20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Charles N'Zogbia  (Lest 75615 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Charles N'Zogbia
« Svar #360 på: 01. Feb. 2009, 11:38 »
Rekna me han ikkje sa noke når Robson tok feil av spelarar og spelarnavn då han var i Newcastle.

Unnskyld meg, men det er vel snakk om litt mer enn bare å rote med navn her. Dere som ikke klarer å se forskjellene på Robson og Kinnear har virkelig gått glipp av noe vesentlig!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #361 på: 01. Feb. 2009, 11:42 »
Rekna me han ikkje sa noke når Robson tok feil av spelarar og spelarnavn då han var i Newcastle.

Unnskyld meg, men det er vel snakk om litt mer enn bare å rote med navn her. Dere som ikke klarer å se forskjellene på Robson og Kinnear har virkelig gått glipp av noe vesentlig!

Når argumentet er at Kinnear ikkje greie uttala eit namn so må ein sjølvsagt kunne nemna at han tidlegare har kalla Geremi for Jeremiha og at Robson og rota med namn og spelarar i si tid. Det er kun det me gjer. So no skal ikkje du komma her fortelja at me ikkje ser forskjell på Robson og Kinnear. Det verte for dumt.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #362 på: 01. Feb. 2009, 11:43 »
Det sier sitt når N'Zogbia mener Wigan har høyere ambisjoner enn Newcastle, og ser på Wigan som et naturlig steg videre i karrieren. Og det verste er at han har helt rett. N'Zogbia vil være å regne som en klassespiller for Wigan, og jeg er sikker på at Steve Bruce er i stand til å få ut noe tilnærmet det beste av gutten.

Jeg synes også det sier sitt når Zogs nåværende manager ikke har lært seg å uttale navnet hans, og nøyer seg med å si "Insomnia". Det er ikke akkurat sånn at navnet hans er så forferdelig vanskelig å uttale.

Hadde Keegan vært manager og Fat Fred styreformann hadde Zog sannsynligvis vært svært så lykkelig i Newcastle.
Og jeg kan ikke unngå å fundere på hvor god Zog hadde blitt om Robson fremdeles hadde vært manager innen Zog ankom Newcastle.

Det hatet ditt mot Kinnear tar ingen ende skjønner jeg...herregud! Det er altså ikke mulig å bruke feil ord uten at det trenger å ha noe å si??

Hvorfor må dette ha så mye med Jokkes hat til Kinnear å gjøre? Det han sier i det avsnittet du har uthevet her, er jo bare tørre fakta. N'Zogbia sitt navn er da ikke så vanskelig å si, og Kinnear har jo tross alt jobbet med N'Zogbia siden slutten av September eller begynnelsen av Oktober nå?

Dog har jo hele greia tatt litt vel mye av nå. Men med sutrekoppen N'Zogbia, idioten Kinnear, og sirkusklubben Newcastle så er vel strengt tatt ikke det noen overraskelse.

Synd å se at vi mister et talent som N'Zogbia, men nå er det ingen vei tilbake, og slik situasjonen har blitt, så er vel dette det beste for alle parter.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #363 på: 01. Feb. 2009, 11:44 »

Når argumentet er at Kinnear ikkje greie uttala eit namn so må ein sjølvsagt kunne nemna at han tidlegare har kalla Geremi for Jeremiha og at Robson og rota med namn og spelarar i si tid. Det er kun det me gjer. So no skal ikkje du komma her fortelja at me ikkje ser forskjell på Robson og Kinnear. Det verte for dumt.

Det er jo "dere" (for å bruke dine ord) som sammenligner de to, det er det jeg syns er for dumt.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #364 på: 01. Feb. 2009, 11:47 »

Det er jo "dere" (for å bruke dine ord) som sammenligner de to, det er det jeg syns er for dumt.

Bortsett at begge rotar med namn, korleis samanlignar me dei?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #365 på: 01. Feb. 2009, 11:55 »

Det er nettop det! Det er den eneste likheten her, og noen ganger gjelder det å se det store og hele bildet! Jeg syns det er regelrett trist at Newcastle-fans sammenligner Joke Inhere med selveste Sir Bobby Robson!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #366 på: 01. Feb. 2009, 11:58 »
Jeg derimot synes det er trist at vi lar den store heltedyrkelsen/letingen etter syndebukker blende det nyanserte synet vårt. Det er selvføgelig ingen her inne som synes Joe Kinnear er i nærheten av det Bobby Robson er, men det må da være lov å poengtere at dette var en liten feil som selv Bobby Robson gjorde mange ganger uten at det noen gang ble noen sak ut av det.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #367 på: 01. Feb. 2009, 12:04 »

Det er nettop det! Det er den eneste likheten her, og noen ganger gjelder det å se det store og hele bildet! Jeg syns det er regelrett trist at Newcastle-fans sammenligner Joke Inhere med selveste Sir Bobby Robson!

Haha det der er faen meg det dummaste eg har hørt. Begge slurvar med navn, har vi sammenligna dei på nokon måte anna enn det?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #368 på: 01. Feb. 2009, 12:07 »
Jeg derimot synes det er trist at vi lar den store heltedyrkelsen/letingen etter syndebukker blende det nyanserte synet vårt. Det er selvføgelig ingen her inne som synes Joe Kinnear er i nærheten av det Bobby Robson er, men det må da være lov å poengtere at dette var en liten feil som selv Bobby Robson gjorde mange ganger uten at det noen gang ble noen sak ut av det.

Har da heller ikke sagt at det ikke er lov. Men det er tvers igjennom dumt og regelrett trist.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #369 på: 01. Feb. 2009, 12:09 »
Nei, det er bra at vi klarer å holde oss nyanserte. Alle her inne ville heller sett Bobby Robson enn Joe Kinnear som manager, likevel klarer de fleste av oss å se at ikke alt Joe Kinnear gjør er bare dumt.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #370 på: 01. Feb. 2009, 12:13 »

Haha det der er faen meg det dummaste eg har hørt. Begge slurvar med navn, har vi sammenligna dei på nokon måte anna enn det?

Som jeg prøver å poengtere, ja dette er noe begge to har gjort. Men rent bortsett fra det så er dette to så ulike personer at sammenligningen faller på sin egen urimmelighet! Det gjelder som sagt å se det store og hele bildet av Joe Kinnear og Sir Bobby Robson. Prøv det, og du vil fort se at litt roting med navn er en liten ting som du kan se mellom fingrene med når det gjelder Sir Bobby Robson. Derimot når det kommer til Joe Kinnear, da blir du atter en gang bare enda mer oppgitt (i den grad det er mulig).

Sir Bobby Robson har en historie som gjør at det tåles litt mer fra ham enn fra Joke Inhere! Det bør alle Newcastle supportere vite, eller om ikke annet klare å se og skjønne!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #371 på: 01. Feb. 2009, 12:33 »

Som jeg prøver å poengtere, ja dette er noe begge to har gjort. Men rent bortsett fra det så er dette to så ulike personer at sammenligningen faller på sin egen urimmelighet! Det gjelder som sagt å se det store og hele bildet av Joe Kinnear og Sir Bobby Robson. Prøv det, og du vil fort se at litt roting med navn er en liten ting som du kan se mellom fingrene med når det gjelder Sir Bobby Robson. Derimot når det kommer til Joe Kinnear, da blir du atter en gang bare enda mer oppgitt (i den grad det er mulig).

Sir Bobby Robson har en historie som gjør at det tåles litt mer fra ham enn fra Joke Inhere! Det bør alle Newcastle supportere vite, eller om ikke annet klare å se og skjønne!

Dette verte som eg sa i første svaret mitt, for dumt. Ikkje kom her og belær meg om historie og kva Sir Bobby Robson har gjort for oss. Dette veit dei fleste so alt for godt, inkludert meg sjølv ja.  Ferdig med den saken.

Her inne diskuterar me Nsomnia. Og det at han brukar feil-uttalelsen til Kinnear som grunn til at han vil vekk. Og at det har vorte ein stor sak av dette er jo heilt latterleg og eine åleina Nzogbia sin feil. Når Kinnear kalte Geremi for Jeremiah so var det ingen som klaga, først og fremst ikkje Geremi ein gong. Det er samma kva manager som hadde kalla han Insomnia, han hadde fortsatt oppført seg som har gjer no. Og einaste grunn er at han vil vekk. Poenger mitt er at Nzogbia må få lov til å ville vekk, men eg synst det er måten han uttrykke dette på som er heilt feil! Hadde Nzogbia vore misfornøyd under Sir Bobby so hadde han gjort samme tinga som han har gjort i alle sesongar no, det er og sutre og klaga i media og påstått interesse frå alt av toppklubbar. Nok ein gong, heil feil måte og gjera det på.

Takk.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #372 på: 01. Feb. 2009, 12:47 »
Er det  noen som har sagt at Zog forlater oss bare fordi Kinnear kalte ham Insomnia, som han totalt urettferdig har fått som kallenavn her inne. I et intervju har jo Zog selv visstnok sagt at det bare var en bagatell. Jeg påpekte bare at det ikke stiller Joe Kinnear i et bedre lys, når han ikke greier å uttale navnet på en spiller han har jobbet med siden setember/oktober.

At Kinnear har kalt Geremi for Jeremiah visste jeg faktisk ikke. Uansett, jeg går ut ifra at han er over den fasen nå. Uansett, så setter ikke det heller Kinnear i et stort bedre lys.

At Kinnear uttaler navn feil er bare en av tusen ting vi kan utsette på den mannen. Også drar dere frem Sir Bobby Robson, og sier at "han også uttalte navn feil". Det var jo omtrent den eneste feilen Sir Bobby gjorde på sine 5 år i jobben. At han mot slutten krøllet litt med navn. Joe Kinnear har gjort gud vet hvor mye rart på bare noen få måneder i jobben. Så hvorfor snakker vi da om Sir Bobby?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #373 på: 01. Feb. 2009, 12:56 »
Er det  noen som har sagt at Zog forlater oss bare fordi Kinnear kalte ham Insomnia, som han totalt urettferdig har fått som kallenavn her inne. I et intervju har jo Zog selv visstnok sagt at det bare var en bagatell. Jeg påpekte bare at det ikke stiller Joe Kinnear i et bedre lys, når han ikke greier å uttale navnet på en spiller han har jobbet med siden setember/oktober.

At Kinnear har kalt Geremi for Jeremiah visste jeg faktisk ikke. Uansett, jeg går ut ifra at han er over den fasen nå. Uansett, så setter ikke det heller Kinnear i et stort bedre lys.

At Kinnear uttaler navn feil er bare en av tusen ting vi kan utsette på den mannen. Også drar dere frem Sir Bobby Robson, og sier at "han også uttalte navn feil". Det var jo omtrent den eneste feilen Sir Bobby gjorde på sine 5 år i jobben. At han mot slutten krøllet litt med navn. Joe Kinnear har gjort gud vet hvor mye rart på bare noen få måneder i jobben. Så hvorfor snakker vi da om Sir Bobby?

SPOT ON!

N'Zogbia har da ønsket seg vekk lenge før denne uttalelsen kom! Det bør også de fleste vite, som iflg seg selv kan sin historie så altfor godt. De kan den tydligvis ikke godt nok til å respektere de personene som har gitt oss den historien mer enn at de ser det rimmelig å sammenligne han med Joe Kinnear. Når de samme debatantene da også skal snakke seg vekk med å skifte tema, da får de heller gå til speilet og snakke med seg selv.

Der setter jeg strek for denne diskusjonen!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #374 på: 01. Feb. 2009, 12:57 »
At han mot slutten krøllet litt med navn. Joe Kinnear har gjort gud vet hvor mye rart på bare noen få måneder i jobben. Så hvorfor snakker vi da om Sir Bobby?

Fordi det er nettop det at det blir laga ei stor sak ut av det når Kinnear uttaler et ord feil. Grunnen til at eg drog inn Robson er for å vise at alle kan uttale et ord feil. Det vart lite oppstyr når Robson gjorde det, men med en gang Kinnear gjer det er det total mangel på respekt osv. En kan sei mykje om Kinnear, men å blåse denne saken opp og bruke det mot Kinnear blir for dumt spør du meg.

Og nei, om nokon skulle tolke det som eg setter Kinnear på lik linje med Sir Bobby så tek de feil.