20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Charles N'Zogbia  (Lest 75673 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Charles N'Zogbia
« Svar #75 på: 06. Feb. 2008, 23:03 »
Da ser vi bare på hvem som er yngst, har størst potensiale å hvem som kan avgjøre kamper på egenhånd. Det er Zoggy.
Mener heller vi da burde selge Duff, noe jeg helst ikke ser at vi gjør. Men Zoggy er fremtiden på vingplassen.
Kansje da bruke Zoggy der å få inn et meget stort talent som kan dekke den plassen..

Men jeg vil si at det er sutrete av Zoggy vist han ikke vil kjempe med Duff for en plass på vingen, det er det i alle andre lag. Kamp om plassene.
Men det er jo noe helt annet vist mannen ikke trives. Da er det kansje på sin plass med å innkassere 10 mill pund + for Zoggy.
Men vist jeg ikke husker helt feil, rett meg vist jeg har. Er ikke familien til Zoggy i London??
Hvorfor skal vi ALLTID ha spillere i klubben med familien som bor andre plasser.. Herregud, enten eller. Alle her eller inge her?

Men Zoggy er min favoritt, ser helst at det kommer en løsning som taler til min fordel å klubbens.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #76 på: 13. Feb. 2008, 10:16 »
http://www.football365.com/story/0,17033,8701_3141136,00.html
Skal bli vanskelig å holde på Zoggy uttaler Keegan.
Hvorfor skal vi ALLTID ha spillere i denne klubben, der familien bor på den andre siden av verden.
Kan vi ikke heller gjøre det slik at de spillerene som kommer, ja de for pokker med ta med seg familien å ::)

Håper virkelig for beholde denne nesten diamanten.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 13. Feb. 2008, 11:24 »
Tror faktisk ikke det er en spiller jeg håper vi beholder så mye som Zog.
Det vil være gjennomført heltragisk å se han dra, spesielt til Spurs.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #78 på: 13. Feb. 2008, 11:34 »
Eg trur faktisk ikkje vi kjem til å selge han i sommar. Viss vi overlever ligaen i år( håper og trur vi gjer), så trur eg Kevin Keegan kjem til å handle inn klassespelerar til St James Park, og av ein følgje av dette velger N'Zogbia å bli.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #79 på: 13. Feb. 2008, 11:57 »
Ja her har virkelig Keegan en jobb å gjøre for å få han til å bli. Nå har han jo angivelig misstrivdes i Newcastle lenge (har jo vært mange rapporter om at han vil vekk fra klubben i lang tid), og da vet jeg ikke om det er særlig vits i å krampholde på han. Har jo nettopp forlenget kontrakten, så prisen bør jo bli relativt bra hvis han skal få dra.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 13. Feb. 2008, 12:16 »
Eg trur faktisk ikkje vi kjem til å selge han i sommar. Viss vi overlever ligaen i år( håper og trur vi gjer), så trur eg Kevin Keegan kjem til å handle inn klassespelerar til St James Park, og av ein følgje av dette velger N'Zogbia å bli.

Slik jeg håper det blir også. King Kev har uten tvil store planer for kommende transfervindu, og det er vel beste måten å holde han her på!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #81 på: 13. Feb. 2008, 13:00 »
Jeg ser hver eneste dag at den plassen han vil forsterke først er den sentrale midtbanen. Med en KREATIV STRATEG. Kan ikke si meg mere enig i det.
Ellers ja, tror Zoggy kan komme til å fortsette, men dette er avhengig at at familien kansje kommer denne veien..

Et spørsmål til alle brukere.
Hva mener dere om at spillerene ikke tar med seg familien på flyttelasset, kone, barn, familie osv.

Jeg mener dette er hemmende, siden et er en unnskyldning som spilleren kan bruke..
La oss begynne å kjøpe spillere som tar med seg hele familien på lasset.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #82 på: 13. Feb. 2008, 13:05 »
Er enig i det. Spillere som reiser hjem saa snart de faar mulighet faar ikke foelelsen med byen slik en spiller boer gjoere i Newcastle. Dersom Zoggy vil forlate saa boer han det for spillere som mistrives eller som ikke vet hva klubben betyr for byen mangler allerede noe vesentlig for aa ha the "toon-feeling"

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 13. Feb. 2008, 19:51 »
På lang sikt, så bør familien komme flyttende etter. Det sier seg selv.
På kort sikt, kan det gå bra. Men hvis familien bor én plass, og spilleren en annen over lang tid, så kan det fort føre til at spilleren mistrives.
Sånn sett er det en stor fordel at familien Owen har slått seg ned i Newcastle, og sendt ungene på skole.

Men i tilfellet N'Zogbia bør klubben gjøre alt den kan for å legge til rette for at Zoggies familie kan bosette seg i Newcastle-området. Og jeg føler N'Zogbia bør ta en titt på hva blant andre Bernard og Robert gjorde, og hvilke grove feilvalg de gjorde da de forlot Newcastle. Men kanskje tenker han mer på Ginola som fikk et  ordentlig karriere-oppsving etter overgangen til Tottenham.

Men hvis Zog ikke er villig til å flytte opp familien, eller ikke har lyst til å bli her stort lenger, så skal han for all del få slippe. Den nye kontrakten han signerte i september bør ihvertfall sikre oss en fin slump penger for gutten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 13. Feb. 2008, 20:23 »

Slik jeg håper det blir også. King Kev har uten tvil store planer for kommende transfervindu, og det er vel beste måten å holde han her på!

Det er vel det vi alle håper på, problemet er bare at det skal skje en hel masse som blir helt avjørende før vi idet hele tatt kommer til sommerens overgangsvindu, og det tror jeg de aller fleste i likhet med meg er litt småbekymret for ennå.

Sitat fra: Joakim
Men hvis Zog ikke er villig til å flytte opp familien, eller ikke har lyst til å bli her stort lenger, så skal han for all del få slippe. Den nye kontrakten han signerte i september bør ihvertfall sikre oss en fin slump penger for gutten.

Huff, dette var litt lettere å tenke sånn med navn som Luque og Boumsong fremfor ett stort talent som N'Zogbia. Pr idag så er N'Zogbia en stor del av det lille håpet klubben har.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 14. Feb. 2008, 16:01 »
Det lille håpet ja. Vi har jo rykket ned allerede. Vi er jo fortapt allerede, det har du vel fått med deg. Ja, selv Derby er jo bedre enn oss. De når snart igjen oss på tabellen også. Ja, snart ligger vi helt på bunnen av tabellen. Vi er ikke på kanten av stupet, vi er midt i stupet.

Ihvertfall om vi skal tro dommedagsprofetene på dette forumet, og de er det VELDIG mange av.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #87 på: 29. Mars 2008, 13:48 »
For lite. 12-13 mill da mener jeg vi kan snakke med de.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 29. Mars 2008, 13:58 »
Med tanke på at Zog også er i starten på en 5-års kontrakt, så synes jeg vi bør kreve mer enn £10mil..

Synd hvis vi mister en slik god spiller, men han er ei skikkelig survebøtte så det kan slå positivt ut for Newcastle om vi får en god sum samtidig som vi blir kvitt en spiller som er misfornøyd og skaper dårlig stemning..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 29. Mars 2008, 14:21 »
enig med deg kø1. men husker jeg savnet robert til tross for dårlig oppførsel :(

Jeg også savnet Robert, det er en av de avgangene som har skuffet meg mest som Nufc supporter! Han var PL's beste dødballstager, hans frispark og cornere var helt fantastiske!! Han var aldri den som jobbet maks for laget, han var nok litt arrogant på sin måte, og selv om han ble litt upopulær hos deler av fansen så hadde jeg inntrykk av at han elsket Newcastle...Husker Shearer utalte at "what you see with Laurent, is what you get" Med andre ord gjorde han ikke så mye av den usynlige jobben defensivt, men hvem kunne klage når han lå på over 10 mål og 15 assist hver sesong!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM