20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Charles N'Zogbia  (Lest 76080 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Charles N'Zogbia
« Svar #270 på: 29. Nov. 2008, 14:27 »
Ligge litt i kortene at hans spiller en kjempekamp i dag ( forventer at han spiller grunnet Duff sin skade ) . Kan gjerne kopiere det han gjorde i fjor på Riverside.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 29. Nov. 2008, 20:13 »
Zog spilte ikke noen så stor kamp at det gjør noe i dag, men han viste tidvis hva han er god for. Synes dog han rotet seg litt for mye inn sentralt i banen. De få gangene han kom rundt på kant, ble det nesten farlig. Savnet å se skuddfoten hans.
Det Zog har som ikke Duff har er jo stor fart, og det var tydelig å se. Håper vi får se mer til Zog.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #272 på: 23. Des. 2008, 14:05 »
Jeg håper N'Zogbia blir i Newcastle. Han fikk vist seg skikkelig fram mot Spurs og Corluka, og jeg håper han fortsetter i samme stil. Både Kinnear og N'Zogbia selv har uttalt at han blir i Newcastle, men idag kommer forstyrrende nyheter fra fransk hold.

He told L'Equipe: "After four years at Newcastle, I want to reach a higher level of ambition. I don't think that is possible here.

"I have given my all to the club, and I will go on to do so as long as I play. But I would like to reach a new level by finding a new challenge at a new side."

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_4686781,00.html

Jeg håper virkelig ikke at det ligger noe i dette. N'Zogbia har jo akkurat skaffet seg rimelig fast plass, i tillegg til at det ser ut som han har bundet sterke vennskapsbånd med jevngamle Bassong. Ganske rart at han isåfall skulle ha kommet med dette akkurat nå.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 23. Des. 2008, 14:26 »
Så mye syting som kommer fra Zoggy!! Etter en god kamp så skal han plutselig vekk!!

Legger noen 10 millioner pund på bordet i januar sier jeg selg.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 23. Des. 2008, 15:57 »
Det sier jeg også. Mener det blir feil av oss å beholde både Zoggy og Duff.  Selg Zoggy og kjøp en lovende venstrekant som er fornøyd med å spillle av og til de kommende sesongene og som kan ta over for Duff som snart blir 30

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 23. Des. 2008, 16:04 »
Erstatt han med Lennon, og kjør Jonsd over på venstre så er eg fornøyd  ;)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 23. Des. 2008, 16:54 »
Hold han til resten av sesongen, om han får spele en del fast kan det godt hende han ombestemmer seg. Han har nok vært litt irritert fordi Duff har blitt prioritert foran, men mulig det kan snu no som N'Zogbia presterer.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #277 på: 23. Des. 2008, 19:06 »
Enig.

Det er mye som blir sagt i dag med tanke på N'Zogbias fremtid, men; http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1497627,00.html - kan vel bare tolkes til at han i det minste ikke forsvinner i januar.

N'Zogbia: "Going into a New Year, it would be a great boost to get back into the top 10." "Then we'll see what we can do in the second half of the season." "Hopefully bad times are behind us."

Sebastien Bassong føler seg også sikker på at N'Zogbia blir i Newcastle.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/sundaysun/tm_headline=bassong-charles-n-zogbia-likely-to-stay-at-nufc%26method=full%26objectid=22535045%26siteid=61634-name_page.html

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 23. Des. 2008, 19:50 »
N'Zogbia er ikke stort annerledes enn spillere vi har vært borti før.
Det er forholdsvis lite dramatikk bak de fleste sitatene av Zog i media. Hvorvidt alle sitatene er korrekte kan man jo også spekulere i.
Jeg tror nok han ser fremgangen, han som alle andre, og avventer hva våren fører med seg, før han, i likhet med Owen bestemmer seg for om en karriere i Newcastle er noe å satse på.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 26. Des. 2008, 21:47 »
Charles N?Zogbia claims his agent is due to hold talks with Newcastle United regarding his future at St James? Park

http://www.setanta.com//uk/Articles/Football/2008/12/26/Prem-NZogbia-on-agent/gnid-33017/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 27. Des. 2008, 04:08 »
Savner Kevin Keegan jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 27. Des. 2008, 20:36 »
Ditto

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 27. Des. 2008, 23:57 »
Og jeg savner den tiden hvor jeg slapp å tørke meg selv i ræva.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #283 på: 28. Des. 2008, 00:07 »
hahah :p
Toon till I die.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #284 på: 28. Des. 2008, 15:37 »
Herregud kor dårlig touch han har! Slår vanvittig med feilpasninger også.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!