20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Charles N'Zogbia  (Lest 75654 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Charles N'Zogbia
« Svar #105 på: 31. Mars 2008, 19:30 »
Første halvdel av sesongen var jo Zog vår klart beste spiller. Etter jul har han vært svak. Svært svak.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #106 på: 31. Mars 2008, 21:08 »
enig med Kristoffer

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #107 på: 08. April 2008, 12:47 »
synst det er på tide at zoggy forsvinner i sommer, han har vist gang på gang siden roeder tok over at han setter seg sjølv forran laget. Virker ofte uintrissert å spille på lag og skal gjere alt sjøl. Trur alle ryktene om arsenal har gått i hodet på han og føler at han spiller i en klubb som ikkje tilsvara hans status, det er ganske synd å sei det, for han var veldig lovande og spennandes. men kan vel egentlig ikkje sei at han er bedre enn duff og vi vil vel kunne få en rimlig høg sum for han dersom han blir solgt. Så for laget sin del trur eg det er på tide at han reiser
- carry on!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 08. April 2008, 15:23 »
Charles N'Zogbia er vel dessverre bare en av mange som har fått det for seg at gresset er så utrolig mye grønnere på den andre siden.
Hvis Charlie har vanvittig flaks, så kanskje han kan finne seg en toppklubb og få en strålende fotballkarriere. Men da bør han kanskje ta seg selv i nakken nå, og gi alt de gangene han får muligheten før sesongen er over. Hvis ikke tror jeg sjansen er større for at han ender opp som Bernard og Robert.
Og akkurat den tilværelsen unner jeg ikke en så god spiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #109 på: 15. April 2008, 01:36 »
Jaja uansett.Bare han kommer seg ut av Newcastle så bryr jeg meg ikke hvor han havner.Hans oppførsel og holdninger som han viser vill jeg ikke ha i klubben.Sterkt unønska fra min side..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 15. April 2008, 15:32 »
Han er ikke sterkt uønsket fra min side. Snarere sterkt ønsket. Men bare hvis han skjønner at han med sin oppførsel ødelegger for seg selv og sin karriere. N'Zogbia kan bli så god han bare vil. Hvis han går inn for det, kan han bli minst like god som Ronaldo. Og Kevin Keegan er uten tvil i stand til å hjelpe ham å bli så god. Men da må han legge bort faktene og stjernenykkene, og skjønne at han må ofre noe selv, for å kunne bli så god.

Hvis ikke Zog skjønner det, så havner han etterhvert i rennesteinen, som en som kunne ha blitt til noe, men som ødela for seg selv.
Og jeg unner ikke Zog den tilværelsen. Han er så vanvittig god.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 15. April 2008, 15:55 »
Jeg tenker selvsagt på den portugisiske jyplingen i Manchester, som kaller seg Ronaldo, dersom noen skulle være i tvil om det. Og at Zoggie har potensiale til å bli SÅ god, det finnes det ikke fnugg av tvil om. Han har alt Ronaldo har, bare ikke profesjonaliteten. Og er det noen som kan dyrke frem potensialet i en spiller som N'Zogbia, så er det Kevin Keegan.

Og er det noen som kan banke vett inn i huet på gutten, så er det Alex Ferguson eller Arsene Wenger.

VÃ¥gelg

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #112 på: 16. April 2008, 00:48 »
Jeg håper ikke du ser seriøs nå? Den portugisiske jyplingen i manchester er verdens beste spiller og uheldigvis for oss newcastle fans i en helt annen klasse en Zoggie...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #113 på: 16. April 2008, 01:21 »
Jeg håper ikke du ser seriøs nå? Den portugisiske jyplingen i manchester er verdens beste spiller og uheldigvis for oss newcastle fans i en helt annen klasse en Zoggie...

Enig der!.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 16. April 2008, 19:30 »
Selvfølgelig er jeg seriøs!

Jeg sier ikke at de er like gode nå. Men jeg sier at Charlie har potensiale til å bli minst like god som Kristine. Han KAN komme opp på samme nivå.

Jeg kan ikke se hvordan det skulle være så hinsides. Zoggie har et ekstremt talent. Han har alt han trenger å ha. Stor fart, god teknikk, godt overblikk, gode pasninger/innlegg, et veldig farlig skudd. Han kan spille sentral midtbane, venstreving, høyreving, kan i nødsfall også spille back. Han fungerer sannsynligvis like godt i et 4-3-3-system som i et 4-4-2-system. Og sikkert mange andre spillesystemer også. Alt han mangler er profesjonalitet, og en kyndig veileder. Dersom Zog skulle ende opp i Arsenal er jeg hellig overbevist om at han innen et par sesonger er i ypperste verdensklasse. Hvis han bestemmer seg for å oppføre seg ordentlig, gjøre sitt ytterste i alle situasjoner og sammenhenger, og ikke klage og syte for ingenting, og er så smart at han sparker agenten sin (som jeg tror ødelegger mye for ham), og blir i Newcastle under Kevin Keegan, så kan han innen et par sesonger være i ypperste verdensklasse.

Havner han i Arsenal er han GARANTERT å bli en fantastisk god fotballspiller. Blir han i Newcastle er sjansen stor for at han blir en helt vanvittig god fotballspiller.
Ronaldo er ikke SÅÅÅÅÅÅÅ ekstremt god at det er umulig for noen andre å nå opp på samme nivå. Og Charlie har absolutt alle muligheter til å nå så langt.

pane

• Gjest
« Svar #115 på: 19. April 2008, 12:29 »
Aldri i livet om Zog kommer til å komme i nærheten av CR. Aldri!!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 19. April 2008, 12:35 »
Selvfølgelig gjør han ikke det. Det er bare Joakim som tror det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 19. April 2008, 14:53 »
Jeg ser overhodet ingen grunn til at ikke Zog kan komme opp på samme nivå, hvis han bare skjønner det sjøl, og skjønner hva som kreves for å nå dit.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 19. April 2008, 14:56 »
Mener du virkelig at Zog har potensialet til å score over 30 mål på en sesong som flankespiller, og dominere verdens beste liga fullstendig?

Zog har et bra potensialet, men er allikevel milevis fra Ronaldo sitt!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 19. April 2008, 15:08 »
Akkurat det å score 30 mål som flankespiller tror jeg ikke han gjør, fordi han ikke har Ronaldos ekstreme ferdigheter foran kassa. Men jeg tror helt klart at N'Zogbia kan bli en flankespiller i ypperste verdensklasse, hvis han bare går inn for det, og er villig til å ofre det som trengs. Som dribler er Zog fenomenal, han har også et godt skudd, selv om han kan bli enda mer stabil og enda litt bedre på dette feltet. Han har helt klart potensiale til å bli langt, langt bedre enn både Ginola og Robert. Og jeg kan ikke se at han skal være milevis dårligere enn Ronaldo.

Men hvis Ronaldo skulle vise seg å ha enda mye, mye mer inne enn det han har vist denne sesongen, så kan jeg komme til å ombestemme meg. Men dagens Ronaldo bør Zog i aller høyeste grad kunne komme i nærheten av.