20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Charles N'Zogbia  (Lest 76332 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Charles N'Zogbia
« Svar #255 på: 25. Nov. 2008, 12:25 »
At en engelsk spiller som aldri har vært kalt opp i en landslagstropp koster 130mill kr. Det er ganske drøyt! Jeg skal være enig i at engelske spillere er overpriset i veldig mange tilfeller, men Milner er sammen med overgangen til Darren Bent og Owen Hargreaves tre av de aller værste tilfellene jeg har sett. Det sier sitt når en spiller som Defoe gikk for bare £7m i januar. Andre eksempler er spillere som Dyer, Parker, Barton som gikk for £5-8mill. Der skulle nok Milner ligget også, tross alderen tatt i betrakning.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 25. Nov. 2008, 12:29 »
Det blir som om Villa skulle gitt 12mp for Aaron Lennon. De fleste hadde nok vært enige om at det hadde vært blodpris..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 25. Nov. 2008, 12:33 »
Det blir som om Villa skulle gitt 12mp for Aaron Lennon. De fleste hadde nok vært enige om at det hadde vært blodpris..

Jeg hadde overhodet ikke blitt sjokka! Ikke fordi noen av de nødvendigvis er verdt det, men fordi markedet har blitt slik.
Jeg hadde også gjerne tatt Lennon for penga vi fikk for Milner...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 25. Nov. 2008, 12:55 »
Tja, noen spillere har vært overpriset. Det er det liten tvil om.. Men jeg synes 12MP for Lennon ville vært like horribelt som jeg synes 12MP for Milner var. Man får en like god spiller til halve prisen bare han ikke har et engelskt pass.

Anyhow, 5MP for Zoggy er en "fair" pris synes jeg. Men jeg synes det hadde vært veldig kjipt om han faktisk dro.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 25. Nov. 2008, 13:12 »
Skjønnar jo godt at Zoggy og fleire vil vekk frå Newcastle, slik som situasjonen er no...Det er synd.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 25. Nov. 2008, 13:30 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1466088,00.html

Joe Kinnear avkrefter det hele(selvfølgelig). Men har egentlig en grei følelse på denne saken, Zog sin kontrakt utløper i 2012.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #261 på: 25. Nov. 2008, 20:39 »
Tror fort at N`Zogbia kan forsvinne i Januar. Vi trenger å selge før vi kan kjøpe, og Zog har ved flere annledninger vært på nippet til å forsvinne fra klubben, så et salg vil ikke komme som noe sjokk.

I en ideel verden så ville jeg ikke vært i nærheten av å gi slipp på en spiller som N`Zogbia. Han har et potensiale som få og er en type spiller som alltid trengs i et lag, men det at han har gitt uttrykk for at han ønsker seg vekk flere ganger, pluss at han faktisk er en av de spillerne vi kan få en pen sum for, gjør at jeg ikke er helt imot et salg heller. Og ikke spiller han på noen måte fast heller, så slikt sett kan et salg forsvares.

Men om vi kan få en erstatter til den prisen som antydes, det er vel heller tvilsomt. Så det beste hadde nok vært om en glad og fornøyd Charles N`Zogbia hadde blitt og blomstret på Tyneside.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 25. Nov. 2008, 20:59 »
At Kinnear avviser ryktene er nok blant annet for å prøve å få opp prisen noe. Det er svært få klassespillere der ute for usle £5 mill.
Hadde vi kommet opp på 8 hadde det sett langt bedre ut i forhold til å hente en ok spiller inn.

Du får ikke akkurat mer penger ved å si at "ja, Charlie er til salgs i januar, løp og kjøp".

Jeg vil aller helst beholde Zog, men jeg kan være villig til å gå med på et salg om vi får godt betalt.
I og med at Enrique kostet oss nærmere £5-6 mill, om jeg ikke husker fullstendig feil, så må vi nok opp på en sju, åtte for en ny vb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 26. Nov. 2008, 14:56 »
...og det er finfint! Inn med Zog mot Boro nå!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #265 på: 26. Nov. 2008, 18:56 »
Zoggy har ikke tenkt seg noe sted!

http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/11/26/n-zogbia-i-want-to-stay-at-newcastle-united-72703-22343929/

Supert. Helt topp at Zoggy har en slik innstilling. Mer av dette i Newcastle fremover.
Who else...... Alan Shearer

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #267 på: 27. Nov. 2008, 10:40 »
Zoggy er helt klart en stjernespiller og en mann som er viktig i Newcastle. Klarer vi og beholde han så er mye gjort

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #268 på: 27. Nov. 2008, 14:58 »
Må jo begynne å bruke han også, jeg mener han er bedre enn Duff allerede.
an sparker ikke Bobby Robson??

BallaJazz

• Gjest
« Svar #269 på: 28. Nov. 2008, 17:53 »
Flott å vite at Zoggy blir :).Han er en veldig viktig spiller for oss og ikke minst en av de spillerne som tillfører oss noe extra med sine ferdigheter!