammers-to-test-united-hold-over-n%2D%2D8217%2Dzogbia%26method=full%26objectid=19436192%26siteid=50081-name_page.html

Iflg dagens Journal skal West Ham være svært interessert i å prøve og lure N'Zogbia til Øst-London. Dersom vi klarer å miste en spiller som N'Zogbia med det potensialet til lille fille West Ham da blir jeg en smule skuffet. Her forventer jeg at Big Sam gjør jobben sin grundig og sørger for at N'Zogbia skjønner at han bør bli hos oss.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 11. Juli 2007, 12:07 »
Det kan berre ikkje skje det. Då mista vi også dekning på venstrekant og sitter igjen med berre Luque og til nøds Milner. Han blir, det er eg sikker på.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 16. Juli 2007, 17:44 »
Charles N'Zogbia will tell Newcastle he wants to leave, with Fulham and Bolton in the market for the winger. (Mirror)

: /

Bare rykter såklart, men det ville vært en skam om vi hadde solgt et stort talent som zoggy!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 16. Juli 2007, 18:02 »
Om det er noe i disse ryktene, synes ikke jeg det vil være store tapet å selge en spiller som ikke vil spille for NUFC og som sliter med holdninger og derfor ikke har utviklet seg som ønsket. Jeg tror heller ikke storklubbene står i kø for å sikre seg underskriften hans, så han må nok gå ned et nivå for å finne en klubb vil jeg tro.......
Ikke er han en spiller som er uerstattelig for klubben heller, så er han ikke fornøyd kan de bare selge han mener jeg.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #44 på: 16. Juli 2007, 18:25 »
Om det er noe i disse ryktene, synes ikke jeg det vil være store tapet å selge en spiller som ikke vil spille for NUFC og som sliter med holdninger og derfor ikke har utviklet seg som ønsket. Jeg tror heller ikke storklubbene står i kø for å sikre seg underskriften hans, så han må nok gå ned et nivå for å finne en klubb vil jeg tro.......
Ikke er han en spiller som er uerstattelig for klubben heller, så er han ikke fornøyd kan de bare selge han mener jeg.

HØR HØR!!!
Skjønner ikke hvorfor i helvete vi bør tviholde på en spiller som syter og lager dårlig stemning i spillergruppa. Må faen meg tåle og benkes hvis du ikke presterer. Virker som gutten har primadonna-nykker, da kan han evnt ta med seg de og stikke et annet sted.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn