20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Charles N'Zogbia  (Lest 75675 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Charles N'Zogbia
« Svar #330 på: 31. Jan. 2009, 00:23 »
Får vi 6 mill pund for han, så kan han bare ryke og reise. Ikke jobber han defensivt, og syte kan han gjøre hos Steve Bruce. Så får vi se hva som skjer.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #331 på: 31. Jan. 2009, 08:08 »
Får vi 6 mill pund for han, så kan han bare ryke og reise. Ikke jobber han defensivt, og syte kan han gjøre hos Steve Bruce. Så får vi se hva som skjer.

Enig.Men såklart det kan kunn skje hvis vi alrede har en erstatter klar!.Har vi ikke det så har vi ikke råd til å krympe stallen enda mere selvom Zogbia er en spiller jeg vill bli kvitt

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #332 på: 31. Jan. 2009, 09:17 »
De som ikke vil spille eller lager kvalm, må de bare få bort. Se på Ferguson, er det noen som ikke tålerer sånt så er det bare å selge.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #333 på: 31. Jan. 2009, 09:19 »
Jag jævelen bort. Bruk LuaLua på høyre kant og Jonas på venstre - hvis også Duff forsvinner.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 31. Jan. 2009, 10:57 »
Det er utrolig godt å se at alle her inne er enig om noe:D haha...

Denne mannen har tapt seg skikkelig i mine øyne, har ingenting i Newcastle drakt å gjøre mer. håper virkelig at vi får noe igjenn for de pengene han er verd. kan egentlig ikke skjønne at noen vil betale for han....
ALLE? Det var dine ord. Jeg er overbevist om at jeg har ihvertfall én person med meg når jeg mener at Zog er et for stort talent til at vi bare kan "gi ham bort". Zog har alltid hatt en stor kjeft, og har alltid hatt veldig høye tanker om seg selv. So what? Vi tåler å ha store egoer i klubben. Alt vi trenger er en manager som kan få ham ned på jorda, men samtidig gi ham det spillerommet han trenger for å trives. Mange påstår at han har sutret i media hele tiden, det er jeg uenig i. Han har alltid vært kritisk til at Newcastle og han selv tar stadig flere steg bakover, i stedet for fremover. Zog trodde han kom til en stor klubb med et vanvittig potensiale. I stedet kom han til en klubb som nettopp hadde ansatt verdens NEST verste manager, og som nettopp hadde kvittet seg med verdens beste manager, og alle klassemanageres forbilde og læremester. DER og DA startet vi nedturen, og Joe Kinnear er nå i ferd med å toppe det hele, på en helt vanvittig måte. Zog var kanskje på sitt beste den sesongen Souness fikk sparken, og han var svært toneangivende under Roeders caretaker-periode. Men siden den gang har ting bare blitt verre og verre. Det er nødig Zogs feil.

So Given og Nzogbia er likestillt i denne saken? Det er no ingen her inne som klagar øve at det er Zog sin feil at vi er der vi er per dags dato?

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #335 på: 31. Jan. 2009, 12:17 »

Enig.Men såklart det kan kunn skje hvis vi alrede har en erstatter klar!.Har vi ikke det så har vi ikke råd til å krympe stallen enda mere selvom Zogbia er en spiller jeg vill bli kvitt

Nå kommer Ryan Taylor i retur i tillegg til cash. Da er det en grei deal. Så lenge N'Zogbia ikke sier nei til Wigan.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #336 på: 31. Jan. 2009, 12:20 »
Given, Owen og N'Zogbia er mer eller mindre likestilte i denne saken ja. Alle tre vil bort, bort, bort, fortest mulig fordi de er møkk lei av den klubben som tar tjue steg bakover hver eneste sesong.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 31. Jan. 2009, 12:23 »
Minst 30 steg bakøve kvar sesong. Men du må no stilla deg spm kvifor Given får so mange lovord fordi han vil vekk kontra Zogg som ikkje er likt av eit stort fleirtal.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 31. Jan. 2009, 12:27 »
Given har vært mr. Trofast i 12 år sammenhengende. Han har vært vår desidert beste spiller siden Alan Shearer ga seg. Og han har virkelig trykket fansen, byen og klubben til sitt bryst. Det vet vi alle sammen.

Charles N'Zogbia er en fransk ungdom som kom til klubben opphypet til tusen. Hypen var i og for seg korrekt den, jeg synes han har vist at han har et vanvittig potensiale. Men han har aldri vært noen "mr. Trofast". Men herregud, hva kan man forvente av en noenog-20-åring fra Frankrike av alle plasser?

Det er ikke akkurat den første franske spilleren met et ekstremt stort ego som har dratt på seg den stripete trøya. Han er heller ikke den beste. Men har potensiale til å måle seg med Ginola.

Han er ingen "model professional", men det er en treningssak.

Jeg forstår hvorfor han er mislikt av store deler av Newcastle-fansen, uten at jeg er enig i det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #339 på: 31. Jan. 2009, 12:40 »
Sitat
Men har potensiale til å måle seg med Ginola.

Det potensiale har han ikkje og kjem ikkje til å få ut i Nufc. Men me er vel føsovidt einige i det at spelarar med potensiale og talent har det veldig vanskleg å få til noke i sirkus-klubben vår. Slik sett er det litt "urettferdig", men gode haldningar er noke ein bør ha frå dag 1 spør du meg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #340 på: 31. Jan. 2009, 12:53 »
Given, Owen og N'Zogbia er mer eller mindre likestilte i denne saken ja. Alle tre vil bort, bort, bort, fortest mulig fordi de er møkk lei av den klubben som tar tjue steg bakover hver eneste sesong.

Forskjellen er at Given og Owen er maks profesjonelle, og yter sitt beste samt ikke sprer åpenbar dårlig stemning rundt laget og klubben.
Zog har opptrått som en liten drittunge.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #341 på: 31. Jan. 2009, 13:35 »

Forskjellen er at Given og Owen er maks profesjonelle, og yter sitt beste samt ikke sprer åpenbar dårlig stemning rundt laget og klubben.
Zog har opptrått som en liten drittunge.

Helt enig med deg her Kristoffer!.Også vill jeg si til Joakim som snakker om"potensiale til å måle seg med Ginola".Det er bare vås spør du meg..greit nok han har potensiale men med den holdninga han viser vill det ikke bli noe annet enn destruktivt for han som fotball spiller.Fortsetter han på denna måten vill han ikke nå Ginola til stortåa engang når hans fotball liv er over..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #342 på: 31. Jan. 2009, 13:40 »
Greit nok Ginola hadde primadonnanykker, men det hadde han god grunn til og. Han va J**** god!!! Zoggy har ikkje vist noke som tilseie at han skal verte like god om Ginola. Ginola er LEGEND.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #343 på: 31. Jan. 2009, 13:50 »
Zog har potensiale til å bli en glimrende spiller, men med de holdninge han viser har han ikke nubbesjans til å få ut sitt potensiale. Han er omtrent så uprofesjonell som det går ann å bli, og jeg tror det er det beste for laget at han blir solgt så fort som mulig. Han bidrar ikke akkurat positivt til lagmoralen slik han oppfører seg, og det er viktig at gutta står sammen og gjør det beste ut av elendigheten i klubben. N`Zogbia har surra lenge nok i denne klubben nå, så jeg ønsker Wigan lykke til og håper dealen går i gjennom i løpet av dagen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #344 på: 31. Jan. 2009, 13:58 »
Han driter seg jo totalt ut med å gå til en mindre klubb, selv om de sportslig er høyere for øyeblikket.
Men igjen, gutten er nok mindre smart, og denne agenten hans har antakeligvis satt ekstremt med griller i hodet hans.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida