20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Charles N'Zogbia  (Lest 76520 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Charles N'Zogbia
« Svar #180 på: 16. Mai 2008, 17:11 »
håper han  ser lyse i enden av en lang tunnel!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 11. Juli 2008, 15:02 »
http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2008/07/11/Premier-League-NZogbia-on-future/

STAKKARS lille Zog som fikk så lite spilletid av Keegan mot slutten av forrige sesong, vil nå forlate oss og helst til Arsenal eller fucking Spuds.
Begynner å bli jævla lei attituden til lille Charles, jeg. Er jeg alene?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 11. Juli 2008, 15:04 »
Får håpe han tar denne praten med Keegan snart og at Keegan forteller han at han vil bli brukt der han virkelig er god! Det vil si som LW eller AM!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 11. Juli 2008, 15:07 »
Det håper jeg også i aller høyeste grad, for spilleren N'Zogbia er særdeles viktig for oss. Men denne konstante surkinga irriterer meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #184 på: 11. Juli 2008, 16:55 »
For å seie det sånn, skipet for å signere for Tottenham og Arsenal har nok seilt for N'Zogbia.
Charles er litt av ein sutrekopp, men eit stort talent! Håper KK snakker litt fornuft i han.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 11. Juli 2008, 18:57 »
Selg han!
Er ikke nødvendig å tviholde på spilleren når han nå har uttrykt flere ganger at han vil vekk. Klubben er ikke tjent med å ha en slik spiller i stallen og "vi" supportere fortjener noe bedre enn dette.
Det skal ikke være nødvendig av Keegan å måtte overtale en spiller som N`Zogbia til å bli, det er noe spilleren burde ønske selv. Men siden han akkurat har signert kontrakt med NUFC er det jo masse penger for klubben å hente på et evt salg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 11. Juli 2008, 19:23 »
Problemet er at vi trenger denne spilleren. Charlie er altfor, altfor god til at det er bare bare å erstatte ham. Ja, vi vil få noen mill, men vi kommer aldri til å få SÅ mye.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 11. Juli 2008, 19:44 »
Tull! Som Keegan tidligere har uttalt så har N`Zogbia kontrakt frem til 2012, så skal han forlate klubben nå så blir det på klubbens premisser.
N`Zogbia har heller ikke vært så god at han ikke kan erstattes. Minner mer om et talent som ikke har fått ut sit potensial. Blir han i klubben mot sin vilje tviler jeg på at han i det hele tatt vil få det ut.

Både Arsenal og Tottenham har noen spillere jeg kunne tenke meg å få i retut om det skulle bli aktuelt. Tenker da først å fremst på Aaron Lennon, mens både Darren Bent, Abou Diaby og Nicklas Bendtner (ikke min største favoritt) bør da være mulig å forhandle seg i retur + cash. Sikkert flere også.......

Uansett begynner jeg å bli lei denne grinungen N`Zogbia, og jeg mener han er langt ifra uerstattelig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 11. Juli 2008, 21:32 »
Syns Zog er den spilleren som kanskje har det største potensialet av alle våre. Han er jo i seg selv alene et offensivt skaperverk. Det viste han jo for pokker som venstreback ofte under Big Sam.
Når vi da også har mistet Emre sier det seg selv at et salg av en spiller på midtbanen som evner skape såpass mye offensivt vil være et hardt slag mot baugen for vårs.
Men samtidig, for teamspiriten er det aldri bra å ha slike råtne epler for lenge. Gutten har et holdningsproblem.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 31. Aug. 2008, 14:47 »
Zoggy synst eg har vore ein av dei dårlegaste på Newcastle no etter 3 kampar. Han er jo dårlegare enn Milner og Geremi til å leggja inn...Håpar han med tillitt og fleire kampar kan forbetra seg KRAFTIG.

Saknar å sjå det mange her inne meinar han er god for...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 31. Aug. 2008, 15:41 »
Det har aldri vært fnugg av tvil om guttens potensiale, men han må for alvor ta seg sammen og begynne å vise seg frem nå. Han begynner å bli i eldste laget for å variere såpass i prestasjonene som han har gjort de siste par sesongene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 31. Aug. 2008, 15:52 »
Eg synest han er best som back.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #192 på: 31. Aug. 2008, 16:06 »
Han er jo horribel som back. Eier ikke def kvaliteter.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 31. Aug. 2008, 16:07 »
Det er ikke sant. Han var mot united f.eks bra defensivt. Som back får han også mer ut av dei offensive kvalitetene sine.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 31. Aug. 2008, 16:09 »
Eg synst ikkje det er optimalt å ha han på v.back.