20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Charles N'Zogbia  (Lest 75696 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Zog er dritt lei Roeder?
« Svar #15 på: 18. April 2007, 13:17 »
Zoggy spelt ganske bra, mange fine løp og gode pasninger, scoret nesten etter 32sekunder. Carroll fekk jo hattrick før pause og det lover jo godt. I tillegg scoret Ameobi 1 mål etter 6 mnd på sidelinjå
Newcastlesupporter siden 1992

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Zogbia forsvant fra stadion
« Svar #16 på: 13. Mai 2007, 20:20 »
Da han fikk greie på at han var plassert på benken under dagens kamp. Det hadde jaggu jeg gjort også når man heller velger å bruke PAttison.

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/n/newcastle_united/6652261.stm
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Zogbia forsvant fra stadion
« Svar #17 på: 13. Mai 2007, 20:24 »
Nok et supertalent som Newcastle ødelegger.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 13. Mai 2007, 20:26 »
En skam at han går fra stadion. Slik oppførsel skal man ikke ha i klubben. Ellers skulle han vært på banen i steden for patty.

Noreng

• Gjest
« Svar #19 på: 13. Mai 2007, 20:28 »
N`Zogbia er det største talentet våres. Han er jo dritgod. Håper VIRKELIG Big Sam tar godt vare på han.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 13. Mai 2007, 20:31 »
Dette er han langt fra den første som gjør, kan nevne at Solano gjorde det en gang under Sir Bobby.
Uansett, viktig at Big Sam får orden på et så stort talent som Zog, dersom vi ikke vil se ham blomstre i Arsenal.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 13. Mai 2007, 20:34 »
Dette er han langt fra den første som gjør, kan nevne at Solano gjorde det en gang under Sir Bobby.
Uansett, viktig at Big Sam får orden på et så stort talent som Zog, dersom vi ikke vil se ham blomstre i Arsenal.

Nettopp! Zoggy kunne trengt denne kampen mot Watford for å bygge opp selvtilliten sin. Istedenfor blir han benket for Pattison!! Er jo sinnsjukt. Pattison kunne godt fått noen minutter han også, men ikke fra start.
Viktig at Sam får orden på gutten, for jeg vil ikke se han blomstre i Arsenal, slik Jenas gjør i Tottenham
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 13. Mai 2007, 20:47 »
Nå er jeg ikke så ekstremt lei over at JJ dro, da han aldri ble det han kunne blitt og hadde levert flere dårlige sesonger hos oss.
Men hva Zog angår, så syns jeg det var direkte latterlig av Pearson å i det hele tatt starte med Pattison. Han har jo ikke bevist en eneste ting som tilsier at han har noe å fare med i PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 13. Mai 2007, 21:04 »
En skam at han går fra stadion. Slik oppførsel skal man ikke ha i klubben. Ellers skulle han vært på banen i steden for patty.

Hva mener du han bør gjøre da? Hele verden vet jo at Charles er 100(0) ganger bedre enn Pattison og skal galant gå inn på Newcastles midtbane. Når han da blir vraket til fordel for Pattison så må man skjønne at Charles blir frustrert og reagerer med et raseriutbrudd. Man leker ikke med unge stjerner!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #24 på: 13. Mai 2007, 21:06 »
Greit nok at de fleste her inne mener at N`Zogbia burde ha startet på bekostning av Pattison, men å reagere på den måten N`Zogbia gjorde er uansett ingen akseptabel oppførsel. Det er håpløst spørr du meg, og det viser vel desverre bare at N`Zogbia ser på seg selv som størrre og bedre enn det han er. Det er synd, for med en slik holdning og oppfattning av seg selv som han er viser så ødelegger han bare for seg selv. Man skal selvsagt ha troen på egne ferdigheter, men man trenger også litt ydmykhet. N`Zogbia har ikke vist en dritt denne sesongen som skulle tilsi en slik oppførsel. Han har stort sett vært elendig og vist dårlig innsats de gangene han har fått sjansen. Da har man heller ingen grunn til å svare med slik oppførsel fordi han ikke får starte sesongens siste kamp.
Start med å vis innsats og hva du er god for du N`Zogbia, så da er det nok heller ingen fare for at du blir vraket i fremtiden.. For talentet og ferdighetene er der, men man må vise det også.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #25 på: 13. Mai 2007, 22:12 »
N`Zogbia har ikke vist en dritt denne sesongen

Jeg synes heller ikke at Pattison har vist så veldig mye bra i de kampene han har fått spilt. Og dessuten er N'Zogbia et mye større talent og han trenger selvtillit. Jeg forstår N'Zog godt!!
Howay the Lads!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 13. Mai 2007, 22:47 »
kast han i gapestokk. Nå får det faen være nok. Nå må disse unge stjernene begynne bruke hode. faen for en oppførsel. skulle hatt juling.
men når det er sagt tror jeg at det ordner seg, fordi Pearson skal jo bare styre denne kampen. Nå kommer sam og da fikser det seg nok. Men slike primadonna takter kan zoggi bare glemme!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 13. Mai 2007, 22:59 »
Kom ikke Zoggie i klameri med Roeder for en liten stund siden?  Jeg tror Pearson kan såpass mye at han vet at N`zogbia er bedre en Pattison. Skal vedde på at han har vist dårlig innsats i det siste. selvfølgelig er det en grunn til at han starter på benken.

Jeg tviler på at Wenger blir mer hypp på å kjøpe ham etter dette, da han krever tålmodighet av sine unge stjerner. Han kan ikke bare reise til arsenal og tro han får starte der iallefall.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

BallaJazz

• Gjest
« Svar #28 på: 14. Mai 2007, 02:00 »
Uansett hvorvidt Pattison er dårligere eller bedre enn Zoggie så er det nok en grunn til at han IKKE starta idag.Noe jeg kan forstå.Uansett hvor stort talent Zoggie har så må han se å begynne å vokse opp i hodet .Synes Zoggie viser en forferdelig instilling å må se å skjerpe seg!.Hva tror han egentlig er?? At han kan ta som en selvfølge å spille fra start UANSETT?Sånn oppførsel er uakseptabelt å håper på at Big Sam kan få denna gutten til å vokse opp litt men hvis ikke han skjerper seg så synes jeg bare Zoggie kan dra til pepper`n gror for sånn instilling går det ikke ann å ha så for satse på at Big Sam får stramma opp den gutten .

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 14. Mai 2007, 02:17 »
Vel det virker nesten så det går sport i ha dårligast venstrekant.
Luque vrakes. N Zogbia vrakes. Duff spiller samme kor dårlig han spiller. Og når Duff er skada så er det Pattison(!) som spiller. Sjukt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]