20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Charles N'Zogbia  (Lest 76478 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Charles N'Zogbia
« Svar #375 på: 01. Feb. 2009, 12:58 »
Er det  noen som har sagt at Zog forlater oss bare fordi Kinnear kalte ham Insomnia, som han totalt urettferdig har fått som kallenavn her inne. I et intervju har jo Zog selv visstnok sagt at det bare var en bagatell. Jeg påpekte bare at det ikke stiller Joe Kinnear i et bedre lys, når han ikke greier å uttale navnet på en spiller han har jobbet med siden setember/oktober.

At Kinnear har kalt Geremi for Jeremiah visste jeg faktisk ikke. Uansett, jeg går ut ifra at han er over den fasen nå. Uansett, så setter ikke det heller Kinnear i et stort bedre lys.

At Kinnear uttaler navn feil er bare en av tusen ting vi kan utsette på den mannen. Også drar dere frem Sir Bobby Robson, og sier at "han også uttalte navn feil". Det var jo omtrent den eneste feilen Sir Bobby gjorde på sine 5 år i jobben. At han mot slutten krøllet litt med navn. Joe Kinnear har gjort gud vet hvor mye rart på bare noen få måneder i jobben. Så hvorfor snakker vi da om Sir Bobby?

Det må jo du svara på, var jo du som drog han inn. Eg må kunne få sei at Kinnear har uttalt namn feil før og ikkje vorte "hengt" av den grunn. Og Øyvindn må få kunne sei då at det same gjorde Sir Bobby. Alt dette utan noken kjeme å begynna belæra oss om kva som er forskjellen på Kinnear og Sir Bobby! Tek di oss for vera tilbakeståande eller? Eg verte rett og sett forbanna når noken beskulda meg for å samanligna Kinnear og Sir Bobby og kva dei har gjort for klubben. Det er jo ikkje samenlignbart og alle oppegåande veit sopass. Det er slik at det verte for DUMT at eg må driva skriva det eg skriv i skrivande stund! Hatar å måtte reinvaska meg for noke eg aldri har skreve eller meint.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 01. Feb. 2009, 13:04 »
Er det  noen som har sagt at Zog forlater oss bare fordi Kinnear kalte ham Insomnia, som han totalt urettferdig har fått som kallenavn her inne. I et intervju har jo Zog selv visstnok sagt at det bare var en bagatell. Jeg påpekte bare at det ikke stiller Joe Kinnear i et bedre lys, når han ikke greier å uttale navnet på en spiller han har jobbet med siden setember/oktober.

At Kinnear har kalt Geremi for Jeremiah visste jeg faktisk ikke. Uansett, jeg går ut ifra at han er over den fasen nå. Uansett, så setter ikke det heller Kinnear i et stort bedre lys.

At Kinnear uttaler navn feil er bare en av tusen ting vi kan utsette på den mannen. Også drar dere frem Sir Bobby Robson, og sier at "han også uttalte navn feil". Det var jo omtrent den eneste feilen Sir Bobby gjorde på sine 5 år i jobben. At han mot slutten krøllet litt med navn. Joe Kinnear har gjort gud vet hvor mye rart på bare noen få måneder i jobben. Så hvorfor snakker vi da om Sir Bobby?

SPOT ON!

N'Zogbia har da ønsket seg vekk lenge før denne uttalelsen kom! Det bør også de fleste vite, som iflg seg selv kan sin historie så altfor godt. De kan den tydligvis ikke godt nok til å respektere de personene som har gitt oss den historien mer enn at de ser det rimmelig å sammenligne han med Joe Kinnear. Når de samme debatantene da også skal snakke seg vekk med å skifte tema, da får de heller gå til speilet og snakke med seg selv.

Der setter jeg strek for denne diskusjonen!

Ja set strek for ein diskusjon du sjølv starta med å skriva løgne evt starta med å tolka ting heilt feil men fortsatt ikkje ser dette.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #377 på: 01. Feb. 2009, 13:05 »
Du fatter fremdeles ikke poenget. Godt gjort.
Gjorde jeg noe galt når jeg sa at det var mangel på respekt når Kinnear uttalte et navn feil? Har jeg noen gang protestert på at han har gjort det før? Har jeg prøvd å henge noen for å antyde det? Jeg sa nå nylig at det gjorde ikke saken særlig bedre.

Jeg prøvde ikke å lage noen større sak av dette enn det opprinnelig var. Men det er jo livsfarlig å kritisere Kinnear, uten å få verbal juling tilbake. Og likevel påstår folk at de vet forskjellen på Kinnear og Robson utmerket godt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #378 på: 01. Feb. 2009, 13:11 »
Du fatter fremdeles ikke poenget. Godt gjort.
Gjorde jeg noe galt når jeg sa at det var mangel på respekt når Kinnear uttalte et navn feil? Har jeg noen gang protestert på at han har gjort det før? Har jeg prøvd å henge noen for å antyde det? Jeg sa nå nylig at det gjorde ikke saken særlig bedre.

Jeg prøvde ikke å lage noen større sak av dette enn det opprinnelig var. Men det er jo livsfarlig å kritisere Kinnear, uten å få verbal juling tilbake. Og likevel påstår folk at de vet forskjellen på Kinnear og Robson utmerket godt.

Eg siterte deg. Men innlegget var meir retta mot chickenman. Som deg sjølv, eg prøvde ikkje laga dette som noke større sak enn det det var. Derfor sa eg det at Kinnear har uttalt namn feil før. Og kun om det. Ingenting om Kinnear er dyktig eller udyktig. Det er det diskusjon om andre plassar. Og so sa eg meg einig i Øyvindn.
Og so kjem chickeman og belærar oss kva som er forskjellen på Kinnear og Sir Bobby. Det er det same som han skulle komme belært deg og skulda deg for å samanlikna Kinnear og Sir Bobby.  Skjønnar? Bra. Då skjønnar du at eg verte litt provosert.
*strek*

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #379 på: 01. Feb. 2009, 14:16 »
Sir Bobby Robson slurva ikke med uttalelsen av navn med vite og vilje, kun for å provosere litt ekstra. Ja, han kunne si feil når det kom til Cort og Ameobi, men det blir liksom aldri det samme da det ikke var noen ondsinna greie!
Det må da vel ikke være så vanskelig å fatte. Kinnear har faktisk skapt et negativt ladet kallenavn på Zog som presse og fans rundomkring kommer til å bruke! Sier ikke at det er en svær sak, men det underbygger jo bare det faktum at vi har en tufs som manager.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 02. Feb. 2009, 23:42 »

:-*

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #381 på: 02. Feb. 2009, 23:45 »
Hvem er det? ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 02. Feb. 2009, 23:47 »
Slapp av, Steve Bruce tar han med tilbake når han har fått karrieren sin på rett kjøl, og vi har fått nye eiere ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 02. Feb. 2009, 23:50 »
Steve Bruce for manager!!! Get him in!!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 02. Feb. 2009, 23:57 »
Unnskyld meg, Steve Bruce er hjertelig velkommen, men Insomnia kan holde seg langt langt unna!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #385 på: 03. Feb. 2009, 01:51 »
Bra Zog fikk sagt at fansen var det beste med Newcastle etter at han forlot da ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #386 på: 03. Feb. 2009, 08:36 »
Når du ser hva steve bruce har gjort med enkelte spillere i wba så skal jeg ikke forundre meg at zog kommer til virkelig å blomstre i den klubben. Men jeg synes uansett at £6 mill pund + Tayolor er en kjempeavtale.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 03. Feb. 2009, 10:36 »
Tror nok Steve Bruce har sagt klart ifra til gutten om at her har du å være voksen, og oppføre deg anstendig, ellers er det på huet og ræva ut ved aller første anledning. Spent på om Zog greier å blåse liv i karrieren igjen. Håper han ikke henger for mye sammen med Bramble da.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #388 på: 03. Feb. 2009, 16:55 »
vi får se om han snakker dritt om klubben til Steve Bruce.. Før han får sagt seg ferdig har både Siberski og Bruce tatt alle ribbeina hans.. Han viste nok ikke at de var nufc fans.. hehe:) men zoggy retur om 3 år når han har fått karrerien på plass og blitt en kjempe spiller så hadde jeg gjerne sett han på SJP med Bruce som manager.
Ba Ba Ba!!!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #389 på: 22. April 2010, 09:00 »
http://www.dagbladet.no/2010/04/22/sport/charles_nzogbia/wigan/premier_league/fotball/11394286/
Arrestert?? ;D :D
Charles N'Zogbia gjør gjerne Wigans høyreside til en motorvei.
I går skulle den venstrebeinte 23-åringen ta lappen, han skulle kjøre opp i Sale utenfor Manchester.
Problemet var bare at den franskfødte kantspilleren ikke møtte opp selv, han sendte en venn for å gjennomføre førerprøven bak rattet, skriver The Times.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.