20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Charles N'Zogbia  (Lest 75641 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Charles N'Zogbia
« Svar #90 på: 30. Mars 2008, 21:14 »
Zoggy på vei bort i sommer? Ser ikke ut som om Keegan har tenkt til å bruke han nevneverdig mye, ihvertfall.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 30. Mars 2008, 21:27 »
Jeg regner med han er på vei bort...N'zogbia er ei jævla survebøtte!

At KK dropper Zog synes jeg er helt greit, det er ikke noe vits å bruke folk som ikke VIL spille for Newcastle..Det er synd gutten er en idiot, for han er en veldig god fotballspiller..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 30. Mars 2008, 21:30 »
Jeg skjønner det faen ikke. Han er en helt i Newcastle, med høy lønn og stjernestatus i laget... Hvorfor sutre? Møkkakæll, altså...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 30. Mars 2008, 21:37 »
Jeg venter og ser hva som skjer med gutten jeg. Nå har han vel vært innbytter i de siste kampene. At han ble droppet fra startelleveren skyldtes at Keegan var nødt til å gjøre drastiske endringer, for å vise at dårlig spill og dårlige holdninger over en lang periode får konsekvenser. Og ettersom Zog falt under den kategorien, så måtte han droppes. At det grepet Keegan gjorde faktisk fungerte så bra var jo ren lykke. At Zog ble droppet fra benken i dag, kan vel kanskje skyldes at Duff har jobbet hardere på trening, og respondert bedre på vrakingen.

Hvis så er tilfelle, er det svært bekymringsfullt. En unggutt som Zog bør, i utgangspunktet, være den første til å innse at han selv ikke har gjort en god nok jobb, hvis han vrakes.

Hva er det egentlig med franskmenn i Newcastle?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 30. Mars 2008, 23:16 »
Håper for guds skyld Charles blir i Newcastle. Herregud, han er jo en av våre beste spillere, bare synd og skam at faller ut av laget på grunn av formasjon.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 30. Mars 2008, 23:19 »
Det er nok ikke bare pga. formasjon. Tror Zog har dårlige holdninger. Tror ikke han har det som skal til for å kjempe seg tilbake på laget og da begynner han å syte i steden.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #96 på: 31. Mars 2008, 00:51 »
Det er nok ikke bare pga. formasjon. Tror Zog har dårlige holdninger. Tror ikke han har det som skal til for å kjempe seg tilbake på laget og da begynner han å syte i steden.

Enig her..synes Zog har vist dårlig holdninger ved flere anlendninger.Jeg håper vi selger han.Han er en ok fotballspiller men jeg vill ikke ha en spiller med så elendig attitude i laget.Fortjener ikke å bære den vakkre drakta når han oppfører seg som han gjør.Nei få han ut!.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 31. Mars 2008, 02:49 »
Begynner å tvile på Zog, jeg også. Talentet og potensialet er ubestridt stort, men det er mange baksider. Han er i en litt for stor grad en humørspiller, og han har vist alt for mange tegn på dårlig holdning.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 31. Mars 2008, 12:47 »
Håper for guds skyld Charles blir i Newcastle. Herregud, han er jo en av våre beste spillere, bare synd og skam at faller ut av laget på grunn av formasjon.

Etter dette og flere andre innlegg du har hatt mener jeg at du totalt undervurderer viktigheten av å ha gode holdninger. Spillere som ikke gir 100%, men går rundt og sutrer gjør en dårligere jobb og fører til dårlig stemning som kanskje hele laget taper på.

Det handler også om hvilke signaler manageren sender ut. Nå ser vi tydelig at de som jobber hardest og gjør seg fortjent til plassen får den. Dette fører til at de som blir vraket må skjerpe seg og de som spiller hele tiden må holde et høyt nivå og gi 100% både på trening og i kamp. Dette tjener laget på som en helhet.

Kråka

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #99 på: 31. Mars 2008, 13:27 »
Zoggy er kanskje en god spiller, men for guds skyld.. plis selg han. til Arsenal eller til Grimsby, bryr meg ikke..

liker ikke Zogbia i det hele tatt.. trur han er en av de med "dårlig innstilling"

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 31. Mars 2008, 14:22 »

Etter dette og flere andre innlegg du har hatt mener jeg at du totalt undervurderer viktigheten av å ha gode holdninger. Spillere som ikke gir 100%, men går rundt og sutrer gjør en dårligere jobb og fører til dårlig stemning som kanskje hele laget taper på.

Det handler også om hvilke signaler manageren sender ut. Nå ser vi tydelig at de som jobber hardest og gjør seg fortjent til plassen får den. Dette fører til at de som blir vraket må skjerpe seg og de som spiller hele tiden må holde et høyt nivå og gi 100% både på trening og i kamp. Dette tjener laget på som en helhet.

Jeg synes dette med at N`Zogbia har så fryktelig dårlige holdninger har blitt blåst helt ut av proporsjon. Herregud, la nå ikke dette gå over alle støvleskaft. Mannen har vært en av de viktigste bidragsyterne totalt sett denne sesongen, så at dere begynner å klage på han nå, forstår jeg ingenting av. Det blir rett og slett for dumt. Vet dere med sikkerhet at Charles N`Zogbia driver og sutrer på hver trening og skaper dårlig moral? Det har jeg store vansker for å tro, og siden dere ikke har nok peiling på området så synes jeg det blir for dumt å komme med uttalelser om at N`Zogbia må ut av klubben snarest, utelukkende basert på at dere "tror" denne spilleren lager et helvete hver dag.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #101 på: 31. Mars 2008, 14:40 »
Man kan lese mykje med kroppsspråk......
Uansett, N'Zogbia har vore elendig i det siste, og fortjener VERKELEG å bli satt ut. 
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 31. Mars 2008, 15:57 »

Jeg synes dette med at N`Zogbia har så fryktelig dårlige holdninger har blitt blåst helt ut av proporsjon. Herregud, la nå ikke dette gå over alle støvleskaft. Mannen har vært en av de viktigste bidragsyterne totalt sett denne sesongen, så at dere begynner å klage på han nå, forstår jeg ingenting av. Det blir rett og slett for dumt. Vet dere med sikkerhet at Charles N`Zogbia driver og sutrer på hver trening og skaper dårlig moral? Det har jeg store vansker for å tro, og siden dere ikke har nok peiling på området så synes jeg det blir for dumt å komme med uttalelser om at N`Zogbia må ut av klubben snarest, utelukkende basert på at dere "tror" denne spilleren lager et helvete hver dag.

Hvis du finner et innlegg der jeg mener at n'Zogbia må kastes ut av klubben blir jeg veldig overrasket. Leter jeg derimot etter innlegg hvor du mener at Butt må ut trenger jeg knapt lete (du mente faktisk at han SELVFØLGELIG aldri hadde spilt en god kamp for klubben). Jeg er forøvrig ikke enig i at Zoggy har vært en av våre beste denne sesongen, selv om han har et vanvittig potensial. Klarer ikke helt se hvem han skulle kommet inn for nå.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 31. Mars 2008, 16:44 »
Det måtte vært enten Geremi i en midtbaneposisjon eller Martins/Viduka i en vingposisjon.

Men, siden Butt får så mye skryt fra sine siste kamper. La oss si at Butt har spilt bra den siste måneden, dette er den beste måneden han har hatt i denne sesongen. På den annen side hadde N`Zogbia 3 gode måneder i begynnelsen av sesongen. Ble kåret til månedens spiller og greier i starten. Scorte mål og la opp til mål gjorde han også. Så ikke selg skinnet før bjørnen er skutt, N`Zogbia har vært bedre totalt sett(etter mine beregninger er 3 måneder lenger enn 1 måned).

Og ikke kom med at Butt har vært jevnt god over hele sesongen, for det har han absolutt ikke. Det var opptil flere måneder på rad han hadde forkastelige kamper under beltet, ikke glem det!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #104 på: 31. Mars 2008, 18:38 »
Grunnen til at Butt har vore "dårleg", er at han har måtte ha bekla to oppgåver på bana samtidig. Defensivt er han strålande, men med manglande offensiv sentrale midtbanespelar rundt han, så har han måtte tatt OGSÅ den oppgåva. Der veit alle at han ikkje er god. Men ellers så har han vore stabil denne sesongen. Seier seg sjølv at ein speler ikkje presterer optimalt når han må fylle ut ein rolle som han ikkje håndterer!

Synst ærleg talt ikkje at N'Zogbia har vore so fantastisk god som folk skal ha det til. Ok, han har skårt eit par mål, men kor mange mål i mot har vi fått fordi han har vore out-of-position som back? Det skal seiast at han faktisk har vore best som back denne sesongen, og det synst eg seier litt.  Synst han har vore dårleg som både ving og på sentralen denne sesongen.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!