20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Charles N'Zogbia  (Lest 75692 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Charles N'Zogbia
« på: 03. Feb. 2007, 21:13 »
Sitter å ser Fulham kanten og som mange andre så kjenner jeg jo at jeg blir litt nervøs av å tenke på Duff sin dårlige form for øyeblikket. Og da tenker jeg på andre alternativer. og kommer fram til N'Zogbia.

Har ikke sett gutten på år og dag. Hva skjer egentlig med han om dagen? hva er skaden? alvorlig? Når er han forventet tilbake?
« Siste redigering: 11. Mai 2007, 09:48 av EivindI »
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: N'Zogbia
« Svar #1 på: 03. Feb. 2007, 21:23 »
I følge physioroom er han ute til 3 mars med en kneskade.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 04. Feb. 2007, 13:05 »
Han er dessverre skadet, og kommer vel til å være det en stund? Men bortsett fra det er det også grunn til å spørre: HVA HAR SKJEDD?

Den N'Zogbia vi så ifjor lignet til tider et talent som Europas største klubber burde kaste sine øyne på, men årets N'Zogbia ser mest ut som en som har et talent som sitter langt inne, eller en spiller som er langt fra å få ut det talentet han har.
Og da spørs jeg: hva skyldes dette? Daimen Duff sin ankomst? Eller gjør ikke klubben en god nok jobb med spillerne og talentene våre? Et annet eksempel er jo Boumsong som hadde en god sessong for så å bli Newcastles Titus Bramble #2. Her snakker vi riktignok om en mer ferdigutviklet spiller, men tendensen er den samme føler jeg. Og det er en skremmende tendens.

Jeg er iallfall bekymret over utviklingen til en av de spillerne jeg gledet meg absolutt mest over ifjor!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 03. Mars 2007, 00:44 »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 03. Mars 2007, 10:26 »
Det var godt å se han tilbake på banen mot Wigan. Nå mangler det bare å få han i kampform, så har jeg et håp om at han kan spille opp mot det nivået han holdt i siste halvdel av forrige sesong.

Jeg gleder meg til avslutningen av sesongen, og det er herlig at slike spillere kommer tilbake fra skade. Det vil heve laget betraktlig, samt gi litt konkurranse om plassene.

N`Zogbia har teknikk, er god til å utfordre 1 mot 1, han er rask, er flink til å kommer rundt på kantene og han har en strålende innsatsvilje. Dette er kvaliteter som vi har savnet stort denne sesongen. Håper det løser seg nå!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Zog er dritt lei Roeder?
« Svar #5 på: 17. April 2007, 16:24 »
Vil Zog følge Moore, Gooch og Bramble ut av portene på SJP etter denne sesongen? Isåfall er det håpløst.

Alan Oliver i dagens Chronicle:

With no contract offer on the table, Bramble must know deep down that he will not be at St James' next season, but the ball is very much in the former Ipswich defender's court as far as Sunday is concerned.

Roeder is unlikely to turn to Craig Moore after the way the Aussie let the water in at Portsmouth, and Oguchi Onyewu looks just short of what is needed in the hurly-burly of the Premiership.

Moore and Charles N'Zogbia were the two players substituted by Roeder in the first half at Fratton Park and given an interval blasting by the United boss.

The word from the N'Zogbia camp is that the midfielder was not happy and there is even talk of a transfer request.

But it is questionable as to who would want to pay money for N'Zogbia after what he has produced this season.

At this moment Newcastle United is probably the best club N'Zogbia is going to get, and he should look at the way the careers of his compatriots Didier Domi and Laurent Robert nose-dived as soon as they left St James' Park.

N'Zogbia has to show he wants to play for United - starting at the Riverside tonight.

"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Zog er dritt lei Roeder?
« Svar #6 på: 17. April 2007, 17:52 »
uff.. det ville ikke vært bra. zoggy er en meget god fremtidsspiller. tror roeder må ta disse gutta som filene fyker snart. de eier jo ikke respekt.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 17. April 2007, 19:03 »
Selvsagt er alle lei tullebukken, og alle er sikkert drittlei alle unnskyldningene og alt det andre crappet. Tipper det florerer med baksnakking o.l mellom spillerne om Roeder. Rock on! ;D
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Noreng

• Gjest
« Svar #8 på: 17. April 2007, 19:06 »
Jeg gir opp. Vedder på at 10 går ut til sommeren, og 4 kommer inn eller noe. Et ryddesalg tar tid!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 17. April 2007, 19:10 »
Selvsagt er alle lei tullebukken, og alle er sikkert drittlei alle unnskyldningene og alt det andre crappet. Tipper det florerer med baksnakking o.l mellom spillerne om Roeder. Rock on! ;D

Hehe, er jo ikkje bra at/om det er slik. Men eg kan godt forstå det. Sikkert bra lei av å få kritikk og personangrep etter kvart tap uten at sjefen sjølv tar sjølvkritikk.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 17. April 2007, 19:17 »
Om Charles N'Zogbia ikke tåler å være skadet, og se at Damien Duff, er førstevalg på venstrevingen, og tatt i betraktning det Charlie har vist denne sesongen (eller snarerere IKKE har vist), så sier jeg good riddance. Jeg synes Oliver har et godt poeng. Greit nok at Zog er et stort talent, men ta en titt på hvordan karrierene til noen av våre tildigere franskmenn har STUPT etter at de erklærte seg selv "for gode" for St. James' Park.

Misforstå meg rett, jeg vil overhodet ikke miste Charlie. Men hvis han ikke greier å innse realitetene, og mener han er for god for denne klubben, så får han bare ha det så godt. Jeg tror, som Oliver sier, at denne klubben, per dags dato, er det beste Zoggie kan få.

Det hjelper ikke akkurat Roeder at N'Zogbia ikke ønsker å spille for klubben. Og hvis han ikke ønsker det, så sier jeg fritt frem for Luque.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #11 på: 17. April 2007, 19:45 »
Enig med deg der Joakim, men så lenge Roeder ikkje gjer sjanser til Luque er det ikkje noge håp for han heller.

Syns Roeder syter for mye på spillerene sine i media, gir alltid spillerene og skader skylda for et tap. Er vel snart på tide han ser i retning seg sjølv og ser at han ikkje e god nok. Få han ud seie eg og det har eg sagt heila tiå
Newcastlesupporter siden 1992

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 17. April 2007, 19:47 »
Jeg blir så forbanna på den latterlige tosken Anal Oliver, som vel nå skal starte en vendetta mot Zog.
Zog er enda ung, og mistet jo som kjent sin mentor Boumsong forrige sommer, dessverre. Samt at han har slitt veldig med skader, og begrenset med tillit. Om Oliver nå skal starte å skrive piss om han blir jeg bare oppgitt. Zog er et alt for stort talent til at vi skal hive han ut av klubben.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 17. April 2007, 22:16 »
Dette er nok bare oppsinn og rykter som går. Zog vil være i Newcastle til neste sesong og jeg tror vi kan glede oss over å ha'n i stallen i mange år fremover.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 18. April 2007, 11:24 »
noen som har hørt noe om hvordan han spilte i reservekampen på riverside?