20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Charles N'Zogbia  (Lest 75700 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Charles N'Zogbia
« Svar #240 på: 23. Nov. 2008, 20:28 »
Jeg mener at Duff ikke tilfører Newcastle-laget en dritt ja. Eller jo, han tilfører oss en ting: veien til verdensrekord i støttepasninger.

Duff vet jo faan ikke hva å utfordre er lenger. Har ikke sett på makan til feig ving. Et trist syn, fordi Duff var fantastisk i sine glansdager.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #241 på: 23. Nov. 2008, 21:02 »
Skjeldbred kan vel se ut til å vere en erstatter. Bryr meg igrunn ikke så mye om vi mister Zog. Vert veldig lite innvolvert det sistet året, og om vi kan få litt penger for han, så er eg positiv.

Du burde bry deg. Han er en av de få vi har som kan gjøre ting helt på egen hånd, det er vel ikke hans feil at han blir brukt på venstreback  99 % av gangene han får spille ?
Men hva hjelper det å ha en spiller i troppen som manageren ikke ønsker å bruke? Bedre å selge Zog da, å få inn en spiller som Kinnear faktisk ønsker. Så får vi forhåpentligvis se mindre til Duff fremover...

Nå har vel ikke Kinnear planer om å bli her i flere år heller, mens N'Zogbia sin kontrakt ikke går ut før om en god stund. Da er det bedre  vente til vi får inn en trener som faktisk ser N'Zogbia for den spilleren han er, i stedet for å selge han ved første og beste anledning.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 23. Nov. 2008, 21:09 »
Godt poeng. Vi kan ikke selge alle spillerene den midlertidige manageren ikke liker. På en annen side, hvis Zoggy nok en gang vil bort, så er det lite vi får gjort...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 23. Nov. 2008, 21:12 »
Men Kinnear sier jo at han må selge før han kan kjøpe nye spillere...Derfor må noen ofres. Selvfølgelig ønsker jeg at daukjøtt som Viduka, Smith, Geremi osv blir solgt før Zog, men det spørs jo om det er noen interesse fra andre klubber på disse spillerne da?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 24. Nov. 2008, 00:32 »
Ser heller at vi kvitter oss med Kinnear LENGE før Zog, jeg..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 24. Nov. 2008, 08:40 »
Jeg mener at Duff ikke tilfører Newcastle-laget en dritt ja. Eller jo, han tilfører oss en ting: veien til verdensrekord i støttepasninger.

Duff vet jo faan ikke hva å utfordre er lenger. Har ikke sett på makan til feig ving. Et trist syn, fordi Duff var fantastisk i sine glansdager.

Så du meinar Zoggy har spelt så bra dei gongene han har spelt at han fortjene fast plass? No jobbar no Duff mykje meir enn Zoggy.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 24. Nov. 2008, 12:45 »
Jeg ser faktisk ikke at Zog har noen dårlig innsats. Jeg syns jo faktisk at hele greia om at Zog har en elendig innstilling virker mer som en myte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 24. Nov. 2008, 12:57 »
Jeg vil ikke si det er noen myte, for jeg har merket misnøyen hans ute på banen i flere perioder under hans nufc karriere. Men når han først er i flytsonen så er han en glimrende spiller som også tar returløpene sine. Duff begynner for alvor å komme i form igjen nå mens Jonas er glitrende på høyrekanten, derfor har det vært vanskelig for Zog å starte kamper i det siste.

Et lite paradoks slik jeg ser det, er at Zog etter min mening var banens beste borte mot Everton. Men etter den kampen ble han vraket, og har ikke startet siden. Men nå håper jeg virkelig han får starte mot Boro, det fortjener han etter to solide innhopp i de to siste kampene.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 24. Nov. 2008, 12:58 »
Eg snakkar ikkje om Zoggy sine holdningar men om ferdigheitar ute på bana. Eg synst at Zoggy på sitt beste er ein veldig god spelar, og då bør få spela. Han er då mykje bedre enn Duff offansivt. Men defansivt er Duff bedre. Når ein ser på høgresida vår med Beye og Jonas så er den veldig god og "komplett". Men på venstrekant slit vi meir, der Enrique ofte treng hjelp. Då er Duff god og ha. Dette er ikkje ideelt men slik er det no. Dessuten er Duff ein meir erfaren spelar enn Zoggy, kanskje derfor han startar. Ikkje det at Duff har vore så veldig dårleg i det siste. Men han prøvar ofte å "finta seg gjennom folk", noko som er fysisk umogleg...og taper dermed ballen. Men no har heller ikkje Zoggy imponert meg der på ei stund, bortsett frå 2 gode innhopp i det siste. Vil gjerne sjå han starta mot Boro eg...Trur vi treng offansiv kraft der.
« Siste redigering: 24. Nov. 2008, 13:00 av lgrinde »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 25. Nov. 2008, 11:02 »
Winger N'Zogbia looks likely to move to Paris St Germain for £5million, money that Kinnear would use to beef up the defence.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/11/25/newcastle-will-cash-in-on-chales-n-zogbia-in-january-transfer-window-115875-20922881/

£5m fo zog er alt for lite. Milner ble solgt for 12 og selv om han er engelsk så skal det ikke være så stor forksjell.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 25. Nov. 2008, 11:07 »
Dette verte heilt feil.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 25. Nov. 2008, 11:38 »
Men Milner var jo overpriset til de grader da. En mer "riktig" pris på Milner burde kanskje ha vært 8MP, så 5 for Zoggy er ikke helt borte i natta. Dog håper jeg han blir, men ser ikke bort i fra at han ønsker seg bort.. Han har jo vært på nippet ved flere anledninger.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 25. Nov. 2008, 11:43 »
I dagens marked ble vel ikke Milner overpriset. Men med Milner hadde vi en mann som presterer stabilt bra, og en spiller som ikke hadde noe egentlig ønske om å komme seg vekk. Virker dessverre til å være slik at Zog vil vekk samma faen nå, dessverre..
Og det er forbanna synd.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 25. Nov. 2008, 11:46 »
Å selge Zog for £5m vil etter min mening være helt krise! Hva er det man får for den summen i dag?

Å jo, Milner var til de grader overpriset!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 25. Nov. 2008, 12:17 »
Selvfølgelig er det krise dersom den prisen stemmer, men nei, i dagens marked syns jeg ikke Milner var overpriset. Da kan man vel fastslå at engelske spillere generelt er overpriset, da.