20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Damien Duff  (Lest 56458 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Damien Duff
« Svar #240 på: 14. Aug. 2009, 12:45 »
Duff has always insisted that he wants to stay on Tyneside and finish his career with the Magpies but he still owns a house in the west London area from his time at Chelsea and could be back living in it by next week.
http://www.clubcall.com/newcastle-united/winger-bidders-revealed-932136.html
Kan ikke huske han har sagt dette?
Ville heller solgt en av disse 3,  Butt - Barton - Nolan.
Det grunnet at vi er overbefolket sentralt på midtbanen.

Butt, Nolan er definitivt de 2 spillerne jeg vil ha vekk, og det fortest mulig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 14. Aug. 2009, 15:46 »
Duff BØR bli. Vi kan ikke selge alt og alle. Da går vi bare på nok en Ashley-felle, tjene oss inn til et nedrykk. Hodeløse salg må det bli slutt på. Kan gjerne selge sutrende argentinere, men faen ikke de få spillerne som presterer noe og er villige til å blø for klubben.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 14. Aug. 2009, 16:34 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12874_5490807,00.html

Da bryter Hodgson stillheten. Dette ser ikke bra ut, spør du meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #243 på: 14. Aug. 2009, 17:20 »
Det ser helsvart ut! Er ikke til å legge skjul på det. Bare å vinke farvel til Duff. Håper Colo og Jonas scorer i morgen, da det virker som vi skal selge alle som faktisk er kapable til å score mål.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #244 på: 14. Aug. 2009, 18:11 »
Ja ja.
Ser ut til at stallen bare blir tynnere å tynnere.
Regner med dette går igjennom jeg. Var det ikke CH som tidligere idag sa at det var 18 senior spillere igjen i klubben. Nå er det snart 17. Å jeg tror ikke vi ender der, vi blir nok en selg klubb, å sitter igjen med spillere som spiller på lån å som plutselig klubbene kan hente tilbake.

Ja, de 2 nevnte over tror jeg å forsvinner.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 14. Aug. 2009, 18:12 »
Det blir for dumt å si at Duff er over the hill. Som sagt hadde han sin beste sesong i Newcastle i katastrofesesongen i fjor. Og nå som vi spiller på et lavere nivå er en spiller av Duffs kaliber verdt sin vekt i GULL!

Han vil aldri komme tilbake til det nivået han holdt i Blackburn, og i starten av tiden i Chelsea. Da var han opp i mot verdensklasse.

Nå er han en spiller som fortsatt kan slå bra fra seg i PL, under de rette forholdene. Og han kan slå enda bedre fra seg i Championship.

Men det ser unektelig veldig svart ut. Og en ting tør jeg nesten garantere. Forsvinner Duff, så er det mange, mange flere veldig sentrale spillere som forsvinner.

Å selge Duff er det dummeste vi kan finne på å gjøre. Og jeg er helt sikker på at dersom Chris Hughton hadde hatt noe han skulle ha sagt, så hadde han protestert villt.

Men Chris Hughton vet ikke noe annet enn det som står i avisene. Han kan ikke gjøre noenting fra eller til. Han er nøyaktig like hjelpesløs som oss supportere.

Dette er starten på særdeles dystre tider for Newcastle United Football Club, og det kan ta VELDIG lang tid før vi er tilbake der vi hører hjemme.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #246 på: 14. Aug. 2009, 18:24 »
Dette er starten på særdeles dystre tider for Newcastle United Football Club, og det kan ta VELDIG lang tid før vi er tilbake der vi hører hjemme.
Det er ikke starten, vi har vært der lenge. Men ja, kommer til å ta en stund før vi rykker opp igjen.
Men når vi da endelig har nådd bunnen, det skjer når Ashley har forsvunnet, er det bare en vei denne klubben kan gå. OPPOVER.
For kan ikke synke lenger ned enn det vi holder på med nå.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 14. Aug. 2009, 18:59 »
Døh, CCC er langt fra det laveste nivået i engelsk ligasystem!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 14. Aug. 2009, 19:10 »
46 kamper i ligaen i år vel ? Ein av grunnene for nedrykket fra PL var jo at stallen var tynn. Nå selges alle spillerne som er såpass gode at andre lag legger penger på bordet for og hente dei og det er jo eindel.. Om stallen var for tynn for 38 kamper i PL kordan skal den då vera god nok for 46 kamper i år når dei som er vert noke på laget våres forsvinner.
Det virker som det ikkje blir eit salg i år heller og da skal nok denne klubben vere godt fornøyd om den ikkje raser ned fleire divisjoner.

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 14. Aug. 2009, 19:27 »
Mye for og imot her føler jeg. DUff er utvilsomt en av spillerne vi kunne trengt for å rykke opp. Men han har tapt seg, og selv mener jeg at han ikke forsvarer den øye lønnen. Budsjettet skal ned og 4mp synes jeg aktisk er en god pris.
Nå håper jeg Lua Lua kan starte mot Reading. Spennende spiller
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 14. Aug. 2009, 19:53 »
Et slag i trynet skulle vi miste Duff. Jeg regner med han er frustrert for tiden, han var en av de første som gikk ut i mediene og roste Shearer i vår, og ba klubben ansette han som manager. Duff har ambisjoner, og jeg klandrer ingen som drar fra denne klubben slik tilstanden er om dagen, men det vil være veldig synd. Duff er en god spiller.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #251 på: 14. Aug. 2009, 23:02 »
Døh, CCC er langt fra det laveste nivået i engelsk ligasystem!
Stemmer det. Men hvor tror du Ashely er på vei til å føre denne klubben :o

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 15. Aug. 2009, 00:16 »
League 1 tipset mitt ser jo berre meir og meir realistisk ut.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 15. Aug. 2009, 00:57 »
Hadde vi vært i PL, og hatt sjangsen til å hente inn en ny grei spiller, hadde jeg ikke sagt noe. Men pr.idag vil jeg påstå at Duff er den beste og mest stabile offensive spilleren vi har i laget. Vi kunne virkelig trengt hans rutine og erfaring denne sesongen.

Men han er 30 år, og 4mp er en grei pris. Han er en av dem som tjener mest, og heller ikke han har levert varene siden han kom till oss.

Men nå selger vi oss til fant. Hvis Duff forsvinner og vi ikke får inn en erstatter i løpet av mnd kan vi kysse PL farvell for denne gang tror jeg.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #254 på: 15. Aug. 2009, 02:24 »
Duff hadde, som jeg har nevnt her, sin beste sesong for oss i fjor. Dog er det eneste jeg husker fra Duff sist sesong selvmålet (?) borte mot Villa siste dag. Det kommer nok alltid til å sitte fastsvidd i hjernebarken. Det var på ingen måte hans skyld, og jeg holder absolutt ikke noe nag til han for det. Da var det sagt.
Men vi trenger folk som Damien Duff. Ikke bare fordi han er god, og kan virkelig dominere denne ligaen, men hvem eller skal si til Kaz og de andre unge vingene når det går i mot dem: Hey. Prøv å gjør ting enklere, gjør det slik og slik, i stedet for sånn og sånn. Hjelpe den yngre garden med å forbedre spillet sitt. Forsvareren Chris Hughton? Stopperen Tayls? Forever #2 Steve Harper?
Vi trenger rollemodeller, og støtte til den generasjonen som kommer bak. Og der tror jeg Duff vil være strålende å ha. En mentor for talentene der Duff har peiling.
Jonas kan vel såvidt engelsk, og er ikke akkurat noen klasseving!
Vi trenger spillere som Duff, for nå og for fremtiden.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒