20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Damien Duff  (Lest 56684 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DLZ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Damien Duff
« Svar #210 på: 25. Mai 2009, 22:30 »
Tror uansett at Duff kan være bra å ha med oss videre. Rett og slett fordi at jeg ikke vil miste stammen helt i laget når så mange skal forsvinne. Han sier selv til å være med videre og med kraftig lønnkutt tror han kan være god i Championship.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 26. Mai 2009, 01:25 »
Jeg føler vi trenger å bygge opp en ny stamme i laget, for mangelen av en klar stamme i laget vårt har vært med på å føre oss rett ned.
Har vi egentlig noe vi kan kalle en stamme? Det måtte kanskje vært Harper, Bassong, Butt og delvis Duff og Martins. Men jeg føler ikke at den stammen er noe å skryte av egentlig. Jeg vil ha et helt nytt lag, med en stamme av spillere som Krul, Taylor, Bassong (ja, jeg vet), Carroll, Nolan og kanskje Guthrie.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 31. Mai 2009, 14:36 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_5356911,00.html

Duff sier at noen av spillerne våre rett og slett ikke brydde seg om at klubben rykket ned,  og sier nok en gang at han ikke har noe mot å spille i CCC, men skjønner at også hans fremtid kan være usikker grunnet kutt i lønninger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 31. Mai 2009, 18:45 »
Det var jo overhodet ikke noe nytt at enkelte av spillerne våre ga en blank faen i klubbens skjebne. Det har vi jo visst lenge.
Hyggelig at Duff vil bli med videre, men personlig tror jeg vi vil komme bedre ut av å skille lag med ham. Selv om han må gå ned i lønn, så vil han uansett tjene i meste laget i forhold til hva han gir tilbake til klubben.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #214 på: 31. Mai 2009, 23:02 »
Duff er mer enn god nok for CCC, og hvis han blir med ned og er villig til å gå ned i lønn, så synes jeg vi skal være veldig fornøyde.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 01. Juni 2009, 14:31 »
Jeg synes det er helt forjævlig å lese at noen spille dreit i at klubben holdt på å rykke ned.

Tror denne uprofesjonaliteten har vært i klubben i flere år, men N`zogbia som den siste gode eksemplet. Vi får alle håpe at disse spillerne forsvinner fra klubben fortest mulig, og får en dårlig framtid.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #216 på: 01. Juni 2009, 21:04 »
Først må de faen slutte å gi s¨jævlig høy lønn og lange kontrakter

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #217 på: 01. Juni 2009, 21:14 »
I tillegg må dem begynne å ha med i kontraktene at man få lønnsøkning med opprykk og lønnsnedsettelse med nedrykk.
Newcastlesupporter siden 1992

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 13. Aug. 2009, 18:48 »
SSN: En ukjent PL-klubb har bydd £4mill for Duff. Hva sier dere? Selg eller behold?

I en normal situasjon ville jeg sagt selg, selg selv, men i den situasjonen vi er i nå, hvor ingen kommer inn, sier jeg BEHOLD!

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #219 på: 13. Aug. 2009, 19:04 »
Fulham er det rykter om.

Han er på veldig høy lønning, men vi trenger han nå synes jeg.
Beste vingen i klubben om dagen, og han gjorde det også bra som v.back på slutten av sist sesong.
« Siste redigering: 13. Aug. 2009, 19:08 av MaKo »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 13. Aug. 2009, 19:08 »
Ja, la oss selge Duff og Jonas i tillegg nå. Så kan vi vinke adjø til Championship med det samme, og si hei til Leeds. Da sparer vi mye penger.
Og som kjent, penger er jo mye viktigere enn sportslig suksess. Spesielt for et idrettslag.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 13. Aug. 2009, 19:13 »
Problemet er jo bare at vi rett og slett MÅ få ned lønningene. Det virker jo som om dette kan være et av de største problemene rundt salget av klubben også.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 13. Aug. 2009, 19:15 »
Vær så snill å behold Duffy !!!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #223 på: 13. Aug. 2009, 19:28 »
Er jo en dilemma dette. Men fortsetter salget for å få ned lønningene er jeg redd det kan være mer enn lønningene som går nedover.
Den positive effekten KAN være at man da må slippe til noen unge spillere, og kanskje noen local-lads i tillegg. Dette kan få opp publikumstallene. I allefall om ung gutta lykkes sportslig.

Under sterk tvil havner jeg på at vi skal selge. (51-49 fordeling på selg-behold).

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #224 på: 13. Aug. 2009, 19:31 »
Vi kan godt selge, men da må spiller kjøpet starte NÅ!
Duff er på høy lønning (60-65.000£ i uka) 30 år gammel.
Så budet er faktisk bra.

Men spiller kjøpet må starte isåfall.