20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Charles N'Zogbia  (Lest 75693 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Charles N'Zogbia
« Svar #165 på: 07. Mai 2008, 14:47 »
takk skal legge meg flat der. men då er eg heller overraska av at han var med i chelsea kampen.
- carry on!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 07. Mai 2008, 15:36 »
Viss fyren vil absolutt vekk så er det lite å gjera med det...

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #167 på: 07. Mai 2008, 17:03 »
men om det ikkje er mulighet for at han blir så synst eg at det er merkelig at ikkje milner eller lualua tar den benkplassen i stede for zoggy, ka er poenget med å sette han ut av laget og ta han inn igjen viss han ikkje har vist at han vil spille for laget?
- carry on!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 07. Mai 2008, 20:14 »
Mest sannsynlig fordi han kan spille på flere plasser på banen og er den eneste vi kan sette inn på venstreback posisjonen om Enrique skulle bli skadet eller at han ikke klarer og holde følge med motstanderne. Enrique slet noe voldsomt mot Chelsea i 2. omgangen og var helt korrekt byttet ut med N`Zogbia.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 10. Mai 2008, 16:12 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 10. Mai 2008, 16:17 »
Tenkte å poste det samme selv.
Håper Zog leser den artikkelen der.

Det er så altfor mange før ham, som har gått i den fella å tro at gresset er så mye grønnere på den andre siden, og dermed selv sørget for å gjøre seg selv til en bitteliten parantes i engelsk fotball.

Er det noen (andre enn Wenger) som kan gjøre Zog til en enda bedre spiller, så er det Kevin Keegan.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 10. Mai 2008, 17:15 »
Hadde vært veldig deilig dersom Zog skulle ta til fornuft. Han er et ekstremt stort talent, og gjør han det rette blir han i Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #172 på: 12. Mai 2008, 07:53 »
Kan ikke si at jeg er noen fan av Zoggy akuratt..han er en veldig talentfulll fotballspiller ja men synes hans dårlige holdninger er ikke noe jeg vill ha i  klubben.Jeg legger meg ikke akuratt ned å hylgriner om han blir solgt!.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #173 på: 12. Mai 2008, 09:03 »
I intervjuet etter kampen trekker Keegan fram EN spiller, og det var N'Zogbia. Sitat: "I think he was outstanding today"

I og med at han har nesten 3-3,5 år igjen av kontrakten (han signerte vel ny under BigSam, eller husker jeg feil?) så tror jeg ikke vi selger han direkte billig heller. Kevin har jo sagt at hvis han absolutt vil dra etter sesongen så kan han få det, men det blir på klubbens premisser. Og der tror jeg han har Mort og Ashley med seg.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 15. Mai 2008, 13:28 »
Yes! Selv om jeg fortsatt er redd Zoggy ryker i sommer, er dette virkelig gode nyheter. Han er tross alt vårt desidert største talent, spør du meg...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 15. Mai 2008, 13:29 »
Helt enig. Zog er helt klart den med størst potensial i klubben og det ville vært flott om han fikk vist seg fra sin beste side neste sesong!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 15. Mai 2008, 15:59 »
Helt enig!
Syns det var sykt at Zog overhodet stilte opp til et intervju, men dette var, tross at han ikke avkreftet at han kunne bli solgt totalt, meget lovende nyheter!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #178 på: 15. Mai 2008, 23:52 »
Ja hvis han nå har bestemt seg for og bli, så er jeg happy som bare f.
Vi så jo hvor god han var under sam Allardyce, og finner han tilbake til formen og står på, så kan han bli en viktig spiller for oss

BallaJazz

• Gjest
« Svar #179 på: 16. Mai 2008, 16:20 »
Hvis han greier å ta seg sammen å skjerpe seg så er han gjerne velkommen hos meg også.Uten tvil et stort talent i seg han!.Kanskje Keegan greier å få stramma opp gutten litt ;).