20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Charles N'Zogbia  (Lest 75689 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Charles N'Zogbia
« Svar #345 på: 31. Jan. 2009, 14:03 »
Hadde me hadt forsatt vært styrt av fat Fred eller noken andre så hadde Zoggy forsatt vert høgt verdsatt her inne ;)
Han har ikkje vert så ille så folk skal ha det til nå mykje av det som har stått i media er falsk dritt og virker som agenten hans er vel ivrig til og linke han til andre klubber =|  Men det som har skjedd nå er pga den håplause situasjonen oghadde ikkje skjedd ellers..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #346 på: 31. Jan. 2009, 14:18 »
Hadde me hadt forsatt vært styrt av fat Fred eller noken andre så hadde Zoggy forsatt vert høgt verdsatt her inne ;)
Han har ikkje vert så ille så folk skal ha det til nå mykje av det som har stått i media er falsk dritt og virker som agenten hans er vel ivrig til og linke han til andre klubber =|  Men det som har skjedd nå er pga den håplause situasjonen oghadde ikkje skjedd ellers..

Det hadde han ikkje. Siste tids hendelsar har toppa heile driten frå han gjennom alle sesongar. Uansett eigar. Gjorde me det so godt under Fat Fred etter han sparka Robson? Nei... Sidan den tid har det alltid vore eit eller anna med Nzobgia. Hadde han holdt kjeft og ytra ynskje so Given at han ville vekk no, so hadde ingen sagt noke serleg på det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #347 på: 31. Jan. 2009, 19:56 »
Det sier sitt når N'Zogbia mener Wigan har høyere ambisjoner enn Newcastle, og ser på Wigan som et naturlig steg videre i karrieren. Og det verste er at han har helt rett. N'Zogbia vil være å regne som en klassespiller for Wigan, og jeg er sikker på at Steve Bruce er i stand til å få ut noe tilnærmet det beste av gutten.

Jeg synes også det sier sitt når Zogs nåværende manager ikke har lært seg å uttale navnet hans, og nøyer seg med å si "Insomnia". Det er ikke akkurat sånn at navnet hans er så forferdelig vanskelig å uttale.

Hadde Keegan vært manager og Fat Fred styreformann hadde Zog sannsynligvis vært svært så lykkelig i Newcastle.
Og jeg kan ikke unngå å fundere på hvor god Zog hadde blitt om Robson fremdeles hadde vært manager innen Zog ankom Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 31. Jan. 2009, 20:05 »
Det sier sitt når N'Zogbia mener Wigan har høyere ambisjoner enn Newcastle, og ser på Wigan som et naturlig steg videre i karrieren. Og det verste er at han har helt rett. N'Zogbia vil være å regne som en klassespiller for Wigan, og jeg er sikker på at Steve Bruce er i stand til å få ut noe tilnærmet det beste av gutten.

Jeg synes også det sier sitt når Zogs nåværende manager ikke har lært seg å uttale navnet hans, og nøyer seg med å si "Insomnia". Det er ikke akkurat sånn at navnet hans er så forferdelig vanskelig å uttale.

Hadde Keegan vært manager og Fat Fred styreformann hadde Zog sannsynligvis vært svært så lykkelig i Newcastle.
Og jeg kan ikke unngå å fundere på hvor god Zog hadde blitt om Robson fremdeles hadde vært manager innen Zog ankom Newcastle.

Det hatet ditt mot Kinnear tar ingen ende skjønner jeg...herregud! Det er altså ikke mulig å bruke feil ord uten at det trenger å ha noe å si??
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #349 på: 31. Jan. 2009, 20:09 »
Du er glad i å trekke ut bruddstykker av det jeg skriver, og tillegge det en langt sterkere mening enn intensjonen var?

Men jeg innrømmer glatt at jeg ikke kan fordra Joe Kinnear, og jeg sa det fra dag 0. Jeg har aldri forandret mening, og kommer aldri til å gjøre det.

'Selvfølgelig skal Kinnear få lov å snuble i ordene av og til. Men å ikke klare å uttale navnet på sin egen spiller? Vel...
Jeg føler ikke jeg legger mer vekt på dette enn Zog gjør. Det er lite respektfult, men jeg har ingen planer om å bruke det som et eksempel på Kinnears inkompetanse.

Det klarer Kinnear utmerket uten min hjelp. Ja, å bevise sin ekstreme inkompetanse altså.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 31. Jan. 2009, 20:11 »
For å være helt ærlig synes jeg det er mye latterligere å tillegge dette noe særlig vekt enn det i utgangspunktet var å uttale navnet feil.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #351 på: 31. Jan. 2009, 20:14 »
For min del er begge parter latterlig.
Kinnear er en klovn, no doubt about it i mitt sinn. Han sa dette med viten og vilje, og det vitner bare om hvor jævla lite smart og uproff denne mannen er.
Zogs sutring er jo også et bevis alene på hvordan han har fremstått, samtidig som jeg tror han har vært alt for lett påvirkelig av sin agent.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 31. Jan. 2009, 20:26 »
Men så er jo Zog bare 22 år også. Vi kan vel ikke påstå at vi har all verdens til erfaring i en alder av 22 år. Så at vi trenger noen til å hjelpe oss med ting som økonomi og klubbskifter, er ikke utenkelig. Zog er ikke den eneste som har en litt dårlig agent. John Shittu er ikke akkurat noe bedre enn Zogs agent.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #353 på: 31. Jan. 2009, 23:57 »

Du har en skråsikker måte å referere andre sine tanker og meninger på. Bor du inne i hodet på zzog og SBR?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 01. Feb. 2009, 00:26 »
Det som forundrer meg Joakim er hvordan du mener at Bruce kan få ut N'Zogbias potensial mens du mener han er altfor dårlig til å lede Newcastle.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #355 på: 01. Feb. 2009, 01:41 »
Han vil ikke ha særlig press på seg til å prestere der. Går nok lettere.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #356 på: 01. Feb. 2009, 01:54 »
Blir deilig å bli kvitt den umotiverte sutrekoppen. Håper det kan bringe litt mer harmoni inn i laget. Med Nolan og Taylor inn får vi mye mer profesjonalitet inn i laget. Samtidig mister vi kanskje den mest profesjonelle i Shay Given.  det bryr meg ikke at Zoggie drar. Jeg tror ikke han kommer til å bli så veldig mye bedre en han er. Han er humørspiller til de grader, som ikke takler motgang. Han kunne blitt veldig stor, men har alltid trodd han var mye bedre en det han var. Han kan glemme Arsenal og det som er av store klubber. Ingen toppklubber vil ha en slik spiller i laget sitt.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #357 på: 01. Feb. 2009, 10:55 »
Du er glad i å trekke ut bruddstykker av det jeg skriver, og tillegge det en langt sterkere mening enn intensjonen var?

Men jeg innrømmer glatt at jeg ikke kan fordra Joe Kinnear, og jeg sa det fra dag 0. Jeg har aldri forandret mening, og kommer aldri til å gjøre det.

'Selvfølgelig skal Kinnear få lov å snuble i ordene av og til. Men å ikke klare å uttale navnet på sin egen spiller? Vel...
Jeg føler ikke jeg legger mer vekt på dette enn Zog gjør. Det er lite respektfult, men jeg har ingen planer om å bruke det som et eksempel på Kinnears inkompetanse.

Det klarer Kinnear utmerket uten min hjelp. Ja, å bevise sin ekstreme inkompetanse altså.

Rart at verken du eller Geremi sa noke etter ein kamp denne sesongen når Kinnear kalte Geremi for Jeremiah...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #358 på: 01. Feb. 2009, 10:59 »
Rekna me han ikkje sa noke når Robson tok feil av spelarar og spelarnavn då han var i Newcastle.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 01. Feb. 2009, 11:01 »
Rekna me han ikkje sa noke når Robson tok feil av spelarar og spelarnavn då han var i Newcastle.

Ja han rota jo voldsomt...