20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Charles N'Zogbia  (Lest 75687 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Charles N'Zogbia
« Svar #315 på: 30. Jan. 2009, 00:14 »
Få han ut! Vi trenger ikke spillere som ikke vil spille for oss.. Bruk pengene vi får for ham på Veloso!

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #316 på: 30. Jan. 2009, 07:56 »
Snakk om å skyte seg sjøl i foten, C. Insomnia. Synes namnet klinger fint eg. Håper go'gutten er så heldig at han får være med til Wigan for å handle. (vil til arsenal uansett, nei Aston villa, nei arsenal)  ;D

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #317 på: 30. Jan. 2009, 12:13 »
Ja. Misliker han mere å mere.
Men sånn som tingenes tilstand er i denne klubben mener jeg vi burde beholde alle spillerene frem til sommeren. Så for vi heller selge noen da.
Eneste som kansje kan selges er vel Given mot spillere inn. Dette grunnet vi har Harper i troppen. Men har lyst til å beholde Given å jeg da.
Kan vi ikke heller selge styret å manageren ::)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 30. Jan. 2009, 12:23 »
Insomnia kan vi like godt selge med en gang, han skal aldri meir ta på seg ei Newcastle-drakt.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 30. Jan. 2009, 13:32 »
Det er utrolig godt å se at alle her inne er enig om noe:D haha...

Denne mannen har tapt seg skikkelig i mine øyne, har ingenting i Newcastle drakt å gjøre mer. håper virkelig at vi får noe igjenn for de pengene han er verd. kan egentlig ikke skjønne at noen vil betale for han....
Han kom, ble mett og dett var dett....

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #320 på: 30. Jan. 2009, 14:10 »
Dra til Vestfold! Ørn Horten trenger en venstreving, og de har to kartonger melk og en røkapølse til betaling. Orker ikke mer av sytinga. Hadde også vært et alternativ å latt han gå veien tilbake til Le Havre og banke på direktørkontoret. Vil helst slippe å se ham i PL.

Kommer til å bli huska som mr. bortskjemt grinebitte.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 30. Jan. 2009, 14:22 »
Om han blei vraka mot City og klubben skriver han er skada + manageren kaller han Insomnia, i tillegg er han jo ikkje akkurat den mest lojale spilleren.. ka forventer man? måtte jo skje dette. Mykje av zoggys uttalelser om han vil vekk er oppdikta av media også. Så litt unødvendig og ta heilt av her.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 30. Jan. 2009, 14:36 »
Om han blei vraka mot City og klubben skriver han er skada + manageren kaller han Insomnia, i tillegg er han jo ikkje akkurat den mest lojale spilleren.. ka forventer man? måtte jo skje dette. Mykje av zoggys uttalelser om han vil vekk er oppdikta av media også. Så litt unødvendig og ta heilt av her.

Evt at han faker ein skade for å sleppa spela mot City og når JFK heilt uskuldig får krøll på tunga so finn han ut at han kan bruka det som ein grunn til å komma seg vekk. Dette på toppen av alle dei x antall gongene han har uttalt seg i media om at han vil vekk. Synst ikkje du dette verkar ein smule patetisk? I tillegg har han øydelagt for klubben ved at det er ingen som betalar det Newcastle verkleg vil ha for han. Eg veit ikkje om dette er eit rimeleg krav. Men det som er sikkert er at alle reknar med få han billeg no sidan han har gjort det han har gjort og vi er i den situasjonen vi er i.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #323 på: 30. Jan. 2009, 14:55 »
Synes egentlig ikke det virket som om Kinnear kalte han for Insomnia/N'Zomnia ved vilje når jeg ser på opptaket av det. Tror nok han har rett i at N'Zogbia bare bruker det som en unnskyldning for å komme seg bort fra klubben. Enten det eller så ble N'Zogbia kraftig mobbet med kallenavnet Insomnia da han var barn...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #324 på: 30. Jan. 2009, 14:57 »
Snodig at Kinnear tilfeldigvis kaller Zog for Insomnia når ein veit Zogbia sliter litt med søvnløshet  :P
Zog gjør det han må for og få fortgang i eit salg. Når den trofaste lojale  helten Given legger utagt tranfer request så gir det
eit godt bilde på ein del spillere er desperate til og forlate den synkende skuta. Poenget mitt er bare at klubben er ikkje uskyldig den heller.
Alltid intern uro i denne kkubben og det har litt med personalbehandlinga ikkje er som den bør vere.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #325 på: 30. Jan. 2009, 15:07 »
Snodig at Kinnear tilfeldigvis kaller Zog for Insomnia når ein veit Zogbia sliter litt med søvnløshet  :P
Zog gjør det han må for og få fortgang i eit salg. Når den trofaste lojale  helten Given legger utagt tranfer request så gir det
eit godt bilde på ein del spillere er desperate til og forlate den synkende skuta. Poenget mitt er bare at klubben er ikkje uskyldig den heller.
Alltid intern uro i denne kkubben og det har litt med personalbehandlinga ikkje er som den bør vere.

Slit han med søvnløysheit? Uansett, eg kan ikkje skjønna at Jfk sko gjera det med vilje. PÅ intervjuet so verkar det på meg som han verkleg slit med å sei det. Eg vil sei det er LATTERLEG av Insomnia å bruka dette som ein grunn. LATTERLEG.
 No vil eg ikkje blanda Given og Nzogbia. Nzogbia har flørta med alt og alle og klaga i fleire sesongar. Given har holdt kjeft og det er først no at han har fått nok. Og han har ein god grunn. Og han gjer det på ein åntleg og skapleg måte.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #326 på: 30. Jan. 2009, 15:26 »
ENig Grinde. Given fortjener bedre

BallaJazz

• Gjest
« Svar #327 på: 30. Jan. 2009, 16:04 »
Er ikke overaska over å høre dette fra Zogbia.Han er jo en spiller med holdnings problemer og furter for ingenting.Potensialet har han der men for en tulling som person han er!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 30. Jan. 2009, 19:24 »
Det er utrolig godt å se at alle her inne er enig om noe:D haha...

Denne mannen har tapt seg skikkelig i mine øyne, har ingenting i Newcastle drakt å gjøre mer. håper virkelig at vi får noe igjenn for de pengene han er verd. kan egentlig ikke skjønne at noen vil betale for han....
ALLE? Det var dine ord. Jeg er overbevist om at jeg har ihvertfall én person med meg når jeg mener at Zog er et for stort talent til at vi bare kan "gi ham bort". Zog har alltid hatt en stor kjeft, og har alltid hatt veldig høye tanker om seg selv. So what? Vi tåler å ha store egoer i klubben. Alt vi trenger er en manager som kan få ham ned på jorda, men samtidig gi ham det spillerommet han trenger for å trives. Mange påstår at han har sutret i media hele tiden, det er jeg uenig i. Han har alltid vært kritisk til at Newcastle og han selv tar stadig flere steg bakover, i stedet for fremover. Zog trodde han kom til en stor klubb med et vanvittig potensiale. I stedet kom han til en klubb som nettopp hadde ansatt verdens NEST verste manager, og som nettopp hadde kvittet seg med verdens beste manager, og alle klassemanageres forbilde og læremester. DER og DA startet vi nedturen, og Joe Kinnear er nå i ferd med å toppe det hele, på en helt vanvittig måte. Zog var kanskje på sitt beste den sesongen Souness fikk sparken, og han var svært toneangivende under Roeders caretaker-periode. Men siden den gang har ting bare blitt verre og verre. Det er nødig Zogs feil.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #329 på: 30. Jan. 2009, 20:00 »
For eksempel.
Men det var mer ment for å illustrere at jeg tror det er flere som støtter N'Zogbia, enn bare meg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon