20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Damien Duff  (Lest 56526 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Damien Duff
« Svar #195 på: 25. Mai 2009, 16:00 »
Jeg synes ikke Duff er det vi trenger.
Jeg synes ikke han har imponert noe som helst denne sesongen, og synes det er på høy tid at han drar.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #196 på: 25. Mai 2009, 16:03 »
Duff på venstreback har jo vært knall! Som venstreving takler jeg han ikke, men har ingenting i mot at Duff blir med ned og tar venstreback plassen. Er vi ekstremt heldige så kan vi ha Duff og Beye på backene samt Taylor sentralt med en ny stopper for Bassong.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 25. Mai 2009, 16:08 »
Jeg vil heller gi ungdommen sjansen, enn å holde på Duff, som overhodet ikke har imponert meg som venstreback. Han har overlevd på det lille han har igjen av fart og taktisk klokskap. Men i lengden holder ikke det. Duff er fortiden. Han tjener altfor mye penger, og han vil høyst sannsynlig være attraktiv nok for PL-klubber. Selg!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #198 på: 25. Mai 2009, 16:44 »
Vi er ikkje i den situasjonen at vi kan berre la alle spelarane forsvinne fra oss. Vil Duff bli med ned skal han få lov til det. Det kjem til å bli eit exodus av spelarar som forsvinn i sommar, så dei som vil vere med får lov til det! Eg personleg er ingen fan av Duff, men visst han er villig til å gå ned i lønn og bli med oss ned så blir eg sjølvsagt glad, for han er verkeleg ikkje SO dårlig at han ikkje held championship-nivå, det nektar eg å tru!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 25. Mai 2009, 17:26 »
Vi er nødt til å beholde noen. Vi kan ikke bare knipse og vips - så har vi en ny stall. Vi har fortsatt en elendig eier med dårlige ressurser, og vi får ikke store pengene for Duff uansett. Vi trenger rutine i laget vårt - og Duff har vært med på både opprykk og nedrykk med Rovers.
Han har også vært en av de bedre i inneværende sesong spør du meg, og vil gjøre en god jobb både som ving og back i CCC, det er jeg ikke i tvil om.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 25. Mai 2009, 17:47 »
Jeg synes Duff generelt sett har vært blant de som har underprestert denne og tidligere sesonger. Det, kombinert med en høy lønn og at han ikke lenger har en fast posisjon hvor han virkelig gjør det bra, så mener jeg vi kommer bedre ut av det ved å selge Damien Duff. Vi må beholde noen. Men vi kan ikke beholde Duff bare fordi vi må beholde noen. Vi er så gal at jeg heller vil beholde Butt enn å beholde Duff. Butt har alltid hatt den rette innstillinga. Han er dessuten en ledertype. Både på og utenfor banen. Kanskje særlig utenfor. Og det synes jeg er viktigere egenskaper enn de Duff kan bidra med. Dessuten så mener jeg en rutinert, sentral midtbanespiller kan komme godt med neste sesong. Så lenge han ikke er førstevalg. Duff er ikke den samme ledertypen. Duff er en av dem som har underprestert altfor lenge, og som har spilt venstreback kun fordi vi ikke hadde noen andre. Hvis han først var så fantastisk som back som mange vil ha det til, hvorfor byttet da Shearer inn Enrique, for å flytte opp Duff tidlig i andreomgang? Hvis han mente vi fikk best utbytte av å bruke Duff lenger frem på banen, hvorfor skal han spille back i Championship da? Vi har Ben Tozer, som bør få sjansen på den plassen neste sesong. Duff hever altfor høy lønn til at han kan være reserve. Vi vil komme bedre ut av det økonomisk ved å selge Duff.

Jeg mener Duff ikke har den rette holdningen til å spille veldig godt for oss i CCC. Dessuten er jeg generelt sett en motstander av svindyre poteter. Potetene bør være billige. Det er ikke den viktigste ingrediensen i en matrett. Ei heller i et fotballag. Et nyttig tilbehør. Men Duff er ikke et nyttig tilbehør. Duff bør enten være fast inventar eller ingenting. I mine øyne ingenting.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 25. Mai 2009, 18:27 »
Hva er det som sier deg at Duff ikke har rette innstillinga?
Er det noen i dagens Newcastle-lag som alltid har stått på, selv i dårlige tider, og som ALDRI har klaget over noe som helst - så er Duff en av disse. At kvaliteten på det han har gjort ikke alltid har vært veldig bra er det ingen tvil om, men han har fortsatt alltid hatt en upåklagelig innsats.
Skjønner du ikke hvorfor Duff ble dytta lengre opp på banen? Han var jo den ENESTE utover i kampen som evnet gjøre noe konstruktivt med ball. Husker jeg skrev i kamptråden utover i andreomgang noe slikt som "det virker som om det er Damien Duff vs Villa i dag". Syns Duff er en av de som har vokst mest siden Shearer tok over. Derfor ser jeg gjerne med ham videre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #202 på: 25. Mai 2009, 18:31 »
Duff er vel en av de få som har vist skikkelig innsatsvilje og vilje til å gå framover i år, så ser gjerne at han blir neste sesong:)

DLZ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #203 på: 25. Mai 2009, 19:50 »

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #204 på: 25. Mai 2009, 20:30 »
Hva er det som sier deg at Duff ikke har rette innstillinga?
Er det noen i dagens Newcastle-lag som alltid har stått på, selv i dårlige tider, og som ALDRI har klaget over noe som helst - så er Duff en av disse. At kvaliteten på det han har gjort ikke alltid har vært veldig bra er det ingen tvil om, men han har fortsatt alltid hatt en upåklagelig innsats.
Skjønner du ikke hvorfor Duff ble dytta lengre opp på banen? Han var jo den ENESTE utover i kampen som evnet gjøre noe konstruktivt med ball. Husker jeg skrev i kamptråden utover i andreomgang noe slikt som "det virker som om det er Damien Duff vs Villa i dag". Syns Duff er en av de som har vokst mest siden Shearer tok over. Derfor ser jeg gjerne med ham videre.

Jeg er helt enig..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 25. Mai 2009, 20:45 »
Jeg synes ikke jeg har sett at Damien Duff er den som har gått utenpå alle andre, og spilt som om livet sto på spill. Jeg synes han har vært like dårlig som alle de andre, og like god som alle de andre. Jeg synes ikke han har vist seg noe mer verdig en plass i Newcastle-laget enn noen andre. Synes ikke Duff var spesielt mye bedre enn noen av våre andre spillere mot Villa. Han var blant de få som prøvde i førsteomgang. Men i andreomgang var det ikke en sjel som prøvde. Knapt nok Steven Taylor.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 25. Mai 2009, 20:54 »
Jeg synes Duff har vært en av våre beste under Shearer, sammen med Taylor. Løper veldig mye, og klarer faktisk å dra av folk å få slått innlegg. Har gjort en godkjent sesong i år synes jeg.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 25. Mai 2009, 21:18 »
Enig. Jeg er langt mer positiv til Duff etter denne sesongen enn jeg var før denne sesongen, jeg!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 25. Mai 2009, 21:31 »
Duff har vore grei nok, ikkje noko meir enn det synes eg. Men han jobbar alltid hardt og gjer sitt beste, og eg trur han kan bli ein meget god Championship-spelar. Men han må gå ned i lønn.

Peter

• Gjest
« Svar #209 på: 25. Mai 2009, 21:52 »
Duff har vore grei nok, ikkje noko meir enn det synes eg. Men han jobbar alltid hardt og gjer sitt beste, og eg trur han kan bli ein meget god Championship-spelar. Men han må gå ned i lønn.

Det må nok nesten ALLE!!!