20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Charles N'Zogbia  (Lest 75694 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Charles N'Zogbia
« Svar #195 på: 31. Aug. 2008, 16:09 »
Han svikta alikevel i markeringa. Han er ikke spesielt god defensivt dessverre. Han er også så god offensivt at han bør flyttes lengre opp på bana.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #196 på: 01. Sep. 2008, 06:26 »
Eg synest han er best som back.

Det kan du seriøst ikke mene!? Han får jo bambi på isen til å virke som av ypperste klasse!.Zog må bare brukes som VB ved nødtilfelle og er uten tvil en av pos i laget vi burde og trenger å forsterke.Zog som VB holder rett å slett ikke mål.

Anthony

• Gjest
« Svar #197 på: 01. Sep. 2008, 09:04 »

Det kan du seriøst ikke mene!? Han får jo bambi på isen til å virke som av ypperste klasse!.Zog må bare brukes som VB ved nødtilfelle og er uten tvil en av pos i laget vi burde og trenger å forsterke.Zog som VB holder rett å slett ikke mål.
Ja, han har tapt seg jævlig siden da han ankom klubben...

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #198 på: 01. Sep. 2008, 09:25 »

Hva i alle dager mener du her? Har Zog blitt dårligere etter han kom til Newcastle?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 01. Sep. 2008, 09:32 »

Zog kom til Newcastle i 2004 som 18 åring, så her bommer du ganske stygt! Newcastle skal selvsagt ha en del av æren for hans utvikling, og jeg skjønner ikke hvordan du kan mene han har tapt seg i det hele tatt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anthony

• Gjest
« Svar #200 på: 01. Sep. 2008, 10:16 »
Da han ankom klubben var han allerede et talent. Første og andre sesong gikk i og for seg greit og for min del imponerte han på det nivået slik at potensialet øker i takt med forventningene. Det jeg skrev istad: drit idet, det for radikalt, offensivt til å ta sitat av det som et eksempel i tråden her. Han er fotballspiller som etter min mening har tapt seg iforhold til hva potensialet hans tidligere. Han er god, en av de bedre på laget for øyeblikket, men har skuffet i forhold til hva forventningene jeg har hatt. I NUFC utviklet han seg, ingen tvil om det...pointet er at han med noenlunde like forutsetninger som andre talenter på hans alder og potensial ikke har levd opp til de forventningene jeg hadde, men han har flere år foran seg til dette...

Anyways...en i klassen min fikk brødskiver til å lyse....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 01. Sep. 2008, 10:25 »
Det du mener er at han har stagnert, ikke tapt seg....det er ganske stor forskjell ;) Jeg er ikke enig i det heller, jeg synes jeg har sett Zog bli bedre og bedre, eneste var at han hadde en dårlig sesong under Roeder. I fjor var han tidvis meget bra!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #202 på: 01. Sep. 2008, 10:42 »
Han bør fokusere på å gi ballen fra seg (til medspillere) før han mister ballen. Det er hovedproblemet til Zog. Ellers er han bra.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #203 på: 01. Sep. 2008, 11:00 »
Zog er en eminent spiller, men mangler litt som lagspiller, med det å vite når det er påtide å gi ballen videre som MortenM nevner.
Han har litt for mange "raid" som ender opp med en dribling for mye.
Han har helt klart utviklet seg masse siden han kom til Newcastle, kanskje ikke i det tempoet jeg hadde håpet på, men det kommer nok pluttselig :)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Anthony

• Gjest
« Svar #204 på: 01. Sep. 2008, 11:30 »
Det du mener er at han har stagnert, ikke tapt seg....det er ganske stor forskjell ;) Jeg er ikke enig i det heller, jeg synes jeg har sett Zog bli bedre og bedre, eneste var at han hadde en dårlig sesong under Roeder. I fjor var han tidvis meget bra!

han har stagnert over lengre tid, det kalles å tape seg. Jeg synes fortsatt at han ikke er noe ekstraordinær som spiller. Han får sin tid han også, vil du se..altså det som du kaller fenomenalt kaller jeg på det jevne/half-way decent i denne situasjonen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 01. Sep. 2008, 12:45 »
Hvis du skal tape deg, må du nødvendigvis bli dårligere. Og det syns jeg aldri han har blitt. Han har stått en del stille, men aldri blitt dårligere, sett bort ifra normale formbunner.

Anthony

• Gjest
« Svar #206 på: 01. Sep. 2008, 13:22 »
Nettopp, han ble ett hakk dårligere ved at han tapte seg. Diskusjon kommer nå egentlig av at folk har forskjellige meninger og oppfatninger, men det er kanskje best å avslutte her siden dette ikke er et spesielt interessant diskusjonstema.

::)

lololol

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #207 på: 01. Sep. 2008, 13:24 »
Fy fader han har rett i mye av det han sier! N`Zogbia er en snodig fyr...han er en god ballus!

lololol

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #208 på: 01. Sep. 2008, 13:30 »
men han i tilegg til og være en syk ballus....har han også meget god ballkontroll og dribler nesen av de fleste! :o

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 25. Sep. 2008, 12:31 »
På tide denne mannen begynnar øve på dødball. Og då ikkje lar Geremi vera lærar, sjøl om han kan glimta til.